![]() |
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
God kveld! Håper dere alle fikser dagen/kvelden/helgens utfordringer! Jeg trodde jeg gjorde det....helt til jeg sjekket innholdet i løkringer:eek: som jeg er så glad i. Vips! Så har jeg spist 47 g kh i dag:veitikke: Jeg trodde faktisk ikke det var så ikke ille som de faktisk var. Og jeg oppdaga det etter at jeg hadde tatt noen biter Damhert sjokolade:(, så dagens inntak ble for høyt. Altfor høyt.
Det ble en gåtur i dag også, det jeg tenkte skulle være 3-4 km ble til 9 km. Total kcalmengde er ikke mer enn 1419, fordelt på 99 g fett, 83 g protein og 47 g kh og med en tur som i følge teknikken "smeltet vekk" 700 kcal går det vel bra lell. Nå er det kveld her i gården; trøttisa går og legger seg :p |
Sitat:
Ellers så er det et helt nydelig vær her i dag og det blir nok en gåtur i dag også :) Ha en strålende søndag alle sammen :) |
God morgen Fedona! Vin er også min lille kos, men aldri en flaske i gangen nei. Det blir for mye, og jeg ville snuble i senga lenge før jeg kom 3/4 ned i flaska:full: Jeg bruker som oftest en flaske pr helg, altså en skvett fredag, lørdag og søndag. Og så hender det at jeg ikke tar noe, sånn at det blir en skvett mandag i stedet. Eller tirsdag:D:D osv.
Du er jo flink å holde deg til SDS, som fungerer, du er i aktivitetet tilpasset kroppen din og på tross av utfordringene. Kan det være at det er for mye vin som stopper deg? Jeg kjenner den evige jakten-på-årsaken du er inne i, og tror nok jeg ville vurdert å redusere vininntaket en periode. Og ja, spist er spist, og godt var det også. Er bare glad jeg ikke spiste flere enn de 5 ringene jeg faktisk tok jeg. Jeg tilstår med en gang, at jeg brøt min egen "regel" i morges, og snikveide meg. Jammen var jeg 300 gram lettere enn fredag morgen. Det betyr at jeg uoffisielt har brutt "sperregrensa". Jeg kjenner det gir motivasjon for dagene fram til fredag, selv om det blir utfordrende med jobbreise, hotellfrokost og lunsjer, og to tre-retters middag. Dessert og potet kutter jeg elegant ut, men har lite kontroll over sauser og grønnsaker. Og så er det lett å ta for store porsjoner siden det er så lenge til neste måltid. Sånn sett er det ganske deilig å ligge på 20-25 g kh pr dag; det gir mye mer spillerom enn 5 g :rolleyes:. Det irriterer meg at hotellene går mer og mer bort fra minibar/kjøleskap på rommene - det vanskeliggjør min hverdag i allefall :D. Da blir det å "låne" et par kokte egg fra frokosten, og hvis jeg er heldig en pakke sømr eller majones - hvis de ikke serverer det fra store skåler:mad: Ja ja; ikke det største problemene i hverdagen, men utfordrende nok innimellom. I dag skal jeg ikke gå tur, med mindre noen inviterer meg ut. Dagen skal brukes til innearbeid, og det skal bli godt. Ønsker alle en strålende søndag! ...og dere.... nå er det slutt. Slutt på å ha pepsi max tilgjengelig til en hver tid. Fra og med nå skal det kjøpes kun 2 flasker til hver helg:kadetgaar, og så er det opp til meg hvor lenge jeg har dem. Det kan fortsatt virke mye, men i dag går det med minst det dobbelte i uka.:wacko: |
Du har nok helt rett i at vinen sikkert er en brems for meg, sukk :rolleyes: Vet ikke om det blir fullt en flaske, da vi som regel kjøper en boks... Litt vanskelig å vite hvor mye det blir da... Men blir jo ikke overstadig beruset og har aldri hangover så det kan ikke være SÅ mye... Men jeg vet jeg ville ha gått ned mer om jeg ikke hadde drukket vin... tror jeg da :) Men jeg drikker aldri Pepsi-Max ;) Bare vann :)
|
:rolleyes:Huff, ja... Vinen er nok min største last også. Det går i pappvin her også, og gjerne 2-3 glass om kvelden i helgen. Vet jeg burde holde igjen litt, men jeg syns jeg jobber så mye i uka, og den derre fredagskvelden med gullrekka og rødvin...:love:
Ellers er jeg en boblevanndrikker - gjerne med sitronsmak. Er aldri blitt hekta på Pepsi max eller liknende, med skjønner på det jeg leser her inne at det virkelig kan være både avhengighetsskapende og fungere som en stopper. Uten at jeg helt skjønner det. Vinen inneholder godt med kalorier, Pepsimax gjør ikke det.. Fedona, du har jo et sykdomsbilde som sikkert kan bety mye for om du går ned eller ikke. Det må jo ikke være vinen, men er enig i at det kan være lurt å prøve..:rolleyes: Syns du det går greit med SDS? Blir du ikke sulten av så små porsjoner? Men du er ikke så veldig overvektig, er du? Det kan jo også være en årsak til at man ikke går så mye ned. Men Tarato, nå ser det jo virkelig ut til å løsne for deg! Så bra! Det sier noe om standhaftighet og det å holde seg til kloke regler. :heia: De løkringene og litt ekstra kh betød tydeligvis ikke noe - sikkert fordi du beveger deg så mye også. Innimellom må vi jo spise noe som ikke er helt innenfor, må vi ikke? Det var jo ikke en sprekk, akkurat. Nå har jeg en uke igjen av denne fantastiske vinterferien min. Hvordan det går med vekta aner jeg ikke. Spiser mye god mat...:o I dag føler jeg meg stor og oppblåst. Men den fysiske formen MÅ bli bedre, og det er det viktigste. I går var jeg halvveis og hadde gått 105 km, så jeg er i rute til 200, så vidt det er. I tillegg har jeg gått 20 km i dag. Nå føler jeg at 20 km er en bra tur, verken for lang eller for kort. Tidligere har det vært 12-15 km som har vært den grensa, det er ganske deilig...:D Jeg skjønner at jeg framstår litt som et treningsfantom i denne tråden - det er virkelig ikke sant :o! Jeg vil gjerne bli en sånn som trener mye, men klarer det bare i veldig korte perioder. Ski er unntaket, som jeg har sagt før, fordi jeg faktisk liker det. Det jeg håper på er å få kroppen min til å bli helt avhengig av de endorfinene gjennom disse to ukene... I håp om at det skal bli lettere å fortsette med trening når snøen går..:p Fortsatt god søndag - og lykke til med ny uke! Jeg kan nesten ikke fatte at jeg faktisk skal ha fri denne også..... |
Det høres helt fantastisk ut med 2 uker vinterferie og skigåing :) Heldig du jojomesteren! Kos deg denne uka også :)
Jeg er 173 cm høy og vekta ser du i tickeren, så har noen kg å gå ned ennå... Jeg spiser ikke bare SDS mat nå for tida. Det blir litt blanding for jeg ble litt lei av den maten. Men etter jeg startet med SDS så har magesekken krympet slik at porsjonene er blitt mindre når jeg spiser vanlig mat også. Det er nesten så det er halvparten av hva jeg spiste før, ikke langt unna iallfall :) Når det gjelder vinen så har jeg jo drukket litt hver helg helt siden starten og jeg har jo gått ned 8 kg siden november. Håper på at dette er bare et lite platå før det går ned igjen. Vinen blir nok det siste jeg gir slipp på ;) Men redusere litt, ja det går helt fint an :p Det er iallefall godt å høre at vektpila viser ned for noen av oss her i denne tråden :) Gledes på deres vegne :) |
Vil ikke si jeg klarte meg så godt i går,mengder kunne ha blitt være og.
Vente litt med vekt... Skaper kun frustrasjon. Streng kontroll i dag da, så tar igjen litt nå. Magen er uansett ikke helt fornøyd. Mer dårlig samvittighet for manglende trening og aktivitet disse to dagene. |
Dropper vekta noen dager :lol: 2 dager egenkomponert mat og svigermat idag, hun laga lavkarbo til en viss grad... men er drøy på saltinga og sår hun hadde sweet chili saus på grønnsakene.... :rolleyes:
|
Misunner dere som ikke drikker brus, men vet at det er bare en overgangsfase noen dager nå som er verst. Er nemlig tom for pepsi….hadde bare en flaske igjen før helga og den drakk jeg opp i dag. Nå er det ikke mer før til fredag igjen. Kjenner det gjør noe med meg, og jeg minner meg selv stadig vekk på at det er bare psykisk og at det går over. Når jeg savner «boblene» drikker jeg farris/bris, og må det være smak så har jeg i litt funlight i vannet. Altså det er ikke synd på meg. Lurer på om det er verre for dere som drikker mer vin i helgene jeg da :D Drikker du aldri brus av noe slag Fedona? Da imponerer du meg altså! Du er forresten litt høyere enn meg, og veier litt mindre. Altså er jeg mer komprimert :p BMI'en er 28 så vi er ganske like du og jeg og Jojomesteren. Eller har like lang vei å gå? I følge kalkulatoren er jeg bare "lett overvektig" da, det er jo å en måte å si det på;)
Jeg har hatt en sjelden rolig dag, med mye lesing, litt rydding, mye klesvask, baking av knekkebrød, brød og sesamkjeks. De kjeksene var gode de! Jeg gleder meg til en kveld i nær framtid med ost og kjeks, eller bare en kveld da jeg trenger noe i magen før jeg legger meg. Sesamkjeks med smør og ost… Spiste meg så veldig mett til lunsjen i dag, at jeg ikke har greid å spist særlig etterpå. Men ved hjelp av litt ost på middagen og restene av Damherten greide jeg å få til dette: 1408 kcal, fett: 114.1, karbohydrat: 17.09 og protein: 64.73. Bra fordeling synes jeg. Noterer meg at det er blitt for lite vann; det må tas igjen i morgen. He he he Jojomesteren; du fremstår som det treningstalentet ja. Regner med du er like glad i å gå på ski som jeg er i å gå på føttene? Med mine minimum 10 mil på turbeina i måneden er det mange som ikke forstår hvorfor jeg ikke er slank . Misunner deg enda ei friuke altså! Da skulle jeg labbet noen mil til; har som mål å etter hvert greie å gå to mil pr dag over 5-6 dager. Drømmer nemlig om fjelltur eller noe sånt. Pilgrimsvandring tror jeg også kan være noe for meg. Vakkert landskap, organisert tur. Fristende…Skal jeg greie å gjennomføre noe sånt tenker jeg at jeg først må vise meg selv at jeg greier å gå 20 km hver dag noen dager. Altså; jeg vet jeg greier det, men er mer usikker på om kroppen greier det all den tid at jeg tidligere fikk fort betennelser hvis jeg "overdrev". Og 20 km/dag kan sies å være litt overdrivelse. Men! Disse betennelsene er jeg blitt mye bedre av etter jeg begynte med lavkarbo, og enda bedre har jeg vært de siste ukene da jeg har kuttet ut mer som jeg ikke tåler (matallergi dessverre, som dumme meg har spist litt av likevel). Vent med vekta hvis du vet den gir deg dårlig tilbakemelding VSB. Ingen grunn til å be om bråk sliksom. Det samme med deg Albatross. Selv om det er mest vann som kommer av søtt og salt. |
Skal prøve å skygge vekta, er så nedtur å se mer enn minstenoteringa når jeg er så nærme 75 tallet nå :lol:
Jeg drikker bittelitt brus i helgene 2-3 glass pepsimax, og det kommer jeg til å fortsette med og :ja: Har ikke som mål å slutte med ALT, virker ikke som kroppen min stopper opp pga søtstoffer faktisk.... :) |
Flink du! Målet mitt er også en 2-3 glass pr dag i helgene. Det er jo ikke første gangen jeg slutter/reduserer, så denne sutringen er bare tull det vet jeg. Samtidig som jeg nok er avhengig ja. Vet også at det er lett å begynne å drikke for mye. Og jeg må ha regler, regler som styrer meg:D:D Mulig noen kan sette en diagnose av ett eller annet slag pga disse reglene, men de er ikke tvangstanker altså. Mer sånn leveregler som gjør det lettere å håndtere valg i hverdagen ved at jeg har reflektert over det på forhånd og trukket en ca konklusjon.
Og du Albatross: la den vekta være hvis du har den minste mistanke om at du går en tur i etasjen under pilen peker feil vei. Drøy den ett par dager hvor du holder deg til SDS-maten og du vet du er på vei inn i hverdagen igjen. Jeg goflet i meg 50 g Damhert her, og er superkvalm. Veldig bra grunnen; da frister den andre plata som ligger i skapet enda mindre. Blah... |
JEg liker også å ha strenge "regler" , på grensen til litt tvangstanker noen ganger kanskje, men er sånn jeg funker, jeg er sta som F og setter jeg meg ett mål skal det mye til for å vike :lol: NOen vil si at jeg overdriver, men det er ofte de samme folka som aldri fullfører det de begynner på ;)
Ja , skygger vekten og pøser på med beinhard trening! :D kanskje utsette eviinga til søndag så vannet får forlatt eventuelle muskler etter treninga... :lol: , neida... veier meg på fredag! :ja: |
Jeps; da møtes vi på vekta fredag. Da har jeg vært på jobbreise noen dager; litt skummelt for fredagens opplevelse når jeg tenker meg om:p
Jeg fant denne bloggen i dag; og jeg fant mye jeg tror på når det gjelder inflamasjoner som jeg skrev om lengre oppe http://paljabekk.blogspot.com/2012/0...drater-og.html Videre har samme mann en artikkel skrevet etter den over, hvor han snakker om proteinlavkarbo: http://paljabekk.blogspot.com/2012/0....html?spref=fb Også her er jeg enig. |
Jeg lover ....blurp....å ikke spise Damhert sjokolade. Vondt i magen og kvalm... Takke meg til Freia 86 % blandet med cocosa, mye bedre. Gurp... :blinke: :nei:
|
Du burde kaste ut sjokoladene :ja: Så slipper du magevondt! :ja:
|
Sitat:
Og så ble det et glass vin i dag også, gitt. Men bare ett, da.... :liste: |
Sitat:
|
Sitat:
|
God ettermiddag! Har hverdagen tatt oss mon tro? Det var stille i tråden i dag. Jeg er den første til å si at jeg har vært på jobb, og dermed ikke hatt anledning til å verken lese eller skrive. Opp i otta i morges, og den første tanken som slo meg var at jeg ikke kunne vente med trening til i morgen som jeg hadde planlagt. Da er jeg vel der du kommer til å være etter vinterferien Jojomesteren? Så jeg pakket bagen og var på trening etter jobb. En time og de siste minuttene var jeg så sulten at jeg kunne spist av leggen til sidemannen - hadde han bare ikke vært så svett :D
Nå har jeg spist meg mett på lasagne; kjempekjekt å ha i fryseren. Tiner i microen mens jeg er i dusjen. Synes du var flink Fedona som både sluttet og har holdt deg. Jeg har også sluttet - mange mange ganger. Og ender opp med å bare skal ta ett glass, bare i dag osv. Og vips - så er jeg der igjen. Nå gjelder det å trappe ned og kose seg i helgene! |
:o Jeg har sittet og rotet på iPhone et par dager. NY og morsom, men litt mer tungvint å skrive svar...
Vekta var tilbake på før-helg i dag, så da var det kanskje ikke så ille i helgen... Svømte i dag, ganske langt, men veldig rolig. Sliten i kroppen og sløv i hodet... Deilig likevel da. Om ikke vekta har gått så mye ned det siste halvåret, så har jeg nok brennt mye fett og erstattet med muskler. Har trent meg opp fra nærmest 0. Kan sikkert ikke konkurere med andre som trener tilsvarende mye fortsatt, men sammenlignet med meg selv tidligere (selv før sykdom) så er jeg i knakende god form. Så er det bare å holde det gående og motivasjonen oppe, selv om det blir flere forpliktelser framover. |
Se det, Tarato, der ble du endorfinavhengig, gitt! ;) Det er drømmen, det...
Og VSB, du er flink!! Jeg har ski-fri i dag. Det var planlagt, etter at jeg var ganske sliten etter 15 km i går. Restitusjon er en viktig del av treningen, har jeg lest..:D Strålende sol, men mye vind. Likevel har jeg funnet et lun krok og en god bok, så dette er en helt grei dag ;). Fem dager og seks mil igjen til målet - men nå tiner snøen i en fryktelig fart, så vi får se. Morsomt at jeg ikke har lyst på noe særlig kh i dag. Har spist et par skiver Ingers superrug de siste dagene, og litt rosiner og sjokolade på tur. Men i dag hvor jeg bare skal slappe av var det egg og laks som fristet. Jeg overbeviser meg selv om at det er kroppen som sier "ingen aktivitet - ingen karbohydrat" :p. Eplet mitt har jeg tatt, da. Aldri en dag uten... Kroppen kjennes full av vann og ganske sliten. Jeg lurer på hva vekta vil si når jeg kommer hjem... Ikke særlig sikker på at jeg går ned her, nei... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg signerer Fedona! Jeg kjenner at dagen etter en heftig trening (heftig for meg i allefall :rolleyes:) trenger jeg en dag for å "ta meg igjen". Og dagen etter trening er det hardt å gå alle trappene opp til jobb;) Da har jeg vel gjort en hederlig innsats tenker jeg.
Sol, god bok, avslapning høres misunnelsesverdig deilig ut; jeg er tilbake til hverdagen med et brak og her blir jeg fram til påske. Fridagene gjorde veldig godt, men jeg kunne godt hatt et par til. Er ikke det et tegn på at en har hatt det bra det? :p Ser fram til påska jeg da, med bare veier (håpe-håpe-håpe), sol og masse lange turer. Hvis vær og føre er ok kanskje det er da jeg skal teste ut utholdenheten med gåturer opp til 20 km pr dag? Burde være mulig å gjennomføre? Må bare finne veier uten asfalt; det blir ikke aktuelt å ødelegge seg på hardt underlag. Regner ikke med at stiene i skogen er farbare uten ski eller brodder først på april? |
Da har jeg gjort ukas 2 treningsøkt :) Samler vel vann for harde livet nå :lol: Tror jeg drøyer veiing til søndager igjen, når jeg trener så får jeg mye vann... :(
|
Og da endte jeg på 145 km, 55 km unna målet. Skiføret er borte! Åpne flekker i sporet, ellers tynt og vått snølag med masse bøss i etter den kraftige vinden og varmen i går.:mad:
Varslet fortsatt varmt vær nesten hele uka, og selv om det blir kaldere mot slutten, blir det ikke noe mer snø. Så da så. Ikke noe å gjøre med det. Hva skal jeg gjøre da, mon tro? Lese bøker, gå tur på beina (kjedelig terreng for det, opp en lang bakke og ned igjen....), sitte i sola når vinden løyer litt? Eller pakke sammen og reise hjem? :confused: Hmm. Her må det tenkes litt... |
Herreminhatt så flinke dere er til å trene :heia:
Jeg sparket i spinningsykkelen som står ved sengen (dumt å slå på lyset for å se hvor man går ...) og presterte å brekke en tå forrige onsdag, så her har det ikke blitt noen trening, men desto mer sofasliting :rolleyes: Legen sa 3 uker før jeg kunne trene, men jeg håper at jeg har sluttet å halte såpass til neste uke at jeg klarer å karre meg på treningssenteret og trene litt overkroppsstyrke om ikke annet :) |
God kveld! Du har en underlig måte å trene på Cyan; å sparke i sykkelen er ikke riktig måte; jeg for min del bruker sykkelen til den treningsformen som kalles ¨å tørke støv... :p
Albatross; jeg samler vann sammen med deg! Du imponerer Jojomesteren med å ha gått så langt på ski i løpet av noen få dager. Kom deg ut på de bare veiene nå og kom i gang med vanlige gåturer. Ta med gåstaver så får du mye av den samme treningen som ved skigåing. Uka her har vært hektisk i matveien kan en si med jobbreise og hotellmiddager. Jeg spiser for mye altså, og går med en følelse av å alltid være stappmett. Ubehagelig er det også. Og når du får servert tre måltid om dagen, så spiser man litt mer enn normalt - og så er det mye god mat.Og vin... Ikke enkelt for oss som liker maten :rolleyes:.... og vinen...:D Jeg har veiing på programmet i morgen, og vet hva jeg var da jeg reiste. Så får vi se om det har vært en økning.... Det er i så fall kun magen som er fylt opp, og ikke fettet som er tilbake. Har ikke ført i diett.no de siste dagene heller, ingen vits når alt blir på øyemål føler jeg. Så har det ikke blitt trening heller, det rekker jeg nesten aldri på reiser siden vi har så lange dager. Hadde store - og da mener jeg store - planer om å gjøre styrketreningsøvelser før leggetid + når jeg stod opp. Og ble det noe av tankene....nei, ikke annet enn dårlig samvittighet. Nå skal jeg lage matpakke til i morgen, og så tenker jeg å trene etter jobb og så blir det helg. Fordi jeg fortjener det;) God kveld alle sammen! |
Kremt...bare innom for å fortelle i all stillhet at vekta viste 600 gram opp fra forrige fredag. Altså er jobbreiser uten trim ikke positivt for meg:rolleyes: Har vært på trening i dag, 1 time og spist etterpå. Nå spekulerer jeg på hva jeg skal dekke bordet med i kveld. Altså...i tillegg til pepsi max da:D Fredag = handeldag = kan kjøpe maks 2 flasker. Tralalalala....
|
Kos deg med pepsi-max du Tarato :)
Her i gården har det løsnet litt nå. ENDELIG!!! Skal rett inn i tickeren ;) Det betyr vel at det går i rykk og napp og at jeg KAN kose meg med vin i helgene tral-la-la :) I dag føler jeg meg "tynn" :D Tjo hei - god helg godtfolk :) |
HURRA!!!!!! Ned 0,8 kg siden forrige helg! :D Feirer med latino movesmaraton time imorgen!! (kommer til å spy :lol: )
|
:heia: endelig i gang her også.:)
|
Gratulerer til dere alle tre! Og alle andre som har nedgang :)
Jeg har ikke endret tickeren etter siste veiing; velger å avstå fra det noen dager til gitt :p I tillegg til jobbreise har jeg fått mitt månedlige "besøk", noe som ikke gjør kroppen noe bedre i det hele tatt. Men - jeg har fått trent og gått turer i helga, noe jeg håper gir resultater på sikt. Jeg spekulerer på mandelkjeksene jeg laget for en tid tilbake; jeg ble så veldig oppblåst og uvel da jeg spiste dem. Mon tro om de ikke er så bra for meg lell:confused: Ja ja, bare en måte å finne ut av det på; å spise flere. Jeg kunne tenkt meg at helga varte en dag lengre; tenk å jobbe 4 dager og ha fri 3?? Det hadde vært deilig det. :p:p |
Helt enig :D tredagers helg hadde vært perfekt! Sulten her i kveld, men veiing etter første uka i morgen så må velge noe lett.:ja: sjekket diett.no og ser jeg ligger på mø 11-1300 kcal om dagen.
|
Albatross og Fedona - gratulerer!! Så morsomt når det går riktig vei!!
Og Tarato - litt opp etter jobbreise og hotellmat - og månedlig besøk - det er ingen ting å bry seg om. Det hadde vært underlig om det ikke hadde vært sånn. Jeg tør ikke veie meg....:o Hjemme igjen etter to uker på fjellet, en stund tenkte jeg at skigåingen brant mye fett, men så forsvant skiføret, men ikke appetitten.... I dag hadde jeg en viktig greie på jobben, viktig at jeg hadde med meg mye selvtillit for å gjøre det bra :p. Tok ikke sjansen på en psykisk nedtur etter veiing i dag morges, nei... Jeg hadde trodd at jeg nesten skulle være treningsavhengig nå, at det skulle krible i beina etter mer aktivitet. Men nei, da. Er så godt å slappe av, atte :mad:. Men nå venter hverdagen. Da får vi se om jeg finner en slags rytme på mat og trim igjen. |
Sitat:
Mandelkjeks..... Ja kanskje, siden du har så mye allergier. Men sånn generelt her inne syns jeg det er mye anklaging av at et enkeltprodukt ødelegger så mye, enten det er melk, nøtter, tomater, pepsi max eller hva det skulle være. For de fleste av oss tror jeg det er en for enkel forklaring. Men allergier har jeg respekt for, det blir noe annet. |
Her var det ned 2 kg første uka med full skjerping. :)
|
Hei og gratulerer,flott jobba :)Håper at jeg også opplever det samme en dag(står stille i fem mnd :()
|
Uff, kjedelig når det står stille. Vet alt om det. Dette er min første uke og da går jeg alltid ned to vannkilo, så det er først neste uke vi ser om det fortsetter nedover og om denne dietten funker. Har du gått ned mye i vekt og har bare noen kg igjen?
|
Halloisen! Har ikke glemt dere, og har heller ingen nedtur (slik det var sist jeg ruslet en tur "vekk"). Litt travle dager gir mindre tid til pc-bruk; noe jeg absolutt ikke tar skade av:D
Jojomesteren: jeg mente ikke mandelkjeks - min feil. Det var sesamkjeks, men det er litt mandelmel i og det var nok allergi jeg tenkte på da jeg skrev feil navn.. Tenker jeg skal prøve å lage dem uten mandelmel neste gang og se Har vært småfeig de siste dagene og sjekket vekta hver morgen...Er 200 gram lettere enn fredag - og fortsatt 400 gram tyngre enn fredag før der. Jobber videre med saken; tenker å komme ned dit igjen. Yezz! Og Senka; du er i veldig godt selskap med andre likesinnede her i tråden altså! Kanskje har du noen erfaringer (gode/dårlige) du kan dele med oss? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39. |