![]() |
Sv: I DAG har jeg
Vært på jobb, rydda og støvsuget, gått en tur sammen med min beste venninne og sett tv :)
|
Hatt hodepine, vært svimmel og kvalm ... OG ... vært på swingkurs. Det var gøy - iallfall da rommet sto stille.
|
Sitat:
|
J-Fått trent igjen, etter to dager stopp pga oppblussende betennelser (typisk dårlig periode). Heldigvis gikk det ført over og jeg håper jeg tålte dagens økt bra. Alt kjennes ok ut så langt!
- Spist rester av kjøttgryten fra igår, Nam. -Brettet frem løshud på bloggen min, snakker om den usminkede sannheten altså:p - Gjort unna en del jeg skulle gjøre på dataen. -Installert et program på dataen jeg ikke skjønner en fritt av, og som jeg oppdaget at jeg ikke trengte:p -Sett på tv ikveld, og det skal jeg gjore resten av kvelden ogsaa:) |
gjort AKKURAT samma som i går. Lagt så stille som overhodet mulig på sofaen og sett på TV.
|
... gjort minst mulig, slik som nellie over her :cool: :D
|
- sovet leenge, hatt besøk, laget chiligryte, rekt opp tunikaen min, begynt på ny tunika med riktig garn og ellers ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt :)
- jo forresten, jeg har blitt forkjølet, men det er ikke særlig fornuftig :mad: |
Tatt kontakt med advokat for å få hjelp overfor NAV
- et stort steg, tror jeg |
Vært hos tannlegen- 0 hull :D
Vært effektiv på jobb :D Fyrt i ovnen *kos* Laga middag :D |
I dag har jeg kræsjet med bilen :eek:! Jeg kom rundt en sving, og det var speil blankt. Bilen snurret rundt en gang før den smalt inn i autovernet og spratt bakover. Takk og pris for at farten var lav, og at jeg var på en lite trafikert vei! Jeg visste det var glatt, og kjørte deretter, men det var rett og slett polert skøyteis med litt snø på. Et par minutter etter kom tilfeldigvis en fyr fra et eller annet veivesen-liknende greier, og hjalp meg å stroppe sammen bilen. Det kom kjørende noen til, og det holdt på å gå riktig galt fordi det var så blankt.
Det går bra med meg, og jeg klarte å kjøre videre med bilen, men den er ganske så maltraktert. Dette trengte vi ikke nå! Livet som voksen student er ikke veldig fett, så det blir nok endel tog på meg framover. Men jeg er såpass pragmatisk at jeg er lykkelig for at jeg er hel, og bilen er bare en ting. Og så er jeg glad for at det skjedde der det skjedde. Hadde det gått galt noen km før hadde det ikke vært autovern, og da hadde jeg endt i vannet! |
Sitat:
Jeg har totalvraka en bil en gang, skikkelig ekkel opplevelse, jeg har blitt en meget forsiktig sjåfør etter den hendelsen:) |
Måttet ringe pappa for å komme og hjelpe med bil som ikke startet.... :o
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Been there done that, fortsatt ikke gøy! |
Har stått opp fra senga ;) ja, det er ingen selvfolge
har lagd tysk ostesuppe uten ost :D har trent litt i dag :) |
Oj da, ElisaT! Hvilken opplevelse. Må si at jeg gruer meg litt til å skulle kjøre så langt på vinterveger i neste uke. Man kan liksom ikke sikre seg 100% når føret er slik! Så godt at alt er bra med deg! :klem:
Det er "Tulipanens dag" i Sverige i dag. Sender deg en blomst! :blomster: |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Oi! ElisaT, bra det erhm.. gikk som det gikk! At det gikk bra med deg altså!
- I dag har jeg veldig vanskelig for å våkne :o |
Bra det var bare bilen som ble skadet ElisaT
I natt har jeg sovet 12 timer og faktisk fått gjort noe; fått vasket flere pledd + nå vaskes noen av dyrene sine tepper/puter. Har også forberedt lunsjen i dag; scones med ost, skinke og paprika i. |
:klem: ElisaT
I dag har jeg sett sola igjen for første gang på to mnd! :heia: |
Idag har jeg vært alt for trøtt etter alt for mange netter med fire timer søvn eller mindre. :rolleyes: også har jeg ledd alt for mye på jobb. Igjen. :D
|
I dag har jeg hatt min første samtale med en deltaker uten "fadderen" min :D
|
I dag har jeg oppdaget denne tråden :) og hatt kunstnerdag med to naboer med maling og champagne :) hatt en fantastisk flott dag!
|
..... fått vondt i halsen :mad:
|
Stått opp ganske tidlig, satt på en vask og fått asken ut av ovnen før jeg tente opp. Det er 14 blå ute.
|
ignorert en bruker her inne på forumet :o
|
Vært på jobb.
Spist mange fiskekaker :D |
- Deltatt på auksjon på byggmakker, og kjøpt 3 vinduer til " eventyrpris":D
-Laga Gerd sine parmesankjøttboller til middag, kjempegode!!:) -Trena real styrketreningsøkt! -Kosa med gubben:p |
Gått tur, kafebesøk, hatt besøk av mitt herlige barnebarn på 2 år, og spist biff sammen med mannen min.......og skeia ut med melkesjokolade :o men i morgen er det vanlig lavkarbokost igjen :)
|
I dag har jeg endelig gått tur igjen for første gang på 17 dager :)
|
I dag har jeg vaska skikkelig på kjøkken og nå er alle krydderboksene mine rett sortert igjen.
Dumt når noen roter i systemet mitt, for da blir det ofte litt spennede smaker på maten (siden øynene ikke er hundre, så har all krydderiene sin faste plass) |
vaska hos og drukket kaffe med oldemor :hearts:
|
Vært i barnedåp og spist høykarbokaker.....men henter meg inn igjen i morgen :)
|
- Sovet lenge:)
- Sett sport på tv -Sett sola for første gang i år:D - Laga middag -Trent styrketrening på bein (auu:p) - Måneskinnstur med sambo og lille hunden:) |
Oppdaget at sikringen går hver gang jeg trykker start på tørketrommelen. H####@&!! :realmad:
|
Dag 5 uten snus. Trodde det verste var over på dag 3 (siden dag 3 gikk så fint), tok feil, dag 4 var fæl. Så spent på dag 5.
Vært vekkerklokke for en venn :) |
Sitat:
I mars har jeg 6 måneder uten :) Å det er liksom ikke noe savn lenger (men hender jeg tenker åååh nå har jeg lyst på snus.. Samtidig som det går like fort over!) Dette klarer du :) |
:DEndelig fått ryddet vekk julepynten som lå i ett hjørne i kjellerstua...
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56. |