![]() |
Sv: Hva har du i matboksen i dag?
Egentlig skulle jeg ha vegetardag i dag. Det jeg ikke tenkte på var at osten min inneholdt skinke. Noe jeg innså i løpet av knekkebrød nr 2. Så matpakken i dag var 3 små knekkebrød med skinkeost, en halv rå gulrot, og noen ananasstenger (som man lager til etter å ha kjøpt en hel ananas, ikke hermetisert)
|
Ingers lavkarbobrød + 1 skyr.
|
Fiskekaker!
|
I dag er det lakseburger med wokka grønnsaker (gulrot, sopp, løk, persille) og sennepskesamdressing.
|
Bacon og kålgrøt (kålstappe med potet og gulrot inkludert). Skikkelig skogsarbeiderkost.
|
Knekkebrød med egg/rekesalat og kokt skinkepålegg oppå.
|
1 box Cottage Cheese. 1 Pære.
|
Lavkarborundstykker med ost og paprika.
|
Gresskarsuppe med baconbiter.
|
Skal på nattevakt i natt, og skal finne noe lurt og godt å ha i matboksen.
|
3 egg :)
|
Jeg laget nå nettopp en omelett i langpanna. Megalett!
Jeg tok nemlig en pakke med sånn ferdig omelettmiks, hadde på ferdigskinke, purre og parmesan. Satte formen i ovenen til omeletten var stivnet, tok den ut igjen og hadde ost på. Inn igjen til osten var stivnet. Ut igjen og rullet alt sammen som ei rullekake. :sikle: Hele seansen tom maks ti min og jeg har lunsj for tre dager. Jeg skjærer rulleomeletten i skiver og serverer med salat og rømme. :sikle: |
På nattevakten tok jeg med meg pizza. Lavkarbo seff. Veldig godt, spesielt når hun jeg var på jobb med gomlet kake :P
|
Jeg skal ha løvstek med ost og chorizo inni i matboksen idag :)
|
1 lavkarboskive med smør og Vossafår. 1 pære.
|
Jeg har ikke jobb og matboks men sønnen min på fem har kyllingfilet og pistasjnøtter i sin.
|
Lakseburger med salat og hjemmelaget kesamdressing. Måtte lage i full fart for en halvtime siden.
|
I dag blir det CC m/stevia og kanel.
|
3 av nannahs knekkebrød med roastbiff og brie :)
|
Er hjemme og synes synd på meg selv - så jeg har laget en stor panne med kyllinglever, stekt bacon, surret løk og rød paprika i biter. Og den småspiser jeg av hver gang jeg er på kjøkkenet.... Selv etter en frokost av kokos/mandel-pannekaker på 4(!!!) egg + litt vaniljestevia og hjemmelaget syltetøy...
|
1 skyr naturell med eple og pæresyltetøyet uten sukker fra lerum.
|
1 lavkarboskive m/smør og hvitost. Grønn paprika og 1 lite eple. 1 glass melk type extra lett.
|
1 stk. Nannahs knekkebrød m/smør, skinke og ost. 1 stk. Skyr.
|
2 nannahs knekkenrød. Vi har kjøkkendame som setter frem pålegg her, så jeg aner ikke hva som havner på enda. Håper på en med ost og skinke og en med makrell i tomat. Da skal jeg være glad!
|
Wokgrønnsaker, salat, agurk og koteletter med litt peppersaus på. I morgen blir det meatza :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |