![]() |
Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?
Sitat:
|
Hadde veiedag i dag! Ned 1,9 kg på 1 uke! JIPPI!!:)
Håper jeg greier 5 kg i februar. Lykke til alle dere andre også! :) |
ned 1 kg denne uka.
Hadde såklart håpet på mer, men har tross alt gått ned mye tidligere så kroppen begynner vel og ta det litt mer med ro nå. Men har gått inn 10 cm rundt magen denne uken, så jeg har INGENTING og klage på nei :-) |
Bubbla: :heia:
|
Da er det den nette sum av 1 kg siden 1.februar. Ikke til å hoppe i taket av, akkurat. Men jeg har fått ny vekt, så kanskje den veier litt mer enn den gamle? hehe
Bubbla: 10 cm på en uke!!!! Herregud, nei, du må ikke klage, det er det jeg har minket rundt midjen på tre måneder! Grattis! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
/flex :D |
Sitat:
|
Etter intens overspising av alt fra middag til søtstoff og det som verre er, var det ingen bombe at vekten viste mer idag enn forrige mandag. +0,7kg på meg denne uken, men jeg holder motet oppe og tenker at da må det jo bli enda lettere å gå ned denne uken;)
|
Jeg hiver meg på jeg også :)
Starta på ketolyse den 8. feb og har gått ned 3.2 kg på EN UKE:D:D:D Vet at det er vann men alikevel:D:p |
Sitat:
|
Så var ny måling unnagjort! Går ikke fort, men 0,5kg i riktig retning denne uka! :) Bare å klore seg fast, og holde motet oppe! :D
|
Ny måling her også, ned 0.5 kg denne uka så totalt siden jeg startet er det forsvunnet 4 kg :)
Starter nå på min 4 uke på Ketolyse, så jeg tror jeg når 5 kg i løpet av februar .......men ser at det går saktere ned nå enn i begynnelsen. Men regner med at det er normalt ? I tillegg merker jeg at jeg er mindre sulten no, stagnerer vekttapet om man spiser mindre....noen som vet ? |
Vekt 15. Februar: Opp 0,6 kg! (pga. utskeielser i helgen?)...
Tilsammen har jeg hatt en vektnedgang på 0,4 kg siden 1.Februar. Dvs. at jeg har 4,6 kg å gå ned på 2 uker visst målet er 5 kg. Kanskje usannsynlig at jeg klarer det? Men man vet jo aldri! Personlig mål: Ned 2,5 kg minimum før mnd. er omme ;) Da har jeg i det minste klart halvparten! |
Jeg er også tvilsom til de 5 i februar, men 1 kg er 1 kg ... - 4 kilo til på 14 dager? Jo, det er jo mulig med 2 kg i uka, men kanskje ikke på de treige kiloene mine. Får være optimistisk og ha trua - NOE går jeg i hvert fall ned, og det med et felles mål setter i gang noe.
|
Uff ja...5 kg er mye!!! Særlig når man allerede har gått ned de første, "lette" kiloene...
Men: felles skjebne felels trøst - gjelder å ikke gi opp:visemuskl Jeg skal stå på for de 5 - trene og spise smart hele februar...og helst mye, mye lenger enn det også:) |
Nei, Pandora. Ikke pokker om jeg gir opp! Jeg trives jo med denne livsstilen, og savner ikke annet enn frukt, men det er små øyeblikk som går over. Ser fremoveri krystallkula mi at en dag løsner det skikkelig ...
|
Så ble det 100 gram minus i dag! Altså, 1,1 kg siden 1. feb. Men som tidligere sagt: hundre pluss hundre pluss hundre o.s.v.
|
Vel jeg har gått ned 1,2kg siden sist uke,hadde vært utrolig deilig å gått ned 5kg,men jeg er da realist(med snev av god fantasi:)).Klarer jeg 2.5kg er jeg stor fornøyd,og vi kan vel prøve på nytt i mars:)?
|
hei
hiver meg med på denne tråden selv om det er bare 14 dager igjen av mnd. har holdt på i fire uker nå, men bare gått ned ca 2 kg. men er tålmodig å regner med at når en ikke har så mange kilo som skal av så tar det nok lengere tid. pluss at jeg er dårlig på å trene, det skal jeg bli flinkere på da!! klarer jeg å gå ned 5 kilo til til utgangen av april skal jeg være veldi fornøyd. |
Bedre sent enn aldri... jeg slenger meg med jeg også. Jeg startet for 11 dager siden (første gang på ketolyse). Jeg har lest så mye for å lære så mye som mulig på kortest mulig tid, så dette er første gangen jeg er innom her. Men jeg har gått ned 3 kg så langt, så fem kilo er muligens oppnåelig innen måneden er over? Som sagt så er dette helt nytt for meg, så det er nesten vanskelig å tro at det kan være så lett å gå ned i vekt.:D
|
Utrolig oppmuntrende at dere støtter meg med de 2,5 kg jeg har satt meg som mål å gå ned! Og alle dere: STÅ PÅ!
|
100,9;)
Hjelper... |
Istedenfor å tape vekt i februar har jeg gått opp 500 gr. Forstå det den som kan. Sta som jeg er har jeg ikke tenkt å gi meg og det kan jo være en sjanse for at vekta er snill på mandag når det er veiedag . Kan jo alltids håpe men det er i alle fall helt soleklart at det for min del ikke blir 5 minus i februar. Stå på alle dere andre :heia:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37. |