![]() |
Sv: Påskeutfordringen ...
Sitat:
Men vi må ikke gi opp av den grunn!! Vi har i alle fall ikke gått opp :) |
Sitat:
Ja samme her...har også gått ned fort i vekt tidligere, men da hadde de kommet fort på også. (la på meg en deeeel kilo under graviditet:D) De kiloene som skal av nå har kommet gradvis de siste 3-4 årene. Hvor mye har det å si tro? Pluss at jeg har blitt noen år eldre også da...:p Klaaaart vi ikke gir oss! Jeg skal til Tyrkia i mai og har tenkt å være stram som ei fele!:D Satser på at kiloene våre slipper skikkelig til neste uke;) |
Ser du har begynt med 30 day Shred LanoGakkGakk! Jeg har bestilt den og venter i spenning! Har du gode erfaringer med den? Armene er et av mine største problemområder, så håper jeg kan bli kvitt noen cm der ;)
|
Har hatt litt rusk i maskineriet, dvs det har tatt litt tid å komme godt igang med matlagnings- og spiserutiner, allikevel ser det ut til at jeg
ender på minus to kilo i januar. . Føler nå at rutinene begynner å sitte, og at jeg får i meg nok av de forskjellige næringsstoffene, spiser bra og kroppen føles bedre og ikke så sprengt. Jeg har levd ganske uregelmessig, og litt etter kaste-i-seg-mat der og da, så for meg er det en utfordring å lage ordentelig mat og spise "ordentlig". Har begynt å bake lavkarbo-brød som jeg nyter forsiktig av, og utforsker og finner stadig inspirasjon i oppskrifter her på forumet. Har fått en ny glede av matlagning, og trives veldig bra med det. En stor forbedring for en gammel surrekopp som meg. Tror det begynner å sitte nå, takk for all inspirasjon fra dere på forumet!! ---:):):)--- Jeg skal klare målet til påske!!! |
Sitat:
Lykke til videre uansett =) |
Jeg står still/går oppo g gir snart opp hele lavkarbo.. Ikke rikka seg siden før jul så jeg er møkklei, frustrert og lei meg. Jeg gjør jo ingenting jeg ikke skal!!!
|
Sitat:
|
Sitat:
Ikke gi opp!! Gjør heller noen justeringer. Gå igjennom menyen din med en av "ekspertene" her inne. Det må være noe du kan gjøre for å få fart på sakene igjen. Jeg sier bare IKKE GI OPP!!! Kanskje du kan putte inn en ekstra spasertur f.eks, eller noe annet som kan endre stillstanden... |
Sitat:
Keg har kuttet cola zero og fløte i hverdagen, uten resultat. For eks i dag mtp mat: Frokost: Eggesalat med skinkebiter Lunsj: Middagsrester av Gerds enormt gode lasagne med masse salat til Mellom: 2 babybel ost Middag: Taco med hjemmelaget krydder og en haug salat. Drukket 2 liter vann og to kopper te Syns så synd på meg selv at jeg har tydd til colazeroflaska i kveld. Ikke mye, men ett glass for trøstens skyld.. ikke verste utskeielsen kanskje |
Sitat:
Tusen takk for oppmuntring! Du har jo rett, men jeg er så gira på å få de av NÅ:D Men hvis jeg går ned 800g hver uke skal jeg være veldig fornøyd altså, vet bare av erfaring at det går tregere og tregere, så har lyst til å få en pangstart!:) |
Har helt glemt og legge inn resultatene mine denne uken:rolleyes: men her kommer de bedre sent enn aldri.
Startvekt: 78,3 kg 18.01.11: 77,5 kg= 0,8 24.01.11: 76,2 kg= 1,3 kg Total nedgang: 2,1 kg |
Endelig har vekta beveget seg! Etter at den leeenge har stått fast på 74,4, viste den endelig 73,7! :D Bare 600 g igjen til minstenotering!
|
:heia: på dere alle :)
Jeg skal operere om en uke så da kan jeg forhåpentligvis begynne å oppdatere her også :) |
Lykke til, Fungirl!
Nupsida - så søt den tickeren din er, sånn ville eg hatt også, med antal dagar på, men den tel ikkje langt nok bakover :( (Eg starta første gong 23. mars 2009) |
Da var det gått en uke og ny veie dag. Følger ketolyse kuren 100% og det gir resultat. Har samlivsbrudd med barn i januar, det har klart hjulpet på, men normalt hadde nok jeg ikke tatt av meg under en slik omstendigheter (trøstespising).
1.1.2011 : 141 kg 8.1.2011 : 136 kg 15.1.2011 : 134 kg 22.1.2011 : 131 kg 29.1.2011 : 128 kg Hadde et mål om å veie 120 kg til påske, må nok revurdere mine mål. |
Sitat:
|
Nøyaktig fire uker siden oppstart i dag, og nøyaktig fire kilo ned. Med tanke på all den gærne treningen jeg har bedrevet (konstant støl!) og at jeg er midt i mensen, noterer jeg at det er et knallresultat. :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Legg merke til at jeg har mindre enn 30 kg igjen! (Og det betyr også at jeg har kommet under de magiske hoinner, siden målet mitt er 70 kg). |
Sitat:
|
Fnis. Du kan få oppgaven med å banke vett i hodet mitt når jeg overdriver. :flau:
|
Sitat:
|
0,2 kg... ja ja. det går jo bedre neste uke :) men minus er minus
|
Sitat:
|
Sitat: