![]() |
Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?
Sitat:
for å finne størrelse, men det beste er å dra til en spesialforretning for BH og sjekke ut der. Løplabbet har en grei måte å finne din str på: http://www.loplabbet.no/finn-din-bh-storrelse I UK så angis inches istedetfor cm. Så er du en 85D i norge, da er du en 36D i UK. Kona er en 75D her i norge og må ha 34D i Shockabsorber. Evt DD, men cupsizen skal være nogenlunde lik. Anbefaler dere å ta en tur til en sportsforretning og sjekke ut. Shockabsorber selges jo stort sett på velassorterte forretninger i norge også. her er noen tester av de: Løplabbet: http://loplabbet.no/test-av-sportsbh Klik.no/helse: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/t...icle501149.ece Dick and Daisy: http://dick-daisy.no/shock-absorber |
Hei:)
Hiver meg med her jeg.. Blir nesten litt trist når jeg år på år melder meg inn slike grupper:( Hadde en plan om at 2011 SKULLE bli mitt år.. men slike ble det altså IKKE!! Så da er jeg her igjen da..tjukk, tjukk, tjukk.. smådeppa og mangel på motivsjon! HJEEEELP.:confused: treng virklig litt hjelp med motivasjonen.... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Startet dagen med oppvarmet mandelgrøtrester, kaffe med cocosa og kanel samt plenty vann. (Deilig å ikke behøve å holde igjen så mye på vanndrikkinga fordi man gruer seg til å reise seg for å ta maraton-tur`n på do :p ) Har funnet frem yoga og pilates dvd`ene, kan i allefall gjøre meg kjent med øvelsene, og kanskje starte opp med noen som ikke river i operasjons-sår. Tror dette blir ille bra jeg :D Takk for puppeholdertips, Hypah! |
Sitat:
|
Jeg synes denne sportsbestyrelsen er så god å ha på at jeg må prøve lete etter en vanlig bestyrelse som kan ha samme støtten.
|
Ellers så har jeg vært hos legen igjen i dag og atter en gang oppmuntrer han til lavkarbo!
Blodtrykksmedisinen jeg fikk i forrige uke funker perfekt; målinger viste det samt at jeg kjenner det på kroppen. :ja: Gleder meg til våren og utekos med en kropp som er ti ganger bedre enn det den var i fjor vår! :heia: |
Sambo var hoss legen i ddaag, samme aom jeg går til. Det var snakk om kosthold, og han forklarte at han bodde sammen med med og at jeg tok meg av kostholdet. Da sa legen Åja, da har du jo kontroll på det! :D. At inntaket var greit altså. Min lavkarbo-markedsføring har tydeøiggvis ikke falt på stengrunn.
Forøvrig har vekta vingla opp og ned i det siste, men slo seg heldigvis til ro 100g ned fra forrige uke (etter å ha vært over en kg høyere i går!) |
Sitat:
Så joda, jeg tror ting begynner sige inn, bare media klarer holde fettpølsan sine vækk fra tema ei stund. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
De er veldig hjelpsomme. Send de en mail, kanskje de kommer inn igjen om de er utsolgt. |
Tror jeg må kjøpe en sånn.. Trenger en med hekter.. (er det det det heter?) Er så syyyykt vanskelig å få av og på sånne trange trenings-BHer med en skulder som liksom ikke er med dit du sier den skal.:p
|
Sitat:
|
Ebay har..
|
Tabt 300g denne uge - ikke så meget som sidste uge, men har tabt 2,6kg siden d. 1. januar så jeg er godt tilfreds :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er midddels flink med maten (mer fedon møter Grete enn hexeberg...), veldig lite flink med vann, og dårlig på søvn. Likevel tusler det sakte men sikkert nedover! :eek:
Jeg tror jeg vet grunnen: den daglige tekoppen med cocosa oppi. Vidundermiddel! Har opplevd det før også, det er det som løsner det hos meg. :ja: |
Sitat:
|
Sitat:
Selv sliter jeg om dagen med bivirkninger av noe medisin jeg begynte med for en uke siden; kvalme, oppkast, diare, hodepine, svimmelhet, trøtt etc etc. Håper det snart går over for jeg er bra gira på å trimme mye! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Diare i dag også..... :(
Den eneste trøsta må være at vekta går nedover. :p |
Sitat:
|
Sitat:
Kanutten; god bedring, håper du har Lambi? :o |
Sitat:
:klem: |
Sitat:
|
:klem:
Hvor lenge skal man gå med bivirkninger grunnet start på ny medisin før man begynner å bli bedre? Det er jo over en uke siden jeg begynte med medisinen, men jeg blir jo bare dårligere og dårligere. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Nå sitter jeg her svett og nydusjet etter en lang økt på jobb. Tredemølla mi er gull verdt! :heia: Det KAN jo kanskje hende at blodtrykket har økt siden jeg begynte trene.... Går opp før det går ned liksom. |
Sitat:
|
Har vært flink og økt treningen og redusert karbomengden, likevel.......Vekten står stille.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08. |