Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31606)

Superteddy 16-03-10 11:49

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hurra for 100 gram ned 65kgmamma! :)

Mona_K 16-03-10 12:12

Jippi for mamma =)

Teddy har du en vekt som er digital ? jeg gikk på min 3 ganger etterværandre i går.. alle gangene viste det forskjellig først hadde jeg gått ned å så vips hadde jeg lagt på meg 500 g

slektskap 16-03-10 12:53

Hurra - veiedag på tirsdagen jeg, og den viste 0,4 ned. Jeg har følt jeg har stått stille denne uka, men det ble visst litt de siste par dagene likevel. (jada, jeg klarer ikke la være å snik-veie meg innimellom, derfor jeg syntes det stod så stille). Puh. Ikke mye, men ned er ned. :D

Det er smørbrød til lunsj på jobben idag, har skrapa pålegget av to og gått i skapet og funnet en fibberrik solsikke med et usannsynlig tjukt lag med philadephia på.

Igår laget jeg som tilbehør til svinekotelettene en god brokkoli og blomkål-mos med en stor klatt smør og en god dæsj fløte oppi. Brukte blenderen, det ble jo kjempegodt, og jeg som ikke er så glad i kokt blomkål engang! Barna fikk potet og gulrot-mos, så fikk de bittelitt grønnsaker i seg de også. Ville ikke smake min lysegrønne nei... Skal jammen bruke den gode blenderen min oftere!

Superteddy 16-03-10 13:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mona_K (Innlegg 848630)
Jippi for mamma =)

Teddy har du en vekt som er digital ? jeg gikk på min 3 ganger etterværandre i går.. alle gangene viste det forskjellig først hadde jeg gått ned å så vips hadde jeg lagt på meg 500 g

Digitalvekt ja. Må ha den stående på nøyaktig samme plass hver gang, for det er bittelitt høydeforskjell mellom flisene på badet vårt. Den bruker å vise likt, så det stemmer nok.. :(

65kgmamma=perfekt 16-03-10 13:44

Takker og bukker:p Jeg er kjempe fornøyd siden jeg har mensen i tillegg..

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av slektskap (Innlegg 848665)
Hurra - veiedag på tirsdagen jeg, og den viste 0,4 ned. Jeg har følt jeg har stått stille denne uka, men det ble visst litt de siste par dagene likevel. (jada, jeg klarer ikke la være å snik-veie meg innimellom, derfor jeg syntes det stod så stille). Puh. Ikke mye, men ned er ned. :D

Gratulerer:heia: Ned er ned:D
Jeg også snik veier meg, det er fordi jeg liker å ha litt kontroll:stortsmil hehe
Jeg har egentlig veiedag mandag, men tror jeg bytter til søndag:D

Nå tenkte jeg skulle ha litt lunsj, Tenkte å lage noen oste chips. Er ikke så veeldig sulten så gidd ikke lage meg noe salat.

Val 16-03-10 14:18

Jeg kan ikke veie meg bare en gang i uka. Det skaper alt for høye forventninger, og hvis jeg har lagt på meg, eller gått ned mindre enn jeg trodde, blir jeg kjempeskuffa, å får lyst på sjokkis...:o

65kgmamma=perfekt 16-03-10 14:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Val (Innlegg 848711)
Jeg kan ikke veie meg bare en gang i uka. Det skaper alt for høye forventninger, og hvis jeg har lagt på meg, eller gått ned mindre enn jeg trodde, blir jeg kjempeskuffa, å får lyst på sjokkis...:o

Helt enig:D Like greit å veie litt ofte sånn at vi får ett reelt syn på vektapet. Blir ikke fullt så skuffa hvis en allerede har mistanke om det som kommer;)

Val 16-03-10 14:49

Sånn her vil jeg se ut når jeg er ferdig: http://images2.fanpop.com/images/pho...8-1024-768.jpg

Val 16-03-10 14:52

haha det var visst et gigantisk bilde....sorry:) Skikkelig badass, uten å være sånn harry-harry. jepp....hmm.....lurer på hva som skal til hehe. Har allerede langt svart hår og brune øyne. Må bare miste 20 kilo, trene i et år, på et mystisk vis få store kysse-lepper. Ja også den brystløftet vi snakket om tidligere hehe. Ja også må jeg få meg litt mer attitude.

65kgmamma=perfekt 16-03-10 15:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Val (Innlegg 848733)
haha det var visst et gigantisk bilde....sorry:) Skikkelig badass, uten å være sånn harry-harry. jepp....hmm.....lurer på hva som skal til hehe. Har allerede langt svart hår og brune øyne. Må bare miste 20 kilo, trene i et år, på et mystisk vis få store kysse-lepper. Ja også den brystløftet vi snakket om tidligere hehe. Ja også må jeg få meg litt mer attitude.

Hehe:)
De 20 kiloene kommer snart til å forsvinne:D Og trent kropp får du i løpet av de 20 kiloene:D ( hvis du trener i tillegg) Og resten kan du bare kjøpe:p
Jeg vil gjerne ha kroppen til Angelina Jolie jeg da=) Og gjerne øynene hennes:love: Og kanskje lippene også:hearts: Eller så kan jeg jo også få kroppen til jessica alba, eller Megan Fox, Cheryl Cole , Kelly Brook , Beyonce Knowles, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez , Katie Price , Rihanna
hoho.. Fant en liste om hvem kvinner ville ha kroppen til:geip:

Elinee 16-03-10 15:42

Jeg veier meg hver morgen, ikke sjans i h***** at jeg klarer å vente seks dager mellom hver gang. Nå er endelig vekta på vei ned igjen. Syns ikke vinene og risen var verdt tre dager med oppgang. Er i hvert fall 200 gram mindre enn det minste jeg har veid på kuren. Bedre enn ingenting.
Pcn var nede i går, og ser at er man borte en dag, kommer det hundre nye innlegg. Lønner seg å følge med hele tiden! Ser at dere har oftere mensen? Er det vnlig på ketolyse?
Jeg har aldri hatt regelmessig mensen, men nå, andre mens etter fødsel, fikk jeg 29 dager etter første dag av forrige, kanskje det endelig er på vei til å bli en normal syklus her. Men vil ikke ha mensen annenhver uke som jeg ser noen har her, er det pg ketolyse eller har du alltid hatt det mona?

65kgmamma=perfekt 16-03-10 15:42

http://www.loveparadiseforyou.com/wp...lie-body_0.jpg

Ja takk:p:p

Elinee 16-03-10 15:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt (Innlegg 848759)
Hehe:)
De 20 kiloene kommer snart til å forsvinne:D Og trent kropp får du i løpet av de 20 kiloene:D ( hvis du trener i tillegg) Og resten kan du bare kjøpe:p
Jeg vil gjerne ha kroppen til Angelina Jolie jeg da=) Og gjerne øynene hennes:love: Og kanskje lippene også:hearts: Eller så kan jeg jo også få kroppen til jessica alba, eller Megan Fox, Cheryl Cole , Kelly Brook , Beyonce Knowles, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez , Katie Price , Rihanna
hoho.. Fant en liste om hvem kvinner ville ha kroppen til:geip:

Hadde vært no å få disse kroppene, ja. Men uansett om jeg blir så tynn, så er strekkmerkene og en litt løs hud på puppene noe i veien. Faen ass, syns puppene mine er skikkelig posete nå. De peker liksom ikke helt rett frem når jeg sitter uten bh feks. Dritt. Håper huden snart kan innse at vi er på vei nedover og at den må henge med!!!

65kgmamma=perfekt 16-03-10 15:46

Jeg tror jeg blør mye pga at mensen er på vei tilbake etter fødsel. Men jeg blødde ikke noen ting før jeg begynte på ketolyse.. Men håper jeg slipper å blø hver j**** uke.
Var på spinning i går og er helt øm i dag pga bindet! :mad:Skal på onsdag også og håper jeg kan bruke truseinnlegg da. Kan ikke bruke tampong pga jeg blør for lite.. Kjempe kjiipt!! :_oppgitt:

Elinee 16-03-10 15:54

Ja. Min første mens, om man kan kalle det det, etter fødsel var kjempe kjempe lite i åtte dager, og nå har jeg hatt mensen i syv dager og blødd som om jeg spontanabborterte. Helt sykt. Jeg har alltid blødd normalt/lite men denne gangen måtte jeg bruke de grønne tampongene. De er jo som en penis! :p
Håper ikke det fortsetter sånn. Men da har kanskje ikke ketolyse en påvirkning, det ville jo vært rart uansett. Men en gang i mnd holder for meg, i hvert fall hvis det blir en sånn flom!
Kan du ikke bruke de minste da, de gule?

65kgmamma=perfekt 16-03-10 16:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elinee (Innlegg 848776)
Ja. Min første mens, om man kan kalle det det, etter fødsel var kjempe kjempe lite i åtte dager, og nå har jeg hatt mensen i syv dager og blødd som om jeg spontanabborterte. Helt sykt. Jeg har alltid blødd normalt/lite men denne gangen måtte jeg bruke de grønne tampongene. De er jo som en penis! :p
Håper ikke det fortsetter sånn. Men da har kanskje ikke ketolyse en påvirkning, det ville jo vært rart uansett. Men en gang i mnd holder for meg, i hvert fall hvis det blir en sånn flom!
Kan du ikke bruke de minste da, de gule?

ja jeg har blødd i snart 4 uker hvis jeg ikke husker feil... men ikke hver dag.. bare i ett par dager i uken:eek:
Ja herregud, kan jo selvfølgelig bruke de:rolleyes: Har helt glemt at det finnes flere typer.. har bare brukt first price sine. Det er vært passe før. Off ja de grønne er vel store ja. Hehe:p

Val 16-03-10 17:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt (Innlegg 848768)

Ja takk:p:p

Hehe:) Hun er fantastisk. Men jeg synes hun var litt for tynn da. Dama mi hadde jo forsåvidt det også. Men angelina er vel litt høyere. Jeg hadde ikke tenkt på det før men når jeg fant det bilde til morgenen i dag tenkte jeg at kanskje jeg kan lage en bakgrunn til dataen, av kropper jeg vil ha:) Som en motivasjon liksom...

Jeg og har mensen mye mer, har lest at syklusen blir litt rar på begynnelsen av ketolyse. Jeg har hatt mensen 3 ganger på 6 uker. Fikk i dag tidlig igjen, ble litt sjokkert. Forresten, lurer på om det er noen menn som leser denne tråden...mye snakk om mensen og hengepupper haha.

Elinee 16-03-10 18:35

Hehe, det gjør ikke noe Val, for de vet ikke hvem vi er :) Det som er så greit. Og vi gjør jo noe med det! Så de bare stay tuned :) Hengepupper bli vel ikke bedre med vektnedgang, men holder motet oppe!

Namba 16-03-10 21:32

Nå er det vanskelig å være på diett...:( Det er mye som skjer på en gang, bl.a går vi bare og venter på at farmora til mannen skal dø og det er en skikkelig påkjenning. Jeg klarer ikke slappe av, strammer magen og kjenner at jeg er stressa konstant. Jeg er tom for krefter og lengter etter å dytte innpå masse sjokolade og få meg et blodsukkerboost, bare sånn at jeg kan føle meg litt bedre, bare en liten stund... Jeg går jo ikke ned i vekt heller når jeg stresser sånn, og det tar motivasjonen min. :( Sukk.

Val 16-03-10 21:44

Ush, så dumt. det er lett å snu seg til gamle vaner når noe er vanskelig. Og at du ikke går ned er jo kjempedumt i seg selv, det vet jeg. Kanskje du kan spise noe som demper lysten litt? Lag noe godt og karbovennelig, noe som passer som lørdagsgodt. Litt bacongull, eller lag gele av fun saft og gelantin og putt krem oppå, eller sterk kakao med krem? Vet at det ikke er det samme som en god plate med sjokkis da, men det kanskje hjelper litt?

StegforSteg 16-03-10 22:09

Sukk - i dag har jeg spist for lite, drukket for lite og stresset for mye :(

Namba 16-03-10 23:10

For meg er det bare blodsukkerstigning og ekte sukker som gjør meg "høy" og tilfredsstilt, så det gjelder vel å ha som mål å holde ut så lenge som det er nødvendig, men det er ikke lett. Jeg håper bare at jeg klarer det.

Elinee 16-03-10 23:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Namba (Innlegg 849010)
For meg er det bare blodsukkerstigning og ekte sukker som gjør meg "høy" og tilfredsstilt, så det gjelder vel å ha som mål å holde ut så lenge som det er nødvendig, men det er ikke lett. Jeg håper bare at jeg klarer det.

Samme her. Men bare tenk på målet ditt. Når alt er litt kjipt hos dere, så må du prøve å tenke at hvis du spiser dritt, føler du deg enda verre etterpå. Å gå ned i vekt og føle deg bedre fysisk, hjelper nok litt på situasjonen. Jeg føler vekta går sakte her, drikker altfor lite vann og er lei all mat. MEN, vi må tenke på hvorfor vi gjør dette og at det ikke er så lenge før vi ser ut som vi vil. Stå på, Namba. You can do it;)

Elinee 16-03-10 23:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg (Innlegg 848984)

Samme her. Jeg var så flink til å drikke mye vann i begynnelsen, men nå er jeg liksom ikke tørst lenger. Frokost og lunsj i dag har vørt en atkinsbar og cherry tomater. Er så ork å lage lavkarbo, alt må liksom stekes og skjæres. Dritt. Men, fokuserer på målet. Må sjerpe meg.

Namba 16-03-10 23:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elinee (Innlegg 849035)
Samme her. Men bare tenk på målet ditt. Når alt er litt kjipt hos dere, så må du prøve å tenke at hvis du spiser dritt, føler du deg enda verre etterpå. Å gå ned i vekt og føle deg bedre fysisk, hjelper nok litt på situasjonen. Jeg føler vekta går sakte her, drikker altfor lite vann og er lei all mat. MEN, vi må tenke på hvorfor vi gjør dette og at det ikke er så lenge før vi ser ut som vi vil. Stå på, Namba. You can do it;)

La oss håpe du har rett. Jeg mangler liksom overskudd til matlaging også, så det blir en ekstra ulempe med dette kostholdet når livet føles tungt og vanskelig. Jeg tviler på at jeg kommer til å gå ned noe mer mens jeg har så mye stress i kroppen, men det hadde gjort seg med en positiv overraskelse på vekta på mandag. Uten tvil.

Val 16-03-10 23:54

Enig! Dvs. jeg har matlyst da, jeg spiste en halv kilo fisk til middag haha. Men er litt vanskelig noen ganger med maten. I dag ble jeg gåendes rundt i butikken i evigheter, frem og tilbake, for å finne noe bra å spise. Til slutt endte jeg opp med en cola zero og vaniljeessens:o Men det ble billig da:D

Jeg skal veie meg på fredag tenkte jeg, fint å gjøre det før helga. Hvis jeg ikke har gått ned noe da, må jeg ta flere drastiske grep.

Namba 16-03-10 23:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elinee (Innlegg 849037)
Samme her. Jeg var så flink til å drikke mye vann i begynnelsen, men nå er jeg liksom ikke tørst lenger. Frokost og lunsj i dag har vørt en atkinsbar og cherry tomater. Er så ork å lage lavkarbo, alt må liksom stekes og skjæres. Dritt. Men, fokuserer på målet. Må sjerpe meg.

Ja, det er den største ulempen med lavkarbo, at det ikke finnes "lettvindt" mat. Jeg liker virkelig ikke lavkarbobrødet jeg. Jeg trykket i meg en skive i morges og mistet matlysten så totalt at jeg klarte ikke tanken på mat på seks timer. Jeg orket bare ikke lage mat. Jeg fryser ned en del middagsporsjoner sånn at jeg skal ha det å velge i (jeg kjøper ikke atkinsbarer fordi jeg innbiller meg at jeg ikke liker dem:p) og det kommer godt med. Da er det et måltid mindre som må lages hver dag.:) Jeg spiser også gjerne rester, så på de lateste dagene lager jeg kun et måltid. Jeg har aldri spist så mye "micromat" som nå jeg, hjemmelaget da vel og merke.;)

Elinee 16-03-10 23:56

Ja, det er litt ork. Jeg hadde en dødfødsel i 8. mnd på bittelille julaften og til tider er jeg veldig lei meg og deprimert. Det er først da jeg ser at jeg er en trøstespiser. Men jeg prøver å tenke at det er bedre å prøve å holde fokuset her, for da hjelper det litt på resten. Verre å være tjukk og lei seg, enn tynn og lei seg. For slanker jeg meg litt, blir jeg fort litt mindre lei meg, for noe er i hvert fall bedre :)

Namba 17-03-10 00:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elinee (Innlegg 849045)
Ja, det er litt ork. Jeg hadde en dødfødsel i 8. mnd på bittelille julaften og til tider er jeg veldig lei meg og deprimert. Det er først da jeg ser at jeg er en trøstespiser. Men jeg prøver å tenke at det er bedre å prøve å holde fokuset her, for da hjelper det litt på resten. Verre å være tjukk og lei seg, enn tynn og lei seg. For slanker jeg meg litt, blir jeg fort litt mindre lei meg, for noe er i hvert fall bedre :)

Å, nå fikk jeg veldig vondt av deg. Ikke rart du sliter etter noe sånt. Jeg har et fint sitat i den anledning; Some babies are just too good for this world. Det er en fattig trøst, men en vakker tanke. Jeg håper den kan hjelpe litt.Det hjelper på psyken å gå ned i vekt ja, det merker jeg også. Jeg er en trøstespiser selv, men det ender jo bare opp i onde sirkler med mer overvekt og mer smerte pga overvekten som gjør at man må spise enda mer og legger på seg enda mer. Jeg hater onde sirkler. Jeg håper dette er gangen jeg lykkes i å bryte dem.

Elinee 17-03-10 00:09

Ja, det er et fint sitat :) Håper på å bli gravid igjen nå og at det går bra denne gangen!
Jeg er overasket over at jeg klarte å starte på denne kuren egentlig, for jeg er så glad i godteri. Hehe. Men nå skal jeg klare det og det skal du og! Vi må fokusere på å bryte sirkelen og tenke på hvor bra vi kommer til å føle oss :)

65kgmamma=perfekt 17-03-10 00:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg (Innlegg 848984)

Huff da! Du får begynne på nytt i morgen å spise nok og drikke nok så går det så bra skal du se:D Så må du prøve å ikke stresse, selv om det er lettere sagt enn gjort.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Namba (Innlegg 849010)

Hvis du lager deg noen ostechips så kanskje det hjelper? Jeg pleier å gjøre det, sånn at jeg blir mett for da "glemmer" jeg suget litt:D
(var kanskje litt seint no da, men...)

Nå har jeg vært på volleyball og i morgen er det spinning igjen. Veldig spent på om jeg klarer å sitte på sykkelen..
Og så tror jeg at jeg skal hive meg på en spinning på torsdag også hvis den i morgen går bra:p Da har jeg trent alle dagene siden søndag:D Det må jo bli ett godt resultat på søndag :D

Æsj jeg skal til tannlegen i morgen tidlig å borre to hull:hylgrine:Selvfølelig så er det på hver sin side og ene er oppe og det andre nede! Jippi!!!

Elinee 17-03-10 00:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt (Innlegg 849062)
Nå har jeg vært på volleyball og i morgen er det spinning igjen. Veldig spent på om jeg klarer å sitte på sykkelen..
Og så tror jeg at jeg skal hive meg på en spinning på torsdag også hvis den i morgen går bra:p Da har jeg trent alle dagene siden søndag:D Det må jo bli ett godt resultat på søndag :D

Æsj jeg skal til tannlegen i morgen tidlig å borre to hull:hylgrine:Selvfølelig så er det på hver sin side og ene er oppe og det andre nede! Jippi!!!

Så flink du er med treninga. Det er IKKE jeg, men går ned, så sikkert derfor jeg sløver litt.
Hater tannlegen. De har gjort så mye rart med tennene mine, så blitt noe skeptisk. Lykke til da :) Tenk, med vårt nye kosthold, så blir det sikkert ikke mange hullene fremover.:D

Namba 17-03-10 00:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elinee (Innlegg 849055)
Ja, det er et fint sitat :) Håper på å bli gravid igjen nå og at det går bra denne gangen!
Jeg er overasket over at jeg klarte å starte på denne kuren egentlig, for jeg er så glad i godteri. Hehe. Men nå skal jeg klare det og det skal du og! Vi må fokusere på å bryte sirkelen og tenke på hvor bra vi kommer til å føle oss :)

OG SE UT!:D

Jeg er også litt overrasket over at jeg ikke bare klarer å leve lavkarbo, men også at jeg liker det. Ketose er noe av det beste som har skjedd meg, for nå har jeg et tilnærmet normalt forhold til mat. Jeg tenker ikke helt manisk på å spise lenger, og det er nesten like bra som å gå ned i vekt. Jeg spiste mye sjokolade, potetgull og drakk brus daglig, så jeg har all grunn til å være stolt nå som jeg ikke har touchet det på fem uker.

Jeg har laget meg ostechips ofte den siste uka, både fordi det er godt og fordi jeg ikke har orket å lage meg skikkelig mat hver gang. Jeg sørger for å spise to fullverdige måltider for dag da, med grønnsaker og bra med protein og fett. Satser på at det holder.

65kgmamma=perfekt 17-03-10 00:28

Hehe.. Jeg prøver:D Jeg må få ut litt energi. Plutselig har jeg veldig mye energi, og så er jeg så gira på å ned i vekt :D Begynte på treningsenteret forje uke så er nett begynt, men har alltid gått på volleyball 2 ganger i uken.
Går jo og trilleturer og kveldsturer innimellom, men det er mer for kosen sin del enn trim:D

Ja tannlegene er skumle. Men som sagt så bør det ikke komme flere hull mens jeg går på ketolyse=))

Og jeg syns det var utrolig trist å høre at du mista barnet ditt:( Kan ikke fatte hvordan det må være. Har en tante som mista jenta si under fødsel, og jeg fatter ikke hvordan en kommer forbi noe sånt! Håper virkelig at du blir gravid igjen og får et friskt barn uten noen komplikasjoner! Det fortjener du!!:klem:

Namba 17-03-10 00:29

Er dere andre forresten flinke til å få i dere nok grønnsaker og (fet) fisk?

Jeg synes faktisk at jeg gjør det bra jeg.

65kgmamma=perfekt 17-03-10 00:35

Grønnsakene er ikke noe problem, men fet fisk er det værre med. Men jeg tar omegatre hver dag, så tippe det er godt nok..

Elinee 17-03-10 00:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt (Innlegg 849069)
Hehe.. Jeg prøver:D Jeg må få ut litt energi. Plutselig har jeg veldig mye energi, og så er jeg så gira på å ned i vekt :D Begynte på treningsenteret forje uke så er nett begynt, men har alltid gått på volleyball 2 ganger i uken.
Går jo og trilleturer og kveldsturer innimellom, men det er mer for kosen sin del enn trim:D

Ja tannlegene er skumle. Men som sagt så bør det ikke komme flere hull mens jeg går på ketolyse=))

Og jeg syns det var utrolig trist å høre at du mista barnet ditt:( Kan ikke fatte hvordan det må være. Har en tante som mista jenta si under fødsel, og jeg fatter ikke hvordan en kommer forbi noe sånt! Håper virkelig at du blir gravid igjen og får et friskt barn uten noen komplikasjoner! Det fortjener du!!:klem:

Bra med treninga, må komme i gang jeg og for at huden skal henge med.
Tusen takk :) Man må bare gjøre det beste ut av det, kan ikke legge meg ned og dø. Har dårige dager, men krysser bare fingrene for at det går bra neste gang. (som forhåpentligvis er snart :))

Mona_K 17-03-10 01:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elinee (Innlegg 848767)
Jeg har aldri hatt regelmessig mensen, men nå, andre mens etter fødsel, fikk jeg 29 dager etter første dag av forrige, kanskje det endelig er på vei til å bli en normal syklus her. Men vil ikke ha mensen annenhver uke som jeg ser noen har her, er det pg ketolyse eller har du alltid hatt det mona?

Jeg har altid hatt ustabil mens og har også :
Polycystic ovary syndrome

som gjør at mensenen mine er veldig ustabil pleide ikke ha det mer en ca 3 ganger i året. Etter at jeg fikk sønnen min, gikk det 6 mnd før jeg fikk min første blødning (på bryllupsdagen min :eek:) hehe i en kjole til 14 000.. blødde igjenom alt utenom kjolen heldigvis. Et halvår etter bløde jeg fortsatt, ble skrapt 2 ganger, og tilslutt så fikk jeg hormonspiral for å ikke blø ihjel, havnet nesten på sykehuset. ca 1 mnd etter det sluttet jeg å blø=) og har ikke blødd siden, 2 1\2 år siden. Så nå når jeg begynte på denne dietten har jeg pluttselig begynt å blø igjen.. jippi :( Hehe nå ble det mye mens prat her ..

Superteddy 17-03-10 01:28

Dæven som dere skriver da!! :eek:

Namba og Elinee: Trøstepå!! :klem:

Var så mye her siden sist jeg var logget på (hallooo... Bare noen timer siden liksom!!), at jeg fikk ikke kommentert mer... Nå er det natta! Er spent på vekta i morgen tidlig... :rolleyes:

Mona_K 17-03-10 01:51

God natt superteddy vis du forstatt er våken:)

Kondolerer masse Elinee=( garantert ikke lett.. Jeg skal prøve å bli gravid når jeg har gått ned litt til, kansje vi ender opp på barn i magen sammen ? hehe satse på det!

Namba: Vis du stresser sånn for tiden å ikke orker å lage deg nok mat, kan det ikke da være en ide å prøve spis deg slank? mener først for en uke eller noe sånt? Kan jo være en liten "bust" så kan du jo også se der i dietten din om du eventuelt gjør noe galt? Jeg var i begravelse første uken jeg begynte til morfar, og måtte 4 dager vekk fra fetsund til stavanger. Da tok jeg bare menyen min med meg i en kjøle bag og reiste. Var kjempe digg. Og folk var også kjempe behjelpelige å varme opp maten min både på bensin stasjoner og butikker ( vis jeg måtte ha mat der å da) Vis ikke kan det jo være en ide å lage seg en protein shake? når du ikke orker lage mat.. eller atkins ( selv om du ikke tror du liker den) den enne av de barene den med crisp smaker nesten helt likt melkesjokolade kjempegod ;) http://www.spisdegslank.no

Masse nattaklem til alle :klem:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.