![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvorfor skal du ha opphavsmann, Lava. Det er et meget dårlig "photoshoppet" bilde.... Den som lagde det bør være flau!
(Vet det ikke var svar på spørsmålet ditt - :cool: ) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har i allefall fått fritt regime på vanndrivende...:rolleyes: |
Nei altså, det var bare en som sa han hadde tatt bildet og jeg prøver å finne ut om han har rett, men jeg får det ikke til! :lol:
Men nå tar jeg hunden på siste luftetur og finner senga etterpå. God natt :p |
Spørsmål om vitamin K og D
Prøvesvar (fastende blodprøve) viser at jeg ligger under på vitamin K, under 0,1 ng/mL, der referansegrensen er 0,1 - 2,2. Ligger også lavt på vit D (56 nmol/L), der referanseverdien er 50 - 150. Legen sa spis grønne grønnsaker for vit K, og ta tran for vit D. Har dere noen tips? Jeg tar vanligvis tran i vinterhalvåret, og tilskudd av D vitamin året rundt, men er ikke så mye ute i sola. Vitamin K vet jeg mindre om. |
Hos foreldrene mine står det et epletre som er eldgammelt, sannsynligvis minst 100 år. Dette har glassepler. Vanligvis er det en "glassflekk" her og der, men i år er mange av eplene helt gjennomsiktige! Noen som vet hvorfor? Aldri sett dem sånn. Eplemosen jeg kokte ble i tillegg rosa, den pleier å bli "normalfarget"
|
Sitat:
Sitat:
Men for å svare Lava, det er ikke lett så lenge de har redigert det (satt på logo for eksempel). All informasjonen om dato, kamera og slikt har blitt fjernet. Men hvis du kjenner fyren så kan du jo bare be ham om å bevise det? Han burde i alle fall ha en versjon uten logoen. Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
https://www.google.no/search?hl=en&q...&bih=970&dpr=1 Dette er treff på bildesøk etter dette bildet, så det er over "hele nettet"... |
Takk for råd. Jeg har jo ikke orginalbildet, søkte etter det på nett og fant mange. Det skal være riktig at personen jeg mener har tatt bildet, så da får jeg bare tro på det.
Kjenner ikke navnet på personen, det var i forbindelse med en fotokonkurranse, og det ble kommentert at dette hadde vært på nett lenge. Lar det ligge, jeg har ikke siste ord i denne saken. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Da er det noe annet jeg lurer på også. Kan mysepulver erstattes med myse/whey-proteinpulver man kjøper på helsekost?
|
Er det noen som vet om en bra og lavkarbovennlig lege i Trondheim?
|
Sitat:
Derfor ser det ut som om hundene svever, og at de passer ikke naturlig med bakgrunnen. Sammenligner man størrelsen på hundene med grusen og blomstene på bakgrunnsbildet, så må de være meeget små... Det er helt klart et "klipp og lim"- bilde. |
Sitat:
|
Noen som har søkt om refinansiering av lån via nettbanken? Hvor lang tid tok det?
Trodde jeg kom til å få svar ganske kjapt, men hadde vært lettere å bare gått innom banken :o |
Sitat:
Noen banker gir deg svar med det samme, andre skal undersøke alt mulig før de svarer. I Skandiabanken er de kjemperaske i hvert fall. Men behandlingen av saken i etterkant tar laaang tid nå som alle vil bytte til dem!:p |
Sitat:
Google "running dog" og du vil se mange lignende bilder med "svevende" hunder. Det er ikke usannsynlig at man har vært heldig og at hundene har løpt i takt og man har klart å få dette bildet. Jeg vet ikke hva slags hunder det er, men de er små i alle fall. Det ser man på hvordan hundene er bygd. |
Jeg tror det pga skyggene. Synes de ser ganske dårlig påsatt ut.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |