![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Dersom du ikke spiser noe, går jo forbrenningen ned og kroppen går i krisemodus. Det vil nok få deg ned i vekt på sikt, men er jo ikke akkurat sunt for noe. Spiser man ofte og lite, vil forbrenningen til en viss grad oppretthodes, kroppen blir fornøyd og når i tillegg ikke all næring/kalorier tas opp, vil man komme i underskudd og gå ned i vekt. Man følges opp og er "pålagt" å ta en del kosttilskudd/B12 etc. Det er faktisk mekanismer rundt dette man ikke skjønner, man har bare sett at det er sånn. Hvorfor forsvinner feks dia2 og insulinresistens etter en GBP lenge før vekttapet skulle tilsi det? Forskerne lærer stadig nye ting og kanskje vil denne nye viten komme menneskeheten til gode på mange områder, ikke bare innen vektkirurgi, men også innenfor konservativ slanking evnt med medikamenter som kan veie opp for de store forskjellene det er på folk! ;) |
Sitat:
|
Noen som vet om man kan gi blod når man tar Johannesurt?
|
Sitat:
Er bare å spørre dem, da! En liten telefon til nærmeste blodbank så vet du mer! :) |
Sitat:
Fikk sms fra de om time på mandag. Prøvde å ringe, men de har visst tatt helg :p Får spørre på mandag, må jo uansett fylle ut spørreskjema om medikamenter osv.. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Men uansett, blodbanken kan nok gi rett svar. |
Kan noen fortelle meg hva fleecewool er?? Er det ull eller fleece?? Sau eller remaposer med andre ord.. :p
|
Jeg har sett fleeceull jakker hos Moods of Norway..og de var laget av 100% merinoull. Jeg forsto det som det var behandlingenav ulla som gjorde den sånn fleeceaktig. Tror xxl har det samme.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Her kommer verdens mest idiotiske spørsmål: jeg har en gmail-konto, men hvordan i huleste kommer jeg inn i innboksen?! Når jeg logger meg på og klikker på brukernavnet oppe i høyre hjørne i google så kommer jeg jo bare til en side der jeg kan redigere ting og tang. Jeg vil til innboksen for søren! Jeg har hatt denne kontoen i mange år nå og tidligere kom jeg da rett inn i innboksen, nå klarer jeg ikke å finne den engang... Nei, jeg har ikke brukt den særlig mye for jeg liker egentlig ikke oppsettet der.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Regnet jo med at det ikke ville være noe problem!:) |
Jeg kløna litt i går - skar opp grønnsaker på plastfjøl ved siden av varm panne på den keramiske platetoppen (vi har et lite kjøkken, så man tar arbeidsplass der man kan) - og så ble jeg litt distrahert og forskjøv fjøla litt så, vel, den kom i kontakt med varme og smeltet litt i hjørnet. Ikke så mye, men nå har jeg altså noe størknet plast på platetoppen jeg trenger å få fjernet. Hvordan? :p Bare å skrape, eller er det noe middel jeg kan bruke for å gjøre det best mulig?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det mulig å kjøpe ren polydextrose i Norge? Fant tokilospakker fra statene på nettet, men det får jeg ikke fraktet hit til Norge ... Går det eventuelt under et annet produktnavn?
|
Er det mulig å finne opphavsmann til dette bildet?
http://www.fun2video.com/wp-content/...ny-picture.jpg |
Jeg har fri tilgang til vanndrivende. Jeg kan ta så mye jeg føler behov for. Jeg fikk satt inn en hormonspiral i vår og har erfart at vannoppsamlingen i kroppen rett før og under mens tilsvarer ca 3 kilo. Det er da jeg hiver innpå med vanndrivende bare for å finne ut at de ikke virker?
Hvorfor virker vanndrivende sånn ellers, men ikke ca 10 dager pr måned? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |