![]() |
Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?
Flinke dere er som begynner å nærme seg slutten =) Har bare gjennomført to økter og i dag blir den tredje. Men motivasjonen er på topp og jeg er støl i hele kroppen. hehe.
|
IIIK, nå har jeg ikke trent på 2 dager, grunnet jobb, fest og påfølgende fyllesjuke. ISJ! Men det er på'n igjen i dag! Æ GLÆR MÆ!
|
:)Jeg er Jillian fan!!! :D:D
..og veldig taknemlig til den som startet denne tråden og fikk meg med (MOSEPJUSK...hvor har det blitt av deg????) Idag fikk jeg til og med kommentarer på jobben om hvor smal jeg har blitt rundt livet :) - bare 1.3 kilo igjen til helt "shreded" vekt !!...(og hvis jeg ikke går ned den siste kiloen så er jeg likevel superfornøyd) Programmet gjør at man holder fokus på å ikke å putte i seg masse tull, strammer opp akkurat der det syns mest, gir kondis og styrke. Neida - er ikke betalt av verken Jillian, Amazon.com eller noen andre;) bare ganske fornøyd og glad og må dele det med dere:heia::heia: (og nå gleder jeg meg til nytt program ikveld - level 3 here I come!) |
Tok meg fri i går, på grunn av kneet som ikke henger med i tillegg til ville gnagsår på begge bakbeina ;) . Men jeg er klar for en ny økt i dag :)
Sånn utover treningen: SNØ?!? det er 17.mai om ÈN uke, og her har det snødd i dag. :( |
Litt labert med aktivitet her inne nå syns jeg...hmmm...;)
Jeg har ihvertfall kommet meg igang med level 3 - økt 21 gjennomført! Syns den var litt vanskeligere enn level 2 - men ikke tyngre. Har målt puls hele veien; level 1 snitt 200 kcal, level 2 snitt 260 kcal..og idag på level 3 brukte jeg 230 (mulig snittet blir høyere - at jeg ikke har kommet inn i alle øvelsene helt enda) :visemuskl |
Æ har bestilt, venter i spenning, for det så bra ut!!! Og det virker jo som at alle er fornøyd med opplegget :)
|
Gjennomført økt 4 på level 1 :) Jeg liker programmet, men utfall er en øvelse jeg håndterer svært dårlig.. og særlig i 30 sekunder av gangen. Jeg håper den øvelsen ikke er like fremtredende i level 2 og 3 for jeg er konstant støl. Har problemer med å gå på do :P
|
22 ganger med Jillian nå!
Syns level 3 er litt vanskelig (.....og der er det mye dynamiske utfall!!, dvs at man hopper inn i utfall gjentatte ganger) Rakk lang tur i skogen også idag, så nå er det sofaen resten av kvelden:D |
Nå har jeg vært ganske flink med shreden, men i går orka jeg rett og slett ikke. Tenkte derfor at jeg skulle ta igjen det tapte i dag, med å ta en joggetur før økta. Ble ikke noe av det gitt for det blåste så kaldt at jeg orka meg ikke ut. Tok derfor og kjørt gjennom JM sin "No more trouble zones"- det er ca 50 min trening med lette vekter.
Fytti grisen :eek: nå brenner alle musklene i hele kroppen, men det var så gøy. Føltes ikke som 50 min, synes shreden kjenneslengre ut og det er under halve tiden. kommer nok til å bruke denne en del fremover og heller ta shreden de dagene jeg har litt dårlig tid. Nå er det middag, godt jeg har rester fra i går så går det kjapt :D |
jeg er ferdig med 28 omganger, begynner å bli lei level 3 også. Har trent alle de 28 dagene utenom 1, (men tok dobbelt dagen etterpå) så er veldig stolt av meg selv at jeg har gjort det!
|
23 omganger gjennomført:)
|
Flinke dere er :D
I dag var det 5/30 (gøy å halvveis være ferdig med level 1). Jeg gidder ikke høre stemmen hennes, så jeg har på musikk i bakgrunnen. Fungerer mye bedre =) Og jeg merker jeg allerede lettere klarer å henge med armhevinger og slikt. Blir mye mindre søtsug også :) |
Jeg har akkurat gjennomført dag to, og har et par spørsmål til dere erfarne shreddere. :)
På introen sier hun at man skal gå videre til nivå to når man føler seg klar for det. Jeg ser for meg at det kan bli litt kjedelig med nivå en i ti dager, så det jeg lurer på er om dere følger ti dager på hver slavisk, eller om det er noen som avanserte før det? Det andre spørsmålet mitt er om dere bruker sko? Jeg har ikke gjort det, men har ganske vondt i nedre delen av leggen etter i dag, og lurer på om det kanskje ville vært bedre med sko. Jeg er litt redd for å bråke for mye, da det er ganske lytt ned til leiligheten under meg. Kanskje jeg kan hoppe på matta ... |
trening 29 ferdig! wohooo!
Jeg har ikke brukt sko, tenker hver dag at jeg må finne skoene, men glemmer det alltid! Det kan være skadelig for føttene med så mye spretting uten sko, så burde absolutt hatt det. Jeg har kjørt slavisk hver level i 10 dager, det ender bare med at du må kjøre en level i flere en 10 om du hopper over før tiden, og da blir en hvertfall lei! Når jeg nå er ferdig kommer jeg til å svitche litt tenker jeg! |
Jeg har brukt gode aerobics-sko med demping foran og bak hver gang...tror nok det er smart for knær osv med all hoppingen.
og har også fulgt slavisk først 10 ganger level 1, så 10 dager level 2...og nå er planen det samme på level 3. Tror det er greiest sånn -selv om det selvfølgelig blir litt kjipt de siste gangene på hvert nivå (samtidig greit når man kan "utenat" hva som kommer etterhvert.:boxing: |
Takk for svar, Ferskenbeinet og Pandora. Sko på i morgen, så får det heller bråke litt. Er jo ikke så lenge, og jeg har jo ikke tenkt å hoppe rundt midt på natta heller, så naboen tåler det nok :)
|
Deilig med fri...sov til 10:00 idag..:D:D
også ble det løpetur i skogen før shred no 24 idag:) |
wohoo ferdig SHREDDED!!!
Føles utrolig digg å være ferdig nå, nærmest tvangstanker om jeg har vurdert å ikke gjennomføre! Skal oppdatere med mål og slikt i morgen... |
Gratulerer! Håper jeg klarer å gjennomføre! Litt lei allerede, etter dag tre ... Men jeg prøvde med sko i dag, og det var bedre for leggene ja!
|
Jeg har hatt ufrivillig pause siden forrige lørdag pga sykdom. Nå føler jeg meg bedre men drøyer pausen til etter 17. mai siden vi snart reiser på hyttetur :) Da skal jeg fullføre jeg også!
|
Da var det oppdatering av mål etter ferdig shredding:
skriver først dag 11 og deretter dag 21 og 31 regner ut fra målene jeg hadde FØR jeg starta. Midje (-2) (-2) (-3) Navle (+2) (-1) (-4) Hofter (-1) (-1) (-3) Legg (+1) (0) (0) Arm (0) (0) (-1) Lår (0) (-1) (-3) Vekt g (0) (0) (-600) Totalen blir da (0) (-5) (-14) cm. Er fornøyd egentlig! Jeg er normalvektig, så noen med mye å ta av vil nok gå ned mye mer. Jeg er og trent fra før, men kjenner absolutt at dette har noe for seg. Fastere på innsiden liksom! |
Sitat:
Uansett; ferdig med 25 ganger idag - og fortsatt like overbevist om at dette er bra! |
jeg målte meg ikke før jeg begynte å gå ned i vekt, det er litt irriterende, men men...
|
God tid og fri idag... så da er avataren min herved endret til mobilbilde av egen mage!! (shreded..ihverfall nesten;)) :D:D
|
Fy fasiken! Jeg er imponert over utholdenheten deres. :)
:heia: |
Gjennomført økt 7 i dag :) Går bedre og bedre, begynner vel å bli litt lei level 1 nå ;)
Tror aldri jeg har trent 7 dager på rad før |
Sitat:
|
Da er det bare 4 ganger igjen!
26 økter gjennomført....rakk løpetur i skogen først idag også, så nå går jeg ut og spiser med verdens beste samvittighet i kveld:spisesnak |
Hmmm..var visst snart alene igjen her nå;)
Ihvertfall kommet gjennom 27nde økten før 17. Mai:) ....selv om jeg var rimelig bakfull idag:full: |
Da er jeg i gang igjen! Siste økt på level 2, gikk overraskende bra til tross for pause grunnet sykdom og reise.
Vi skal reise igjen på fredag så jeg får ikke trent fra fredag til og med søndag/mandag, men får i alle fall trent i dag, i morgen og torsdag.. så er det videre igjen fra mandag/tirsdag (vet ikke ennå når vi kommer hjem). Gikk forøvrig overraskende greit å komme i gang igjen i dag, var ikke så tungt som fryktet. Level 3 i morgen! |
Jeg tror jeg har ca 2 eller 3 ganger igjen på level 2.
SPYR snart av pratinga til Jillian, så må nok sette munnkurv på henne snart, men er forstatt motivert og synes det funker meget bra! Hurra hurra! |
Da er jeg i gang igjen også - etter barnepass og sykdom.
Siden det har gått så mange dager siden sist, velger jeg å starte på nytt. Tror noe av poenget er at det skal være uten pause. I tillegg har jeg kjøpt meg tyngre vekter. Level 1 - dag 1, kjennes godt å være i gang igjen:) Mye tyngre nå enn sist og det skyldes selvfølgelig tyngre vekter!!:p Og det kommer jeg til å kjenne i morgen......og dagen derpå:D Motivasjon - avreise Kypros 28/7... |
Tok meg helgefri....... Men er igjen begynt på økt nummer 8 i level 1. Gleder meg til å begynne å et nytt nivå. Eneste som irriterer meg litt med denne dvden er at nedtellingen er så dårlig.. Er mye lettere for meg å telle ned fra 30 eller 20, istedenfor at man skal holde på i et minutt. Dette gjelder særlig for de tyngre øvelsene.
|
Har begynt i dag, var grei trening for sånne som mæ som ikkje har så god koordinasjon ;) Skal se om æ greie å oppspore målebandet iløpet av kvelden!
|
Da er det bare 1 dag igjen!! Ferdig med økt 29 idag (og fikk sneket inn en halv time på morgenen 17. Mai før barnetoget også...så da var 28 i boks :))
Idag prøvde jeg "Banish Fat, Boost your Matabolism" etter shreden...den var relativt tøff; svettet noe sinnsykt:eek:, men gjennomførte greit - ganske sterk nå etter all "shredingen":D Planen er å starte med rotasjon på Jillian videoene ihvertfall 5 dager i uka etter at shredingen er helt ferdig - men blir nok en pause med jobb i USA en ukes tid - håper på trenings-studio på hotellet! Lykke til alle dere andre shredere :heia: Jillian er faktisk genial! (...og veldig godt å se at noen fortsatt henger med her i JM tråden;) |
jeg henger med, kjører den ene av de lengre videoene daglig, i går ble det det og zumba, så får vel si meg godt fornøyd!
Er jammen ikke mange som ser ut til å fullføre det de starta på i denne tråden? |
Jeg fullfører! :D
Men dog ikke på planlagte nøyaktige 30 dager, men sånn er det når sykdom og plutselig reising kommer i veien, men fullføre skal jeg :D |
9/30 :) I morgen blir det siste gang på level 1. HURRA!
|
Puh, første dag på level 3 unnagjort! Gikk forholdsvis greit men er mye slitsommere enn level 2 ja (det er vel og poenget;)). Hvis det er som vanlig så klarer jeg meg bedre etter 3-4 dager ;)
|
Yes!!! Ferdig Shreded!!:D:)!! Dette har gått så bra :blomster::heia: syns dette har vært et helt supert opplegg som har passet meg helt perfekt - både kjenner og ser resultater:p ..og nå fortsetter jeg nok med de andre Jillian programmene sånn annenhver dag i tillegg til løping i skogen - blir bare kult å gå på "bikini shopping" i år (ref JM!!;-) Ikke gi dere! Lykke til viderer andre shredere, og til dere som ikke har begynt: DETTE VIRKER!:-):-) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49. |