Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Bildetråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35510)

Ivett 23-11-10 23:06

Sv: Bildetråden 30+

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av roger1970 (Innlegg 971997)
Gratulerer.Flink du!!:D Deilig å komme seg inn i mindre størrelser ja. Har ikke ett plagg som ikke er ALT for stort lengere. Hehe,passer jo med baggy pants og ekstra store jakker,tskjorter etc i disse tider lol

Takker :)
Ja, jeg føler jeg har et stort behov for nye klœr! Det meste jeg shoppa i sommer er for stort igjen, selvsagt er det deilig.. men dyrt...
Hehe.. for noen er jo sånn inn for tiden :p

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd (Innlegg 972075)
Fy flate, Ivett! Det var forskjell! Du har virkelig vært flink! Fin kjole, forresten! :)

Tusen takk! :o

senorita 23-11-10 23:09

Er her ikke en slik selgetråd ? :P Vi er jo i alle forskjellige størrelser her, og det en vokser fra er jo sikkert noe som en annen kan bruke, haha :D jeg merker ene jobbbuksa mi driver og ramler ned langt på ræva.. Så jeg må kjøpe ny... men gidder ikke legge mange kronene i det, ettersom jeg sikkert må ha ny igjen om noen mnd, haha :p Men det er jo et luksusproblem.. :)

Mille89 25-11-10 05:37

3 Vedlegg
jeg legger inn noen sletne bilder denne sene natten. (om jeg får det til).
Vedlegg 7601
Dette bildet er fra oktober ifjor. Seee så godt jeg iker å bli tatt bilde av!:p Jeg er igrunn ikke såå veldig stor, såvidt over 100-tallet. alt satt seg på de feile plassene. Ansiktet og magen og armene. Genseren er fin da. Fint å gjemme seg i den,,,,,,,
Nå, etter 5 uker på eurodiett og minus ti kilo (:eek: )
Vedlegg 7602
Vedlegg 7603
Tatt med kamera på min lilla data. Jeg PRØVDE å smile altså

Da er det igjen på tide å prøve å sove. Kanskje bli det helfiurbilder etterhvert?

Mille89 25-11-10 05:41

rettelse, oktober i år. ikke at det har så mye å si,,,,

senorita 25-11-10 09:11

Wow :D For en forskjell på en mnd :D Mye slankere i ansiktet ja! :)

Jeg tok aldri bilde da jeg begynte, angrer litt :/ men har tatt ett for ikke så lenge siden.. Gått ned 10 kg siden oktober jeg også men kan ikke SE at det vises så godt, kanskje litt på magen. Kjenner det på klærna men..

Tropika 25-11-10 12:28

Så utrolig stor forskjell på deg på bare kun en mnd Mille89!

Opheliia 25-11-10 13:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mille89 (Innlegg 972836)
Vedlegg 7601
dette bildet er fra oktober ifjor. Seee så godt jeg iker å bli tatt bilde av!:p jeg er igrunn ikke såå veldig stor, såvidt over 100-tallet. Alt satt seg på de feile plassene. Ansiktet og magen og armene. Genseren er fin da. Fint å gjemme seg i den,,,,,,,
nå, etter 5 uker på eurodiett og minus ti kilo (:eek: )
Vedlegg 7602
Vedlegg 7603
tatt med kamera på min lilla data. Jeg prøvde å smile altså

da er det igjen på tide å prøve å sove. Kanskje bli det helfiurbilder etterhvert?

pen:d

roo0sa 25-11-10 13:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mille89 (Innlegg 972836)
Vedlegg 7601
Dette bildet er fra oktober ifjor. Seee så godt jeg iker å bli tatt bilde av!:p Jeg er igrunn ikke såå veldig stor, såvidt over 100-tallet. alt satt seg på de feile plassene. Ansiktet og magen og armene. Genseren er fin da. Fint å gjemme seg i den,,,,,,,
Nå, etter 5 uker på eurodiett og minus ti kilo (:eek: )
Vedlegg 7602
Vedlegg 7603
Tatt med kamera på min lilla data. Jeg PRØVDE å smile altså

Da er det igjen på tide å prøve å sove. Kanskje bli det helfiurbilder etterhvert?

5 uker?:eek: Hvordan er det mulig? Du ser helt utrolig ut! Stå på videre! :)

Anarko 25-11-10 15:01

Du er så pen Mille :)

hildepilde 26-11-10 01:24

Ivett.. Hvor mye har du gått ned egentlig?? Det var helt villt forskjell!! Fantastisk jobba! :) :) :)

Mille89 26-11-10 01:34

takk takk takk:love:
Jeg går på eurodiett, lavkarbo OG lavkalori. Men det er jo bare for en stund, g sammen med en lege. Siden jeg har PCOS ble det så veldig vannskelig uten. Men tja, jeg føler meg litt som et lite hode med en litt for stor kropp:p Men satser på den kommer etter. Det trenger ikke gå så fort nå. Resten av meg må j klare å følge etter. Og har heller ikke som mål å bli syltynn. Er som deg ophelia(mener du nevnte det tidligere i bloggen?), synes som regel det er penest med litt kosemage, og former generelt.

Senorita: lag en slik tråd og legg evt link til den i denne! Om du sliter med å se forskjell, begynn å ta mål? Det er garantert det!

sigboh 30-11-10 23:35

1 Vedlegg
Har tatt enda ett nytt etterbilde, bare forfra vel og merke. Tok dette på kvelden og jeg er alltid så oppblåst om kvelden og det syntes så godt fra siden :o hehe. Men jeg syntes at magen min har løfta seg enda litt? :D
Dere må nok sette dere litt på skakke for og se, sorry for skeivt bilde :o:D

senorita 30-11-10 23:37

magen har blitt mindre ja sigboh :D syns du hadde fått større pupper igjen men det er kanskje bhen hihi:)

sigboh 30-11-10 23:39

Haha. Neida, det er bare det at de "strutter" litt mer :D haha. Har gjennomgått en ryggbehandling så jeg er rakere i ryggen og da følger liksom puppene med også! Bh'en hjelper heeelt sikkert til, men har den på akkuratt samme "Hakk" som før:p

senorita 30-11-10 23:42

Du er i alle fall heldig der fra naturen :D hehe.. er nok mange som misunner deg dem der ;) hehe..

sigboh 30-11-10 23:44

haha, takk du kan få de :o

<insert_scary_name_here> 01-12-10 00:47

Sigboh - det synes så absolutt på magen ja!:D

senorita 01-12-10 20:33

2 Vedlegg
jeg har igrunn ingen før bilder av meg, siden jeg har hatet å ta bilde av meg da :/ så jeg må lete litt for å finne det.. Har kun noen litt lettkledde førbilder.. Får tenke litt på å legge dem ut.. :p

Men jeg tok et par idag.. etter -12,3 kg.. har enda over 20 kg som skal bort , men ser ikke like bælfeit ut nå som jeg gjorde for + 12 kg siden :P

Så da får jeg bruke dette som "førbilde" senere om noen mnd.. :)

Kanutten 01-12-10 20:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 976927)
jeg har igrunn ingen før bilder av meg, siden jeg har hatet å ta bilde av meg da :/ så jeg må lete litt for å finne det.. Har kun noen litt lettkledde førbilder.. Får tenke litt på å legge dem ut.. :p

Men jeg tok et par idag.. etter -12,3 kg.. har enda over 20 kg som skal bort , men ser ikke like bælfeit ut nå som jeg gjorde for + 12 kg siden :P

:confused:

Hvor i all verden skal du hente 22 kilo til??? Du er jo flott!!! :heia:

senorita 01-12-10 20:36

TJa, jeg veier 92,9 kg så.. har nok å ta av , spesielt på magen :<

Cherry 01-12-10 21:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 976410)
Du er i alle fall heldig der fra naturen :D hehe.. er nok mange som misunner deg dem der ;) hehe..

Jepp!! Vi andre som har vært type dundre langt over hundre med pupper FORTSATT i a/b da, og fortsatt a/b nå når man er langt under 100 er littegranne misunnelig, for det var pen kløft;)

<insert_scary_name_here> 01-12-10 21:31

Senorita - Det synes virkelig ikke på deg at du skal ned så mye! Hadde aldri i verden trodd det ut i fra bildene!

senorita 01-12-10 21:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here> (Innlegg 976962)
Senorita - Det synes virkelig ikke på deg at du skal ned så mye! Hadde aldri i verden trodd det ut i fra bildene!

Heldige bilder? hehe :p Er ikke mer enn 170 høy heller så.. Det synes mye bedre i bare truse og bh, det skal jeg love deg, hehe..

Når jeg når normalvekt så skal jeg legge ut før og etter i undertøyet.. hehe

<insert_scary_name_here> 01-12-10 21:35

Jeg venter i spenning ;) I den farten din er det vel ikke lenge vi må vente :)

TrillTrall 01-12-10 21:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 976927)

Skal du ned 20 kg?! Da blir det jo ingenting igjen av deg jo!

Tropika 01-12-10 21:38

Stor forskjell på deg Sigboh!

20 kg?? Kor i alle dager skal du finne de, Senorita?

senorita 01-12-10 21:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 976967)
Skal du ned 20 kg?! Da blir det jo ingenting igjen av deg jo!

Joda jeg veier jo nesten 93 kg!!

jeg veide 55-60 kg før jeg begynte å ese ut.. Så langt ned kommer jeg nok ikke men... 20 kg til må jeg ned.. må få vekk fleskelår og fleskearmer og bollemage, hehe :p

Men det er vel puppene som ryker først tenker jeg :|

sigboh 01-12-10 23:45

Senorita: Så fin du er! Og du som nevner puppene mine, du har jo selv ;) hihi. Kan også tenke meg at du har timeglassform under den genseren der? SYntes iallefall det ser sånn ut! Du er kjempeflink som har gått ned så mye, så raskt! Også så fint hår du har :eek:

senorita 01-12-10 23:47

timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe

sigboh 01-12-10 23:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 977076)
timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe

Da er det nok feil type bh ja! :D Har ikke naturlig kløft for og si det sånn, her henger det og slenger :o Jeg har det jeg liker og kalle for "to kløfter". haha.

senorita 01-12-10 23:51

Hehe :D du får tipse meg om noen bra bher.. :> aner ikke hva jeg bruker jeg... Ikke noe push up i alle fall :p

sigboh 01-12-10 23:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 977081)
Hehe :D du får tipse meg om noen bra bher.. :> aner ikke hva jeg bruker jeg... Ikke noe push up i alle fall :p

Jeg bestiller fra underverker.no og her går det i push up! Hadde jeg enda hatt pupper som en 17 åring skal ha (fra naturens side) og ikke slappere enn det tilogmed mormor på 70 har så skulle jeg gjeerne brukt uten push up x) haha

senorita 02-12-10 00:05

pff.. mye finere med den kløfta som du har!! :) jeg får kikke litt på siden der.. :D takk

StineH 02-12-10 21:43

Nå kjem da fleire bilete!!

Forskjellen i vekt er litt opp og ned.. (Hehe)

Men vekten på de nyeste bildene er ca 122 kg..

http://i25.photobucket.com/albums/c7...r/150og121.jpg
Her er forskjellen ca 150 + og 122 kg..

http://i25.photobucket.com/albums/c7...r/137og121.jpg
Her er forskjellen ca 15 kg...

http://i25.photobucket.com/albums/c7...32og121bak.jpg
Her er det vel sånn ca 12 kg forskjell...

http://i25.photobucket.com/albums/c7...r/121og132.jpg
Også ca 12 kg forskjell..

http://i25.photobucket.com/albums/c7...r/DSC_9586.jpg
Når jeg trekker inn magen ser jeg faktisk sånn ut... HATER den hengemagen som ikke forsvinner.. -,-

Også, bare for å understreke at jeg HAR personlighet...

http://i25.photobucket.com/albums/c7...r/DSC_9598.jpg
:D:D

senorita 02-12-10 21:45

du er bare helt rå Stine :) Så tøff du er altså!! OG du har virkelig krympa.. Se på låra feks.. jøje meg!!

Zillah 02-12-10 21:46

Syns du har smalna skikkeleg mykje rundt låra, StineH. Har du målt?

StineH 02-12-10 21:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 977576)
du er bare helt rå Stine :) Så tøff du er altså!! OG du har virkelig krympa.. Se på låra feks.. jøje meg!!

Mihihi!

Tusen takk!
Jeg blir derimot deprimert over å se hvor JÆVELIG bleik jeg har blitt.. GODT jeg skal tilbake til Spania i Februar! ^^,

StineH 02-12-10 21:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Zillah (Innlegg 977578)
Syns du har smalna skikkeleg mykje rundt låra, StineH. Har du målt?

Jaa... jeg har målt.. Og det er snakk om endel cm tror jeg.. ligger litt målehistorikk i journalen min, husker ikke helt..:p
MEN så har jeg klart å rote vekk målebåndet, så har ikke oppdatert på en mnds tid...

senorita 02-12-10 21:48

Hehe ikke snakk.. Jeg er blåhvit og selvlysende, men er litt småredd for hudkreft, har hatt det flere i familien og jeg har ganske lys hud, så jeg har sluttet å ta solarium.. :< Sole meg vanlig pleier jeg jo men, det er jo mange mnd siden...

Kjøpt sånn bodylotion med litt farge i nå da, se om det blir noe bedre da :D

StineH 02-12-10 21:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 977585)
Hehe ikke snakk.. Jeg er blåhvit og selvlysende, men er litt småredd for hudkreft, har hatt det flere i familien og jeg har ganske lys hud, så jeg har sluttet å ta solarium.. :< Sole meg vanlig pleier jeg jo men, det er jo mange mnd siden...

Kjøpt sånn bodylotion med litt farge i nå da, se om det blir noe bedre da :D

Hahah... Jeg også er redd for det...
Så har vel tatt solarium to ganger i hele mitt liv eller noe sånn.. Tror det var før komfen.. :p

Jeg er for skitten og for hestejente til å egentlig være forfengelig nok, får bare overleve med å være bleik disse mnd.. Sånne tanninglotion blir aldriii seende bra ut på meg uansett, ser ut som en mandarin i stedet.. :p

Og Zillah - Jeg sjekket journalen, og lårene hadde krympet med 8 cm når jeg målte for 1 mnd siden...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.