Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Noen marsstartere her? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41584)

LittLettereLiv 15-04-11 11:14

Sv: Noen marsstartere her?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av AneAne (Innlegg 1084543)
Hei! Har hatt litt kluss med veiedagene (dvs at jeg ikke har klart å holde meg unna vekta i det hele tatt :flau:)! I går var egentlig veiedagen min, men da hadde jeg ikke gått ned noe mer enn på mandag (-3,9 kg), men nå i dag så har jeg faktisk nådd -4,6! :eek: Jeg er så stolt og hadde så lyst til å dele det med noen!:ja:

Kjempebra:heia::heia::heia::heia::heia:

Mona_K 15-04-11 14:47

:p:D
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av AneAne (Innlegg 1084543)
Hei! Har hatt litt kluss med veiedagene (dvs at jeg ikke har klart å holde meg unna vekta i det hele tatt :flau:)! I går var egentlig veiedagen min, men da hadde jeg ikke gått ned noe mer enn på mandag (-3,9 kg), men nå i dag så har jeg faktisk nådd -4,6! :eek: Jeg er så stolt og hadde så lyst til å dele det med noen!:ja:

Mona_K 19-04-11 14:07

Jei endelig ned en kilo til :D

AneAne 19-04-11 18:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mona_K (Innlegg 1086738)
Jei endelig ned en kilo til :D

Supert! Kjempebra jobba! Og så i påskeferien da du! Kjempeflott! :D

Mona_K 19-04-11 22:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av AneAne (Innlegg 1086870)
Supert! Kjempebra jobba! Og så i påskeferien da du! Kjempeflott! :D

Takk takk:D 8 kilo siden 1 mars! det er jo bare kjempe! sitter her å belønner meg selv med litt sjokolade. fant en ny ensom jeg syntes smakte ganske likt vannlig melkesjokolade.. Guylian belgisk sjokolade kjøpte den på ica supermarked. Nam

Iskald 20-04-11 00:33

Vekten i dag viste 114,9, da er jeg ned 10,4 kg siden 4 mars, fruen har også begynt, så nå må jeg lage mat til henne også. Jeg mistenker at hun har startet siden hun er grunnleggende lat. Etter at jeg startet har hun måtte lage sin egen mat............ Hun er nok 15 kg overvektig så hun trenger det jo.............

Jeg har prøvd alt som er foreslått både her og i andre forum, men klarer ikke å komme opp i det prosentvise energiinntaket av fett som er anbefalt. Fettinntaket ligger på ca. 50% av det totale kalorimengde jeg inntar hver dag, men jeg minker fremdeles i vekt ......... Etter to dager hvor jeg tvang meg selv til å spise mer fett, hadde jeg de mest ubehagelige timene jeg noen gang kan huske, med oppkast, magesmerter og hjertebank så jævelig at jeg ikke sov på to netter.
En annen ting som jeg tenker på er at det er ikke mange dagene jeg klarer mer enn to måltider i døgnet.
De siste dagene har forøvrig psoriasissgikta blussa sterkt opp, nå er også albuer, kne og ankler angrepet........... Håper ikke dette har noe med ketose å gjøre.

AneAne 20-04-11 10:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iskald (Innlegg 1087048)
Vekten i dag viste 114,9, da er jeg ned 10,4 kg siden 4 mars, fruen har også begynt, så nå må jeg lage mat til henne også. Jeg mistenker at hun har startet siden hun er grunnleggende lat. Etter at jeg startet har hun måtte lage sin egen mat............ Hun er nok 15 kg overvektig så hun trenger det jo.............

Jeg har prøvd alt som er foreslått både her og i andre forum, men klarer ikke å komme opp i det prosentvise energiinntaket av fett som er anbefalt. Fettinntaket ligger på ca. 50% av det totale kalorimengde jeg inntar hver dag, men jeg minker fremdeles i vekt ......... Etter to dager hvor jeg tvang meg selv til å spise mer fett, hadde jeg de mest ubehagelige timene jeg noen gang kan huske, med oppkast, magesmerter og hjertebank så jævelig at jeg ikke sov på to netter.
En annen ting som jeg tenker på er at det er ikke mange dagene jeg klarer mer enn to måltider i døgnet.
De siste dagene har forøvrig psoriasissgikta blussa sterkt opp, nå er også albuer, kne og ankler angrepet........... Håper ikke dette har noe med ketose å gjøre.

Hei! Så utrolig flink du har vært! Jeg opplever også at folk rundt meg kaster seg på ketolyse etter at de ser mine resultater :) og det at kona di har begynt - uansett hvorfor - det tror jeg er skikkelig bra! Samboeren min og jeg går på det sammen og vi har virkelig fått et friskt pust på alle områder av forholdet vårt!

Jeg skal innrømme en liten hemmelighet siden du sliter med det samme som jeg gjør - og det er at jeg ikke bryr meg såå mye om den prosentvise fordelingen! Jeg prøver å spise fett og proteiner til hvert måltid, med grønnsaker inntil. For å få til litt ekstra fett så pleier jeg f.eks å lage blomkålmos med masse smør og fløte. Men jeg tenker det at så lenge man går ned i vekt i en sunn kurve så tror jeg ikke at man skal tvinge seg til å drikke fløte om man blir dårlig av det. Ser at mange andre her ofte tar en spiseskje ren cocosa eller annet fett om morgenen - det kan jo hjelpe litt! Det viktigste er at kroppen er i ketose, at du føler deg bra, at du har et jevnt vekttap og at du lurer inn litt fett her og der. Det her vet jeg at mange sikkert er uenig med meg i, men det er greit!

Når det gjelder oppblussing av psoriasis så tenker jeg at det kan hende at når kroppen er i en tilstand av stress som ketose jo er, så kan nok det slå uheldig ut på tilstanden. Jeg fant en blogg der det var tatt opp dette her http://boblisartrittverden.blogspot....isartritt.html og der står forsåvidt det samme. Hvis du søker litt rundt på forumet så finner du en del andre som har det på samme måte :) Håper du finner ut av dette! Jeg har ikke psoriasis selv, og jeg vet ikke hvor smertefullt det er, men kanskje er det verdt det i x antall uker - for å komme ned i vekt?

AneAne 20-04-11 10:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mona_K (Innlegg 1086979)
Takk takk:D 8 kilo siden 1 mars! det er jo bare kjempe! sitter her å belønner meg selv med litt sjokolade. fant en ny ensom jeg syntes smakte ganske likt vannlig melkesjokolade.. Guylian belgisk sjokolade kjøpte den på ica supermarked. Nam

Det hørtes supergodt ut! Jeg har drukket "diabetes" vin noen kvelder nå - så nå må jeg på vannvogna hvertfall frem til påskeaften! :eek: Men det har jeg vel bare godt av! Driver og lager lavkarbogodteri til påskefjellet: hjemmelaget marsipan med sjokoladeovertrekk og bamsemumsliknende puter som jeg fant oppskriften på i en blogg jeg følger (http://linn-sin-verden.blogspot.com/...paskeskum.html om noen er interessert). Det er moro å lage sitt eget godteri altså! :p

AneAne 20-04-11 10:32

PS til Iskald: Ekte Hellmanns majones! Jeg putter det på nesten alt! Det har sånn ca 0 karbohydrater og smaker nyyydelig! :D

Dvaski 20-04-11 11:54

http://tickers.TickerFactory.com/ezt...25Q/weight.png

Hallo alle ihop!
Jeg begynte også i begynnelsen av mars. Sluttet å røyke i fjor og hadde allerede lagt på meg litt fra før. Så nå var det minimum 15 kilo for mye for at jeg kunne føle meg vel.
Jeg trodde oppriktig at kiloene skulle rase av. Det har de ikke gjort. Men det er ikke vanskelig å følge opplegget. og sakte men sikkert så går det nedover.
Jeg har ikke trent noe særlig, da jeg faktisk blir mer sliten enn før. Jeg merker melkesyre i lårene mye raskere nå enn når jeg gnafser karbohydrater.
Første delmål var 5 kilo. Det er nådd nå. Jeg tar påskepause og skal spise snop, corn flakes og brød frem til påskeaften.
Hvordan går det med dere andre marsstartere?

Ellekaramelle 20-04-11 21:54

[

Hallo alle ihop!
Jeg begynte også i begynnelsen av mars. Sluttet å røyke i fjor og hadde allerede lagt på meg litt fra før. Så nå var det minimum 15 kilo for mye for at jeg kunne føle meg vel.
Jeg trodde oppriktig at kiloene skulle rase av. Det har de ikke gjort. Men det er ikke vanskelig å følge opplegget. og sakte men sikkert så går det nedover.
Jeg har ikke trent noe særlig, da jeg faktisk blir mer sliten enn før. Jeg merker melkesyre i lårene mye raskere nå enn når jeg gnafser karbohydrater.
Første delmål var 5 kilo. Det er nådd nå. Jeg tar påskepause og skal spise snop, corn flakes og brød frem til påskeaften.

Heisann.. Jeg har det akkurat som deg...Kiloene går sakte men sikkert nedover....Har også gått ned ca 5 kilo. Jeg orker faktisk heller ikke trene så mye, pga melkesyre langt opp til ørene bare jeg prøver meg på en bratt bakke. Håper virkelig det blir bedre etterhvert. Er glad i å gå på fjellet, men gruer meg litt siden melkesyren har tatt helt overhånd etter jeg begynte på lavkarbo. Har alltid vært en "slow starter", med litt startproblemer i begynnelsen av turer,men det har pleid å løsne etter en 15-20 minutter, og da har jeg kunnet gå og gå og gå..... Men ikke nå, det gir seg liksom ikke. Noen som har tips eller råd ang dette????

Ellers holder jeg meg til lavkarbomat også i påsken, men har innført Atkinsbaren :D... Føler meg skikkelig BAD når jeg nikoser meg med sjokolade....:p

Perleblomsten 21-04-11 11:06

Hei startet 30 mars, storkoser meg på ketose:) har gått ned 7.4 siden da, har hadde en dag fri fra ketose, og spiste noen muffins og potetgull(smakte ikke like godt som før)
Lykke til:)

Perleblomsten 21-04-11 11:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lliissa (Innlegg 1051870)
Skal begynne på Mandag, Best d:P istede for å begynne midt i uka!:) skal gå ned 35-40 kilo tilsammen:) Blir ei utfordring!

Det klarer du fint, vi får bare støtte hverandre på veien :)

Perleblomsten 21-04-11 11:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LittLettereLiv (Innlegg 1083935)
Oi! Det hørtes kjempegodt ut. Hvor mange porsjoner får du ca ut av denne oppskriften?

NAAAAM, elsker jo sitronfromasj, takker for oppskriften:)

Connie_88_ 22-04-11 21:00

Hei Hei:D Jeg er også en Mars starter!:)

Aranel 23-04-11 20:21

Åssen går påska her for folket?
Jeg har vært 5 dager på Jæren og vært lammingsvakt, bodd hos slektninger, så maten har vært vanskelig å styre. Har dog prøvd å styre unna de værste synderene, så tror ikke vekta har gått så mye opp. Kjennes ikke sånn ut på buksene hvertfall:D
Er så og si tilbake til normalen nå, ble to brødskiver til frokost i dag siden jeg ikke var hjemme, og litt potetsalat til grillmaten i dag. I morra blir det minimalt med karber igjen, så får vi håpe jeg kommer meg raskt i ketose igjen, gikk greit sist hvertfall:)

Mona_K 23-04-11 23:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle (Innlegg 1087487)
[

Hallo alle ihop!

Heisann.. Jeg har det akkurat som deg...Kiloene går sakte men sikkert nedover....Har også gått ned ca 5 kilo. Jeg orker faktisk heller ikke trene så mye, pga melkesyre langt opp til ørene bare jeg prøver meg på en bratt bakke. Håper virkelig det blir bedre etterhvert. Er glad i å gå på fjellet, men gruer meg litt siden melkesyren har tatt helt overhånd etter jeg begynte på lavkarbo. Har alltid vært en "slow starter", med litt startproblemer i begynnelsen av turer,men det har pleid å løsne etter en 15-20 minutter, og da har jeg kunnet gå og gå og gå..... Men ikke nå, det gir seg liksom ikke. Noen som har tips eller råd ang dette????

Ellers holder jeg meg til lavkarbomat også i påsken, men har innført Atkinsbaren :D... Føler meg skikkelig BAD når jeg nikoser meg med sjokolade....:p

Jeg er også en slowstarter.
Jeg begynte egentlig i februar i fjord tok meg en ca 2 mnd så økte energien og melkesyre problemene forsvant. Følte alle hadde duracel batterier untat meg men pluttselig ble jeg en kanin jeg og:D Jeg har betennelse i isjasen akkuratt nå så får ikke gjordt noe for å øke energien men gikk meg en grei tur i dag på fjellet og begynner heldigvis å løsne nå. Hold ut det skal nok bli bedre.

For min del har det å holde dietten ikke vært noe problem. Vært på hyttetur med svigers men jeg er så motivert at jeg har ikke lyst til å sprekke.så til frokost hadde jeg bare en kopp te, og noen osteskiver med skinke. middag hadde jeg sommerkotelett med egg og reke salat. Og nå skal jeg piske opp no krem som jeg blander sammen med cottage cheese (falsk risgrøt) Så varmer jeg opp noen blåbær med litt søtning, som saus. Nam! Masse fet og næring i blåbæra. Og mettende. Enekl mat å ta med seg når man reiser bort.

Mona_K 23-04-11 23:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Perleblomsten (Innlegg 1087662)
NAAAAM, elsker jo sitronfromasj, takker for oppskriften:)

Ja er fornøyd med den
;)

thenewmiz 24-04-11 00:38

Jeg starta 8. Mars! veide 114,6 kg. nå veier jeg 105,5kg!

målet mitt er 95kg til sommeren! og så skal jeg slite meg ned til 90kg for og så starte å bygge litt muskler=P

Starta på ketolyse forgje uke. skal se hvor langt jeg når med hjelp fra fettbrennsel=D Mesteparten av karbo inntaket jeg har er fra creatine blandingen min og proteinshaken =) dessuten drikker jeg rundt 4liter vann dagen med L-glutamine tilskudd.

Har starta med CLA, Calsium Pyruvate og tar omega 3.

Andre tilskudd jeg bruker er: betakaroten og multivitamin.

hannedt 25-04-11 11:00

Tenkte jeg fikk slenge meg med i denne tråden jeg også, godt med litt støtte! :) Jeg startet 4 mars og har gått ned 5.2 kg siden da, storfornøyd! Håper på å komme ned til 75 kg innen 30 juni, så da har jeg akkurat 5.2 kg igjen til det delmålet.

Trives veldig godt med lavkarbokosthold og har fått dilla på rent vann, cola zero smaker ikke godt lenger, det smaker altfor kunstig. I begynnelsen så var pepsi max noe jeg måtte ha i kjøleskapet, nå er det ikke lørdagskos engang! :)

Mye godt man kan spise som er lavkarbo, men jeg har begynt å bli veldig lei av egg, så i dag skal det bakes lavkarbobrød :P

Mona_K 25-04-11 15:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hannedt (Innlegg 1089102)
Tenkte jeg fikk slenge meg med i denne tråden jeg også, godt med litt støtte! :) Jeg startet 4 mars og har gått ned 5.2 kg siden da, storfornøyd! Håper på å komme ned til 75 kg innen 30 juni, så da har jeg akkurat 5.2 kg igjen til det delmålet.

Trives veldig godt med lavkarbokosthold og har fått dilla på rent vann, cola zero smaker ikke godt lenger, det smaker altfor kunstig. I begynnelsen så var pepsi max noe jeg måtte ha i kjøleskapet, nå er det ikke lørdagskos engang! :)

Mye godt man kan spise som er lavkarbo, men jeg har begynt å bli veldig lei av egg, så i dag skal det bakes lavkarbobrød :P

Velkommen velkommen=) prøv tekakene til lene beatrece=) Smaker kneipbrød

hannedt 25-04-11 18:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mona_K (Innlegg 1089379)
Velkommen velkommen=) prøv tekakene til lene beatrece=) Smaker kneipbrød

Synes de blir litt for saftige og myke, savnet noe med mer "substans". Så i dag ble det sesambrød, veldig greit å ha noe lettvint til lunsj på jobb.

Iskald 26-04-11 12:33

Da er påska over og jeg justerer litt, etter å ha forsøkt alle gode råd med å spise nok fett, gir jeg opp. Jeg har jo gått ned hver uke selv om energimengde fra fett kun har ligget på ca 50%. I påska har jeg skeia litt ut vært oppe i over 200 gram med karbohydrater (endel sixpacks med Tuborg lite) flere dager på rad........:rolleyes: Det rareste er at jeg ikke har vært ute av ketose. Så nå legger jeg opp til ca. 50 gram karbohydrater, og da blir det økning via knekkebrød om morgenen. Vekten i dag viste 113,5 - 1,4 kg sist uke med utskeielser og - 11,8 siden starten.

Tempest 27-04-11 08:08

Fortsatt ned, tross påska. Nøgd med det, sjølv om nedgangen kunne ha vert større.

Veidag i dag: 95 kg. Har da tatt av 6 kg på 7 uker. Ser at ting fungerer, så holder fast ved kostholdet, skal fokusere litt meir på trening :)

Aranel 28-04-11 10:17

Hurra! 2 dager nå med rikitg kost igjen, dog litt mer karber enn jeg normalt har spist (mellom 20-25 tipper jeg), men alikvel gått ned den kg jeg la på meg i påska. *juble* Ergo er jeg tilbake igjen der jeg var rett før påske, hvilket gjør at 17.mai-delmål er så absolutt oppnåelig!

Ellers lurer jeg på hvordan det går med treninga for folket her, kommet igang etter påske? Jeg var på første spinningtime nå i dag morres siden før eksamen. Det gikk overraskende greit, klarte faktisk å presse meg mer enn her før eksamen og påska. Og blodsukkerfall uteblir fortsatt, hvilket er helt herlig!!!

AneAne 01-05-11 18:22

Hei!

Jeg har vært skikkelig dårlig på å følge opp her inne ser jeg! Har det travelt med påskeferie og eksamenslesing og vår! Hadde ikke noe spesielt å melde etter påske -vektmessig! Hverken ned eller opp, men jeg er forsåvidt fornøyd med det :) Håper alle nyter våren og at alle er like heldige med været som vi har vært her! Har forresten lagt ut en oppskrift på sjokoladekake om noen skal bake i nærmeste fremtid, den passer både for oss og andre ikke-lavkarboere fordi den er så utrolig god! http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43501

Håper det går så det suser for alle sammen :)

thenewmiz 01-05-11 22:33

stixen min er rosa idag. etter 50g karbo=P

Trent hardt i det siste. nå ligger jeg på 103-104kg! så har 7kg igjen til sommern starter!=D hehe

Iskald 03-05-11 19:46

Her går vekten fremdeles nedover sakte, men sikkert. -1,6 kg siste uke og totalt -13,4 siden 7. mars. Det kan se ut som om jeg skal klare å komme under 110 til 17. mai, da er jeg fornøyd.............

Tempest 04-05-11 08:21

Føler at det begynner å gå litt tregere, kun 0,6 ned siste uka. Kanskje på tide å stramme inn litt igjen, har vel gått litt på autopilot i forhold til kostholdet. Lett å undervurdere betydningen av "litt her og litt der". Lurer litt på om eg var ute av ketose ifm helga, litt mykje kos i finværet...

hannedt 05-05-11 09:49

Jeg har vært for slapp tror jeg, har ikke gått ned noe i det hele tatt de siste to ukene. Har hele tiden vært i ketose, men ingen vektnedgang og det frustrerer meg noe innmari. Vil veldig gjerne under 80-tallet før 17. mai :P Nå blir det ihvertfall en teskje med cocosa i kveldskoppen min med te, tror kanskje jeg får i meg for lite fett. Føler meg litt mislykket med vektnedgangen til tider når jeg ser andre som har sust ned i vekt, og jeg har bare gått ned 5 kilo på to måneder... Vet jo at vektnedgang er individuelt, men jeg skulle gjerne gått ned mer jeg også! :P

Mona_K 06-05-11 17:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hannedt (Innlegg 1098218)
Jeg har vært for slapp tror jeg, har ikke gått ned noe i det hele tatt de siste to ukene. Har hele tiden vært i ketose, men ingen vektnedgang og det frustrerer meg noe innmari. Vil veldigt gjerne under 80-tallet før 17. mai :P Nå blir det ihvertfall en teskje med cocosa i kveldskoppen min med te, tror kanskjeg får i meg for lite fett. Føler meg litt mislykket med vektnedgangen til tider når jeg ser andre som har sust ned i vekt, og jeg har bare gått ned 5 kilo på to måneder... Vet jo at vektnedgang er individuelt, men jeg skulle gjerne gått ned mer jeg også! :P

Jeg har heller ikke gått ned noe.. Spist for mye dritt.. Hele tiden vært i ketose også. Men spist for lite grønnsakertror jeg.. Definetivt ikke fet som er problemet selv om jeg ikke bryr meg så mye om det fett greiene. Jeg ser at jeg ofte tar av meg mer når jeg spiser mindre kalorier.. Frustret har holdt på å prøve å komme meg under 90 siden i juli i fjord men har tatt pauser der jeg har lagt på meg. Så har jeg gått i ketose og ned til 90 ut av ketose lagt på meg også inn igjen osv osv.. Men vær gang jeg begynner igjen så stopper det opp på 90-89.. URK! Lei hele greia...

Aranel 06-05-11 18:41

Dere som ikke går ned; måler dere lår, mage, bryst og armer også? Jeg kjenner flere som står stille vektmessig en periode, men som fortsatt går ned i cm.

Her har man gått opp 1 kg, og det skyldes utelukket min egen svakhet for is! Herregud det er jo så godt!!! Kroneis for å være spesifikk.
Men nå er det skjerpings, 17.mai om halvannen uke, og da skal den kg + litt til være av! Jeg har planer om å se smashing ut i den nye kjolen jeg har vært å blakka meg på i dag:D

hannedt 06-05-11 22:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aranel (Innlegg 1099861)
Dere som ikke går ned; måler dere lår, mage, bryst og armer også? Jeg kjenner flere som står stille vektmessig en periode, men som fortsatt går ned i cm.

Jeg har ikke målt i det hele tatt, men fikk samboeren til å ta bilder av meg for en god stund siden så jeg har noe å sammenligne med senere. Fettet hjalp gitt, plutselig var det 0,7 kg mindre på vekta! :) Nå blir det en teskje med cocosa hver dag i kveldsteen. :D

Tempest 11-05-11 07:49

Tilbake til -1kg i uka, det hjalp å stramme inn litt. Har og fokusert litt meir på å få rett fettmengde, samt prøvd å redusere mengden mat litt.

Merker det godt på klærne no, har litt moro av å komme inn i bukser og skjorter som har måtte ligge litt på vent :)

Aranel 12-05-11 08:23

Jeg har stramma inn her jeg også, siden vekta har stått stille de siste ukene. Vet jo at det er min feil, vært litt for svak for kroneis når jeg har vært hjemme, pluss at jeg har tillatt meg selv potetsalat så og si hver dag. Det straffer seg.
Men alt ordner seg, aldri for seint å stramme inn eller tenke nytt:)

Åssen går det med dere andre? Tråden vår er veldig stille, betyr det at folk har falt av???:confused:

AneAne 12-05-11 15:13

Jeg har ikke falt av! Er her fortsatt, men har eksamensperiode så da blir det litt travelt! Forøvrig så vil jeg si at hetogen diett passer superbra med lange dager på lesesalen, overraskende nok! :D

hannedt 14-05-11 11:36

jeg er her jeg, men må innrømme at jeg blir litt demotivert av å gå inn her og se "alle" som går ned så mye i vekt, her går det veldig i rykk og napp, nå er det bare 5,6 kg siden 4 mars, kjedelig... Jeg er i ketose ifølge stix. Kan være det at jeg har begynt å gå turer i det siste som gjør at det stopper opp, at kroppen bytter ut litt fett med litt muskler.

Jeg sliter med å få i meg nok mat jeg, blir så fort mett og matlei. Skal prøve å stappe i meg mer mat nå i helga, prøve å få opp inntaket. Evnt begynne å følge noen ukesplaner for å være sikker på at jeg får i meg både nok fett og nok mat. Er det noen flere som sliter med å få i seg mat/matlei?

Sitter og venter på pakke fra iherb nå, den ble sendt for ti dager siden, gleder meg til å få pakke! :)

Mona_K 14-05-11 16:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hannedt (Innlegg 1106167)
jeg er her jeg, men må innrømme at jeg blir litt demotivert av å gå inn her og se "alle" som går ned så mye i vekt, her går det veldig i rykk og napp, nå er det bare 5,6 kg siden 4 mars, kjedelig... Jeg er i ketose ifølge stix. Kan være det at jeg har begynt å gå turer i det siste som gjør at det stopper opp, at kroppen bytter ut litt fett med litt muskler.

Jeg sliter med å få i meg nok mat jeg, blir så fort mett og matlei. Skal prøve å stappe i meg mer mat nå i helga, prøve å få opp inntaket. Evnt begynne å følge noen ukesplaner for å være sikker på at jeg får i meg både nok fett og nok mat. Er det noen flere som sliter med å få i seg mat/matlei?

Sitter og venter på pakke fra iherb nå, den ble sendt for ti dager siden, gleder meg til å få pakke! :)

Jeg har gått ned en kilo på 1 mnd nå. Jeg var i danmark og la på meg 3 kilo på tross av at jeg spiste merriktig lavkarbo der en her.. Fly forbanna og forstår ikke hvor det gik galt men har nå tatt av meg de + en kilo=) Så nei det er ikke bare du som er lei og deppa for nedgangen..

Mona_K 21-05-11 00:25

Dere er mer stille her en på februar tråden i fra i fjord.. Sukk:(

Regret 21-05-11 11:45

Det er så mange andre tråder jeg er aktiv på så denne ble visst litt glemt :( føler jeg gjentar meg så mange ganger ved å skrive i alle trådene hehe!

Men, kan si at 3kg er borte siden 24. Mars, det har vært mer men nesten en kilo klatret på igjen i 17.mai-stresset. Eller faktisk 2kg, men 1 er heldigvis allerede borte. Det går veldig opp og ned, men jeg ser at lavkarbo er den perfete dietten for meg. Føler meg kjempebra!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.