![]() |
Sv: November-startere
Hmmm...jeg har forstoppelse..maltitol, sa du? ;)
|
Hmm.. mandags-morgen-blues...
Her har helgens utskeielser med sukkerfritt godter, maltitolsjokoladen, som forøvrig gjorde meg så og si fastlåst til doen i 12 timer, og min lille sprekk med litt vanlig godter og pizza gitt meg herlige 0,5 kg opp.:mad: Da det er sagt her jeg nå kommet over dette, går kjapt her i svingene, og er på rett vei igjen. Det værste man kan gjøre er å fortsette med feil mat. Jeg spiste, jeg sprakk, jeg går videre!!!:rolleyes: God morgen alle sammen!!! |
Da har jeg gått på detta en mnd. Og 4 kilo lettere:)
Men føler nå at jeg lurer meg selv, med all lett-væske jeg har i meg. Cola Zero, Cola Free, Te med suketter, sjokolademousse (fant en kjempe god oppskrift på en av sidene her), Fun Light (som også er god som gele). I tillegg har jeg da funnet en sjokolade på Mega i Stange, som inneholder 1 karbohydrat (venninna mi lærte meg å ta karbo og minusere sukkeralkoholene, hvis det var utenlandske produkter), men ettersom det nå har vært stagnering 2 uker, må noe av dette gjøre at jeg ikke går ned? Sjokoladen har vel nettopp kommet inn i min diett:o Noen som har opplevd lignende? det negative med vekt-tapet, var at kjolen jeg hadde kjøpt til julebordet, plutselig var for stor. Type stroppløs, og dette fant jeg ut 1/2 time før butikkene stengte. Men den holdt seg da oppe takket være sikkerhetsnåler;) Så nå kutter jeg ut mesteparten av mine "utskeileser", og fortsetter som jeg gjorde i starten. OK da, kanskje en liten mousse i helga:D Lykke til alle sammen... |
NOVEMBER
09.11.09- 86.3 kg:) 16.11.09- 85.1 kg 23-11.09- 82.6 kg 30-11-09- 82.2 kg DESEMBER 07.12-09- 81.3 kg 14.12-09. 81.1 kg:rolleyes: Hum..går ikke akkurat fort i svinga her. Håper det går bedre den uka her da.:) |
AAHHHH.......der var jaggu eksamensperioden over, stresset har rent av meg - og med det satser jeg på at stressfaktoren har holdt på kiloene, hehe, sånn at det blir kjempenedgang de neste ukene. Så deilig å ha juleferie! *juble* :D
|
Nå få jeg på meg både ridebuksa mi og arbeidsbuksene til typen! Det er de to som har gnaget meg mest :p Men nå trenger jeg deres hjelp igjen om jeg kan få mase.. Hvordan forandrer jeg den tingen ned om her (som jeg ikke husker navnet på) som viser vektnedgangen nå igjen??
Har gått ned til 81,5 kg, noen som vil si at jeg har gått ned 7 kg siden 11.november :D Det har gått treigt de siste to ukene, men det viktigste er at det går ned! Idag hadde jeg en sprekk, siste ett dobbeltsjokolade havrefras kjeks !! mmmmmm-- heldigvis var det godt når jeg først skulle ha en sprekk. |
Glem det , jeg tror jeg fik det til ;)
|
November
23.11.09- 115 kg :nedfor: 30.11.09- 110.3 kg Desember 07.12.09- 109.1 kg 15.12.09- 108.6 kg |
Jippi! Bursdagen min var alle tiders, jeg skeiet ut med vodka og lettbrus, spiste riktig, og i går veide jeg meg, til tross for at det er veiedag i morgen .... Da hadde jeg gått ned. Jeg er ingen racer, men jeg har nå likevel gått ned 4 kilo på 7 og en halv uke, og det ER 4 kilo! Jeg fikk alt jeg ønsker meg til bursdagen min, den beste gaven var et nydelig hjemmelaget kort fra datteren min hvor hun skriver at jeg får 1 stk. barnebarn i begynnelsen av juli! Jeg svever av lykke, og MÅ bare ned i ønskekiloene så jeg kan løpe etter barnebarn etterhvert!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei folkens.
Jeg trekker meg sakte tilbake fra forumet av personlige grunner. Ønsker dere alle sammen lykke til videre i ferden mot et lettere og bedre liv. Takker for all støtte og motivasjon jeg har fått fra dere. Klem :) |
Sitat:
|
Jeg skeiet ut med av alle ting, en BRØDSKIVE til frokost i dag, første skiva på 8 uker ... Det skal jeg ikke gjøre igjen, for nå kom straffen. Jeg har så vondt i magen at jeg bare sitter og krøller meg sammen, når jeg ikke sitter på do ... Fy flate, for en reaksjon! Ikke var det så godt som jeg trodde heller ....
|
Sitat:
|
Sitat:
Hva slags bøker skal du gi ut?? |
Her var det ikke store vektnedgangen å spore denne uka -0,1 kg. Jeg har sett vekten litt lavere tidligere i uka, men det er vel veiedagen som skal telle, hehe.
Jeg spiste en del spekemat igår, så jeg kjenner at det er en del vann som har hopet seg opp. Men - det er ned og ikke opp, så¨da gidder jeg ikke furte :D |
Sitat:
|
Har bodd i både Pasvik og Kirkenes, dette blir spennende :)
|
lenge siden jeg har vært innpå her nå ser jeg! Har vært litt travelt i uka her, men jeg er nå nede i 92,4 kg. Dvs -600g fra forrige uke, men det er jeg fornøyde med! Har ikke vært flink i uka her :eek: Men sjerpings framover nå!
|
Sitat:
|
Moro :D
|
Sitat:
Gratulerer masse med bokserien. Den skal jeg helt sikkert lese ja !! |
Sitat:
|
Sitat:
Da vet jeg hvilken serie jeg skal kaste meg over neste gang ;) |
Å ja, og gratulerer så mye med utgivelse :D
|
November
23.11.09- 115 kg :nedfor: 30.11.09- 110.3 kg Desember 07.12.09- 109.1 kg 15.12.09- 108.6 kg 21.12.09- 107.8 kg Ned 0.8 denne uken :) |
NOVEMBER
09.11.09- 86.3 kg:) 16.11.09- 85.1 kg 23-11.09- 82.6 kg 30-11-09- 82.2 kg DESEMBER 07.12-09- 81.3 kg 14.12-09. 81.1 kg:rolleyes: 21.12-09. 80.5.kg Siste veiedag i dette året, kommer til å skeie ut i julen så spent på om jeg går opp i vekt. Men starter igjen på nyåret med streng diett. Skal nå målet mitt til sommeren:) GOD JUL OG GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN,,;) |
Hei og hå, allesammen!
Her er det full lykke i huset. Ser ut til at det endelig har løsna her. O,5 kg ned igjen.:D Sto stille i over 2 uker... var ikke like happy da nei... ;) Dette styrker bare min intensjon om å leve ketogent i jula. Kan jo ikke rote det til nå som det endelig går nedover igjen! Har kun julaften som "spisedag". Da skal jeg unne meg potet og riskrem,og kanskje et rundstykke tilogmed. ;) Dette er God Jul, dere! :D |
TAKK UNIVERSET, TAKK KROPPEN MIN, TAKK TIL DERE HER INNE SOM HAR HOLDT MOTET MITT OPPE! Jeg gikk på vekta i dag.... -som dere ser av andre innlegg har jeg strevd fælt. Begynte i slutten av oktober på Atkins, byttet til ketolyse, og gikk opp og ned. Startvekta var 94,8. Så var det minus 200 gram, minus 100 gram og pluss 200 gram.... osv.Treigt, treigt,treigt. Forrige uke var det vel minus 4 kilo, eller var det for to uker siden? Så begynte jeg å bli litt mer glad i meg selv igjen, jeg bestemte meg for det! Å være glad i den kroppen jeg har, sto på, takket være dere. I dag veide jeg 87,7 - JA! 87,7! Jeg turte ikke å prøve en gang til! Men det må jo være sant? Og hvis det er sant det vekta viste, så har jeg gått ned 7,1 kilo! Jeg tror hemmeligheten MIN, er å drikke mer vann, jeg har ikke vært så flink til det. Spist litt mer grønnsaker, og bestemt meg for at jeg skal være glad i meg selv, UANSETT!
Herregud, 7,1 kilo! Det er et eventyr for meg. Så nå er det go-go-go! Julegavene er i hus, julematen likeså (kan spise masse av det!) - jeg ajour med skrivingen, har allerede ferdig tre bøker som skal ut i 2011, pluss de seks som kommer fra mars og utover. Jeg takker også KAROLINE, hovedpersonen i bøkene mine for at hun holder tankene mine unna utskeielser, for når jeg skriver, så glemmer jeg fullstendig tiden og sult! Og jeg takker enda en gang DERE ALLE her inne som oppmuntrer og støtter! Klem, klem, klem til dere alle! |
Gratulerer Pleiadene !!! Det var virkelig kjekt å høre !! Du er så flink å holde negative tanker på avstand. Med å være glad i seg selv og stå på uansett, så kommer resultatene ! Det er du ett godt eksempel på. Og det er til stor motivasjon til oss andre. Nå fikk jeg en ny giv her, for jeg har selv vært i en stillstand en stund nå, og har faktisk gitt litt opp. Spiste tre skiver igår, en julemann, drakk kakao, spiste til og med marsipan!
Nei nå fikk jeg lyst å fortsette gjennom jula og langt ut i 2010 !! Takk Pleiadene, det var akkurat det jeg trengte å høre idag ! Ha en strålende jul og keep up the good work ! |
Åh, så moro!! Vann er godt, da :D :heia::heia::heia:
|
stixiepix,¨må ikke gi opp! :) Vi er mange som skal ned og vi skal klare det!! :)
|
Sitat:
|
Takk til dere <3
har fått den vanlige melankolien som kommer til meg i førjulstida kvart år. Da er det lett å ty til søte saker. Men merker at det er en helt annen motivasjon som kommer av å ha slike positive impulser som dere gir meg! De er ikke alltid så mange ord som skal til. Takk :-) Håper dere alle får en strålende jul. |
god jul til alle :)
|
November
23.11.09- 115 kg :nedfor: 30.11.09- 110.3 kg Desember 07.12.09- 109.1 kg 15.12.09- 108.6 kg 21.12.09- 107.8 kg 28.12.09- 107.4 kg Dere aner ikke hvor letta jeg var når jeg så det tallet der! hehe... Skeiet litt ut med konfekt og greier i jula jeg! :plystre: |
Hei Fumle, og vel overstått, og GRATULERER med vekta til tross for litt konfekt!
Jeg skeiet kun ut med en god skje kålrotstappe til pinnekjøttet. Nei, jeg skeiet også ut med 3 epler, (bitte-bitte-små - hehe) og er der i dag hvor jeg ikke tør å veie meg. Skal på vekta på onsdag. Tror ikke jeg har gått opp i hvert fall! Jeg har håpet om at jeg i hvert fall står på det jeg gjorde før jul. Om jeg har gått ned noen gram, så er det ekstrabonus!!!! Gru-gleder meg til onsdag morgen og gjensyn med vekta .... Er optimistisk og glad, fordi vi har hatt en så utrolig hyggelig familiejul! Er sikker på at gleden er med på å holde vekta på plass. Men jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til hverdagen igjen, med de faste måltidene jeg har kontroll over ..... |
Sitat:
Åh så flink du har vært! Jeg skeiet ut med ALT på julaften :o, jeg som ikke skulle gå heeelt av skaftet..hehe.. Jeg gikk opp 2 kilo jeg, fra lillejulaften til 1.juledag, og har ligget der i strøket i flere dager. Har ikke veid meg idag, så blir spennende å se i morra. 1.juledag var det tilbake på ketolyse! ikke noe slinger i valsen, nei! Har spist masse "lovlig" godteri og snop. Multekrem, ketolysekaker og kjeks, atkins bar osv. Grønnsakene ligger pent i skuffa si i kjøleskapet..hehe.. Stixen hadde endelig litt farge i kveld, så jeg er ved godt mot. Gleder meg også VELDIG til hverdagen igjen. Slutt på dette spisepresset som er i jula. Men først; familieselskaper, og enda mer spising! :) Fortsatt god jul til dere alle, og godt nytt ketolyse-år! :D |
Huff hvor jeg gruer meg til å gå på vekta på mandag.:o Jeg har skeiet ut i hele julen og den har for meg vart i 14 dager. Har spiste masse sjokolade og det som værre er. Håper ikke jeg har ødelagt hele greie og gått opp igjen flere kilo.:nedfor: Men er i gang igen nå..så det blir ingen utskeielser på flere mnd nå :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |