![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Eller bare velge f.eks rødt på måfå :p
|
Ja, men så spør hun om hvorfor jeg synes det, og da er vi i gang igjen. :lol:
Men nå har jeg et spørsmål: er det noen tilskudd/vitaminer jeg "burde" ta i tillegg til ketolysetablettene? Jeg har sett at mange tar vitamin D og omega-3, for eksempel: lurer på om dette er noe jeg burde ta, og i hvilke doser, isåfall? |
Sitat:
Her står det noe om det https://netcom.no/kundeservice/mobil...ge-og-satelitt |
Hah! Jeg "fant" igjen redigeringsprogrammene. Rett nok forsvant de under oppdatering, men da jeg valgte "rediger" etter å ha tatt et bilde, så fikk jeg beskjed om at det ikke var installert på telefonen, og jeg ble lenka rett til nettsida hvor jeg kunne laste det ned igjen. Yay!
|
Sitat:
|
Sitat:
Når du er i Play Butikk på mobilen, trykk på den "usynlige" knappen til venstre for home-knappen, da kommer det opp en meny, med valget 'mine apper'. |
Sitat:
Dessverre er ikke videoeditoren kompatibel med den nyeste oppdateringen min. :rolleyes: Må betale 14 kroner for en tilsvarende. Jeje! |
Nå lurer jeg på noe helt annet.
Så nå i dag da jeg sendte meldekort (sender det alltid den første dagen det er mulig, altså annenhver lørdag), at neste meldekort alt kan sendes, om en uke, altså neste lørdag, den 20.?! Hva skjer med det? Har kikka litt rundt på nav.no og søkt litt på nettet uten å finne noen forklaring på hvorfor. |
Sitat:
|
Sitat:
Nå er uansett 4 filmer og like mange serier lastet ned via google. |
Lurte på om noen visste om noen multi-vitamin/mineral tilskudd som ikke inneholder mye av det endel inneholder. slikt som sukker etc. Er så utrolig lite grønnsaker jeg får i meg (fordi jeg bare ikke liker de.) Men merker at jeg trenger de, mye leamus i øyet feks, 4dagen nå :/
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvorfor går det alltid mer balsam enn shampo:confused:
Jeg har ikke noe særlig lengde på håret, å det går alltid (sånn ca) 2 balsam flasker til 1 med shampo:eek: |
Sitat:
Jeg har langt hår og her er det heller en liten skvett balsam igjen, etter at shampoen er slutt. |
Sitat:
trodd det skulle være sånn. Tror jeg kanskje har trodd inne i hode mitt at mer balsam gir bedre hår:p Må kanskje prøve å bruke mindre:) |
Sitat:
|
Sitat:
http://www.kinsarvik.no/products/340...0-kapsler.aspx |
Noen som kan fortelle meg hvor i alle dager jeg har lagt blodsukkermåleren min? har lett "overalt", også under sofaer, i skuffer, i nedpakkede esker osv.. men borte vekk er den o.O
|
Jeg vet jeg har badet i saltvann med relativt fersk tattis for mange år siden, men er dette egentlig særlig smart? Har som regel lagt sånne begivenheter til høsten eller vinteren nettopp på grunn av sol og bading, men hva er det verste som kan skje? Kommer til å smøre den med sunblock, altså. Men burde jeg f.eks. bruke et vanntett plaster? Men det er en viss størrelse på den.
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Noen som er flinke på Internett Explorer ?
Etter å ha installert den på ny, så måtte jeg også tilpasse den på ny, og her har jeg nok gjort noe feil. Jeg vil ha: Brukernavn og passord skal være lagret så jeg slipper logge på flere ganger om dagen. Adresser skal ikke lagres oppe i adressefeltet. Jeg har valgt å ikke lagre i logg. Men: Jeg må skrive passord og brukernavn flere ganger om dagen, f.eks på FB. men også her og andre forum. Når jeg begynner å skrive inn en adresse i adressefeltet så foreslår den sider . Jeg har gått inn på alternativer for internett, men jeg har tydeligvis ikke valgt de riktige innstillingene. |
Kanskje, nettleseren min er på engelsk, da, men:
Tools --> Internet Options --> Content --> (AutoComplete) Settings --> fjern haken ved siden av "Address bar", og huk av ved "User names and passwords on forms", og "Ask me before saving passwords" om du vil. :smile: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29. |