![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Må spørre hva det der er? Ser ekstremt godt ut. Jeg har ikke problem med det med osten vanligvis. Men så tar jeg på rimelig mye også... spørs vel litt hva som er under kanskje?
|
en modda versjon av en kyllingryte jeg fant her inne.. men har seff glemt hvem som la den ut, jeg bare kopierte oppskriften til notisblokka :p
fløte og baconost vispet sammen som saus. jeg gidder ikke kjøpe grillet kylling så jeg steker opp et par fileer. mind modda versjon inneholder tandoorikrydder, litt hakket fersk chili, paprika og broccoli. jeg bruke også mye mindre baconost og fløte enn oppskriften. syns jeg hadde masse revet ost oppå jeg da.. den snurper seg kanskje mer hvis underlaget er vått? den gjør jo ikke slikt nåt jeg lager minipizza med tørt fyll f eks |
Jeg lurer på om jeg kan bruke dette: http://www.gojiking.co.uk/shop/index...oildgn06gupjl2 i kaker og diverse? lavkarbo.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei hei!
nokon som veit kor en får kjøpt større fløtepakker enn 1/3 liter? Kva er fiberhusk og kor får en kjøpt det? Kva bruker dykk cocosa til? Er det anna snacks enn bacongull en kan ete på ketolyse? Kvifor er nokon av dere skeptiske til Pepsi max? kan en ikkje drikke all sukkerfri leskedrikk? samla opp en del spm når eg først var i gang :) |
Sitat:
1. Jeg fikk faktisk kjøpt 1 liter med kremfløte på rema. Men de skal også ha dobbelt så store pakker enn det som er vanlig størrelse. Den literpakken er første gang jeg ser. 2. Fiberhusk er noe man bruker i deig, røre osv for å holde røra (t.d. pannekakerøre) sammen. 3. Cocosa vet jeg blir brukt en del i smoothies, bortsett fra det så kjenner jeg ikke til bruksområdet så godt :) Mener noen bruker det som steikefett også? 4. Jeg kan ikke så mye om ketolyse, men en moderat mengde av nøtter. Spørs hvilken del av ketolyseprogrammet du er i. 5. Noen er skeptiske pga søtningsstoffet aspartam. Men om du tåler det eller ei er noe du må oppdage selv. Kroppene våre reagerer forskjellig. Noen stagnerer i vekten av for mye ost (jamf. Skaldemann), mens andre kan spise kilovis med ost. Noen kan spise litt nøtter, andre ikke. Bacongull er salt btw, så det kan slå litt feil ut, siden vann binder seg i kroppen da. Siden jeg ikke veier meg, bare måler forskjell på buksene mine, så er jeg usikker på de forskjellige effektene på meg. Jeg er forsiktig med nøtter i alle fall. Men har ingen dårlig samvittighet for f.eks. sprite zero :) På den annen side er det nok folk her med MYE mer peiling enn meg. Les litt rundt i de forskjellige trådene så finner du nok svar :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg ønsker meg sånne 4-pk med småbokser med seterrømme, men de finnes bare med lettrømme tror jeg. :( |
Sitat:
Det er to typer da. Extra Virgin smaker kokos, men Pure er litt renset så den har mistet kokossmaken (og en del av det sunne) men er til gjengjeld god å steke i. Angående snacks: Man kan lage sjokolade selv fra Økosjokolade. :sikle: Hvis man vil søte, så kan man søte med stevia eller sukrin f.eks. Og man kan forresten bruke Cocosa i sjokoladen. ;) Det blir herlig! Eller man kan spise Atkins-bar. |
Sitat:
har sett både på rema furuset, rimi haugerud og meny Tveita, men har enda ikkje sett liters pakker med fløte. lurte å sjekke smart club i morgen. men får berre leite litt til så finn eg det sikkert. ja det stemme nok med rømmen, den ha eg berre sett i lettvarianten. |
Min ellers så velfylte Rema- butikk har kun store fløtekartonger før høytider som jul og 17. mai. Ja, og Fastelaven, da!
Nå etter sist 17. mai fikk jeg faktisk 3 x1/2 liter gratis fordi de gikk ut på dato!:p Tror nok Meny og Ultra etc alltid har, da! |
Literskartonger har jeg ikke sett før denne uka da slik at det er sagt :)
Jeg tipper de tok det inn siden man må feire norgesrekord i kaffidrikking (som forøvrig uoffisiellt er blitt tatt av meg med over 10 kopper kaffi på jobb i dag). Nei, nå må jeg legge meg og lade opp til ny dag med mer kaffi! Godnatt godtfolk! :D |
Jeg har sett literskartonger på Coop OBS! :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Forøvrig har jeg merket mer sammensnurping på retter der osten ligger på hele steketiden...enn retter der osten blir lagt på halvveis uti stekingen. |
Sitat:
|
Er det berre meg?
dei siste dagane ha eg vore ekstremt trøtt. Laurdag er min 14 dag på ketolyse så er forholdsvis ny. men i natt sov eg 13 tima? skulle tru eg va på vei i dvale :) |
Sitat:
|
Må spørre om noe igjen, er dette bra for kroppen? http://www.iherb.com/Now-Foods-Eryth...454-g/579?at=0
Noen som vet hva det kan brukes til? Står at det er rent og naturlig søtning. |
Sitat:
osten var revet da jeg hadde dem på.. og det er en våt grateng ja.. osten på hele tiden, jeg vil ha den halveis brun :p |
Sitat:
|
Har det blitt et veldig kalorifokus her inne i det siste? :confused: Eller er jeg bare uheldig med hvilke tråder jeg leser?...
|
Sitat:
|
Syns heller det er VELDIG mange tråder om "huff jeg går så sakte ned, kun 5kg på 1 uke"... De blir jeg lei av...
|
Sitat:
|
Jeg sitter her med en oppskrift på en strikkegenser, og leser i oppskriften om størrelse, og skjønner ikke helt hva "overvidde" betyr. Er det rundt bryst/mage/skuldre? Den er 100 i medium, og det hørtes jo litt stort ut, om jeg i det hele tatt er inne på noe ...
|
Sitat:
Tror forventningene er fra alle ukebladkurene som lover maaaange kilo ned på 1 til 3 uker - og selvfølgelig heeeelt uten anstrengelse eller forsakelser. |
Sitat:
|
Sitat:
Det er en Mariusgenser i søttitalls jentemodell med raglandsfelling, så den vil uansett være finest når den er litt kroppsnær. Heldigvis hadde jeg ikke strikka mer enn vrangbord pluss fem seks cm, så det var ikke så ille å måtte ta den opp. |
Sitat:
|
Jeg lurer på om det er flere som synes det er vanskelig å måle seg... nå er det like før jeg tegner streker på mannemannen sånn at jeg husker fra gang til gang HVOR jeg har målebåndet... :rolleyes:
Det skiller jo flere cm overalt... :eek: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvor lenge har du strikka forresten? |
Sitat:
Jeg har strikka siden jeg var fem. Skal holde dere oppdatert :D. Har en del oppdrag som må gjøres, men skal bevilge meg en liten time om dagen til genseren min, sånn at den en gang blir ferdig! |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02. |