![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Hærregud så flinke dere har vært.. :heia:*jeg bøyer meg i støvet*
Skal legge guttungen jeg nå også skal jeg ta bilder av meg selv:p Har bare før bilde enda jeg da, men legger jeg det ut så må det jo motivere meg til og fortsette dette:p:) |
4 Vedlegg
Huff, her har dere meg. Bildene er tatt nå og jeg veide meg på mandag(som da er min veie dag, og da viste vekten 122,5:()
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Du hadde veldig pent ansikt! Ikke noe "tjukt ansikt" liksom:p
Lykke til videre! Plutselig har du nådd målet ditt:D |
Takk takk.. Jeg rødmer jo jeg da, er ikke vant til og få høre slikt fra andre enn samboer:p Alle påpeker jo bare hvor stor jeg er så..:(
|
Åh, jeg ble også litt misunnelig på det slanke ansiktet til pusia666. :p
Liker så godt denne tråden! Jeg la mitt pysete bilde i den andre bildetråden, men jeg trår nok til her også når jeg, tja, runder -25 kg kanskje. :cool: |
kjempepen ja :) jeg veier 20 kg mindre enn deg og jeg er myyyye rundere i ansiktet :o dobbelhake og ... :(
|
Sitat:
Som flere sier her er jeg skikkelig misunnelig på det ansiktet! Jeg ser ut som en bolle...:( :p |
7 Vedlegg
På tide å legge ut noen nye bilder, er 10 kg siden forrige gang. Jeg ser ikke særlig forskjell egentlig, men merker det jo på klær da. De første bildene viser minus 38 kg, mens de siste viser minus 48 kg :)
|
Sitat:
Sitat:
|
De siste 10 kg vises veldig godt :) gratulerer!
|
ser jo det du er krympet jo!! spesielt rundt livet må du vel ha merka det??
|
Sitat:
|
:dåne: 48 kg står det respekt av, ChristineSixteen! Og de siste ti kg gjorde utrolig forskjell.. Mage, lår, rygg, bryst og armer er vesentlig mindre..
|
Så søte dere er! Tusen takk:rodme::stortsmil
|
Tusen takk alle sammen :D Er utrolig koselig å høre at dere ser forskjell!
|
:heia: Du er nyyydelig! Det vises utrolig godt over midjen og ryggen!! :klem:
|
3 Vedlegg
Her kommer nye bilder fra meg...
Har lagt på kilo på bildene også nå.. Har dessverre ikke noe bilde fra før jeg begynte, da var jeg 126,6kg... |
Sitat:
Jeg sammenligner med meg selv, for vi har lik fasong og jeg veier 118 som du på de første bildene og får skikkelig motivasjon av å se hvor flott du ser ut:) Silhuetten din er betydelig slankere, kroppen bare rett og slett har fått naturlig avslappet fasong og det synes at det er fett og bare det som har forsvunnet:) Stå på videre - fy søren så bra resultat:D |
Sitat:
Og du ser absolutt ikke ut som du er over 100 på det siste bildet nei!:) |
Hjelpes meg.... litt av noen godord dere kommer med... Blir helt rørt jeg...
Men det er utrolig flott at det motiverer andre, det er jo også litt av poenget med å legge ut disse bildene! |
Kikkin: For et hav av forskjell på deg med de minus 15 kg på 3.5 mnd!
|
Dere er så sinnsykt tøffe og flinke som legger ut før og etter bilder :) En kjempe inspirasjon! :heia: Bøyer meg i støvet!
|
fjernet bildene
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38. |