![]() |
Sv: Babymatdietten
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg forstår det er mange som er gode på hersketeknikker her inne, siden de er så ivrige etter å fortelle meg at jeg bruker det når jeg ikke var klar over det engang. :rolleyes: Jaja, må tydeligvis bli bedre på det jeg også da :D
|
Sitat:
Men tror det er lov å bruke "lille venn" overfor sine egne barn ;) |
Carisma, det er veldig overraskende at du, som er så moden og utviklet på det mentale plan, ikke visste at å sitte og kalle folk for "lille venn" og å tale i det vide og det brede om hvor klok du er fordi at du er eldst, ikke forsto at det kunne bli sett på som hersketeknikk? Jaja, en lærer vel virkelig så lenge en lever da:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og det med å ikke ta ting så alvorlig burde vel gå flere veier i denne tråden? ;) |
Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011
Sitat:
Sånn jeg ser det bør du heller begynne med styrketrening for å forme kroppen slik du ønsker den.. Du vil gå ned i vekt med kostholdet, men kroppen vil ikke bli så stram som det virker som du ønsker den. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Kan anbefale Fedon Lindbergs bok "Barn i balanse" for å lese om babykosthold. Babymatdietten er sikkert bare et salgstriks fra Nestlé for å selge glassene til enda eldre "babyer". Vi gir ikke sånt til barna våre, de får skikkelig mat. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46. |