Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Fysisk og mental helse (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Månedsutfordring! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20064)

magdalena 29-01-09 22:46

Sv: Månedsutfordring!

Heldig du som kan dra i basseng,Trillian.
Jeg har tatt pause i går og idag,jeg har vært helt skral. Føles som influensaen snart bryter løs,med muskelverk,stiv nakke,og til tider tette bihuler så det har føltes som hode skal sprenges. Litt kjipt når man er i god rutine med trim,men får ta det etter dagsformen nå:(

trillian78 29-01-09 22:48

Uff... det hørtes ikke bra ut. Da er det viktig å slappe av og ta det helt med ro ja! Gjem deg under et pledd med en kopp te og bare være snill med deg sev. Håper du snart blir frisk! :klem:

magdalena 30-01-09 00:06

Ja,har faktisk sittet under pledd i kveld,med laptopen på fanget som ekstra varme. Tent lys og koset meg etter at barna la seg. :) Jeg håper jeg bare hangler,at det ikke slår fullt ut på meg..

Bambolona 30-01-09 12:05

Gikk tur på 5 km i går... :)

bibi 30-01-09 16:15

Sykla 7 km i dag igjen.... :ja:

magdalena 30-01-09 16:23

Så flinke dere er!:heia:
Her har vi storm gitt.. Parabolsignalene faller ut hele tiden og det rister godt i vegg og tak i støytene. Jeg er skikkelig uggen i dag,kvalme,så er spent om jeg får den berømte omgangssyken som mange har hatt. Tar det fortsatt litt forsiktig,men har da sykkelen i stua om formen kommer seg.
God helg til dere jenter!:)

Skautrollet 31-01-09 00:17

Det ble en halv times glatt gange på meg i dag (ønsker meg brodder...):p
Kos dere i helgen da folkens, viktig med hvile under sofapleddet, og tid til det å nyte også.

Skautrollet ønsker alle god helg ;)

bibi 01-02-09 19:40

Sykla 7 km i går - og i dag... :ja:

magdalena 01-02-09 21:21

Idag har jeg sykla 2 mil.Tatt 30 situps og 10 pushups. Armene mine trenger virkelig og styrkes.. Ouh!

trillian78 01-02-09 21:43

Flinke dere er! Jeg har vært skikkelig dårlig i helga, så her er det ikke blitt mye bevegelse nei. Er i fin form nå, så da er det på med skritttellern igjen i morgen tidlig.

Skautrollet 02-02-09 00:41

Så godt at du er i form igjen magdalena:)

Dagens trim ble rask gange, men fysjom så kaldt det var uten stilongs:(
....anbefales ikke!

bibi 02-02-09 19:36

7 km på sykkelen i dag også.... :)

Skautrollet 02-02-09 19:59

En time svømming i dag:)

trillian78 02-02-09 20:14

9632 skritt i dag. Litt husarbeid på kvelden nå, så bikker jeg 10 000 tenker jeg.

Kasandra 02-02-09 20:25

Etter å ha vært den stolte (?) innehaver av 2 skrittellere hvorav ingen av dem virket...gidder jeg ikke å prøve engang. Måtte slå på dem for å få resultat? Kanskje har jeg smygende gange?:confused:

Kan ihvertfall sterkt anbefale OMRON sin skritteller. Den kan du ha hvor som helst, i bukselomma er det perfekte stedet for meg. Den er jo endel dyrere enn andre billig-tellere, men teller riktig. Den teller og skiller ut aerobe skritt, altså skritt hvor hjertet får litt å gjøre i 10 sammenhengende minutter eller mer...bør være minst 3000 slike skritt hver dag...Den er også sånn at den venter å telle de første 4 skrittene til du tar skritt nr 5 slik at det å sette seg ned i sofaen ikke telles med.
Så jeg er veldig fornøyd med min!

magdalena 02-02-09 21:13

Ja,nå føler jeg meg frisk. Sykdommen slo ikke helt på meg,og håper jeg slipper og bli syk resten av vinteren.
Ikveld ble det 3 mil på sykkel. I formiddag tok jeg 30 situps og trente 10 minutter med manualer. En god trenings dag idag:)

trillian78 03-02-09 19:01

Skritttellern min nullet seg ut mens jeg var ute og gikk i dag. Da jeg kom hjem hadde den telt 81 skritt.... Jaja... Var ute og gikk, løp, hoppet og baset i snøen med nabobikkja i en time. Og fyttigrisen det er kaldt ute!!! Det er sånn at neseborene liksom fryser til is når man puster. Og det svir skikkelig på låra. Skulle hatt meg ullundertøy! Tok bilde av vofsen også. Ikke så lett i skumringen med en hund som knapt kan stå stille. Men her er'n altså:

http://forum.lavkarbo.no/attachment....2&d=1233694744

bibi 03-02-09 19:18

7 km på trimsykkel i dag... :)

magdalena 03-02-09 22:53

Trillian,fikk bare et rødt kryss der bilde skulle være..:confused:

Det ble to mil på sykkelen idag,føler meg så pigg etterpå:D

trillian78 03-02-09 22:59

1 Vedlegg
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av magdalena (Innlegg 639021)
Trillian,fikk bare et rødt kryss der bilde skulle være..:confused:

Det ble to mil på sykkelen idag,føler meg så pigg etterpå:D

Hmmm.. så rart. Da prøver jeg å legge det inn på en annen måte...

trillian78 03-02-09 22:59

Funka det nå?

magdalena 03-02-09 23:12

For en nydelig vofs! Er det en setter?

trillian78 03-02-09 23:18

Nei, ikke setter. Bildet kan nok lyve litt ifht størrelse. Tipper han veier hvertfall 50% mer enn en setter. Mye muskler. Han er en langhåret vorster (ligner ikke særlig på de andre vorstertypene). Jeg syns han er veldig pen da :love:

magdalena 03-02-09 23:26

Nei,synes ikke den lignet en vorster,men fin var han da.:love:
Den setter nok stor pris på ekstra trim og oppmerksomhet. Bedre turkompis finnes ikke:)

bibi 04-02-09 21:44

Sykla 8,1 km i dag... :)

trillian78 04-02-09 21:56

11 144 skritt :heia:

magdalena 04-02-09 22:01

Så flinke dere er!:heia:Føler dere at dere blir mer motivert av en slik tråd?
Jeg har vært sløv med og gå tur,har ikke vært føre og vær for at jeg har orket. Derfor har jeg tatt sykkelen flittig i bruk. Ble 22 km idag,men gud hvor tungt det var. Kom aldri i treningshumør,men gjennomførte det da. Nå sner det ute-masse! Så imorgen tror jeg det blir gåing på meg.

trillian78 04-02-09 22:05

Ja, blir motivert! Det forplikter litt. Dere er jo så flinke :heia: Det er mer fristende å komme seg over den berømte dørstokkmila, enn å avslutte dagen med å fortelle dere at jeg ikke gadd å bevege på meg den dagen...

magdalena 05-02-09 22:37

Ingen trim idag,har fått en unge med omgangssyken og styrt med han og husvask:( Nå braker det vel løs med resten av gjengen..

Skautrollet 05-02-09 22:57

Klart jeg blir motivert, ikke minst av dere som er så spreke :)
Sykler og baser i snøen og går tusenvis av skritt! Flinke er dere!

Nå har jeg hatt noen dager under dyna, influensaen kom sent, men det er ikke rart så treg som jeg er av meg:o
Kan skylde meg selv som har gått for dårlig kledd....

Vel, her blir jeg liggende til feberen gir seg og hostekulene stilner!

trillian78 05-02-09 23:01

uffameg! God bedring til ungen og trollet :klem:
Ca 9500 skritt på meg i dag.

bibi 05-02-09 23:02

7 km på meg...

Camillawho 05-02-09 23:29

I´m in=) Hva er siste utfordring? Klarte ikke konsentrere meg nok til skumme meg fram til det:P

:D

bibi 06-02-09 21:12

7 km på sykkel i kveld... :)

magdalena 06-02-09 22:27

4 km på meg idag. Fant ikke skrittelleren,men gikk en ferdig oppmerket løype og snudde ved 2 km. Det var bitende kaldt idag. Bikkja var til og med litt stiv..

bibi 06-02-09 22:28

Fikk tips av broren min om å anskaffe meg skritteller på skrittleller.no

:)

Kanskje ikke så dumt det!

magdalena 07-02-09 16:11

Har skritteller derfra Bibi,de er helt greie:) Har også en fra LHL,de er nesten likens,samme funksjonene,men Lhl sin forbrenner jeg mer kalorier på:confused: Men er ikke så opphengt i akkurat det da,de teller hvertfall ganske likt.

trillian78 07-02-09 16:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Camillawho (Innlegg 641717)
I´m in=) Hva er siste utfordring? Klarte ikke konsentrere meg nok til skumme meg fram til det:P

:D

Så bra Camilla! :heia: Siste utfordring? Jeg skal gå 10 000 skritt per dag. Men hvis du vill gjøre noe annet, så gjør du det.... Hovedpoenget er at det er noe som skal gjøres hver dag.

I går gikk jeg ikke... Dro rett på fest etter jobb :eek:

I dag....? vel.... I dag skal jeg bare ligge på sofaen og bevege minst mulig på meg.! I dag bare lider jeg etter gårsdagens whiskeyinntak. Jeg er såååå dåååårlig! Dessuten tråkka jeg tydeligvis over i fylla. Har en blå fot som jeg ikke vet hvordan ble blå. Vondt er det i allefall. Håper den blir fort bra, for jeg tror ikke den blir noe god å gå tur på :(

bibi 08-02-09 18:15

Sykla 10 km i dag..... :)

trillian78 08-02-09 18:19

Fortsatt dårlig etter fredagen/lørdagen (må inkludere lørdagen, da jeg ikke kom hjem før kl. ni om morgenen lørdag). Var ute og måkte snø i dag. Og du og du så mye snø som er kommet i helga. Sikkert nesten en meter! FIkk nesten ikke opp ytterdøra :eek: Vel... det ble den eneste treninga mi idag. Sløøøøv!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.