![]() |
Sv: Månedsutfordring!
gåinga i hvert fall...!?
|
Jo gåinga er slutt idag!
Nå gjenstår bare de derre pushups og situps, som du og jeg er sååå flinke til å ta :lol: |
jeg er dritflink..jeg har tatt 0 sit-ups og 0 push-ups...og er litt usikker på om jeg har klart gåinga...hm...
|
Her ble det 109 km tilsammen, klarte å komme over akkurat ;) Så får vi se om jeg klarer å komme i mål med resten. : heia: alle sammen :)
|
Så braaa heydi!! Gått omtrent like langt vi da :)
Jeg var på 3-timers fjelltur i går jeg da, hvor 2 av dem var i myrterreng i bratta...! Støl? Hæ? Neeh :p Dårlig kondis? Neeesh :D (åjoda) |
Hva blir august utfordringen? Noen forslag?
|
Sitat:
http://www.iform.no/pub/art.php?id=23 4 minutter 3 ganger i uka blir 12 ganger i løpet av måneden, eller 48 minutter... Noen som er med fra 1. august?? |
Fin utfordring!
|
Å, hva hadde skjedd med beina mine da?? :eek: hehe
komme syk på jobb (eller ikke komme da) og sjefen spør hvorfor? Joa, jeg har løpt som en gal i 4 minutter! :lol: men åå som jeg skulle ønske jeg hadde klart dette! Har veldig dårlig kondis, siden løping eller fart ikke er noe for betente bein, og jeg skulle gjerne hatt bedret den! men om jeg tør prøve? hmmm |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Lisbeth, jeg løper som en gal uansett :lol:
|
Sitat:
|
Jeg har ikke noe sted å løpe som en gal jeg.. :o Så blir nok ingen augustutfordring for meg :p
Men, jeg tenkte på, kanskje vi skal starte ukesutfordringer også? Kanskje folk syns en måned er litt lenge? Jeg kjente iallfall at je begynte å bli litt lei på slutten her, selv om jeg klarte det! :D |
Bortsett fra at jeg (nesten) ikke har tatt situps, og hvertfall
ingen pushups, syns jeg en mnd er passe. Og jeg har løpt i dag! Ikke med klokke men korte distanser, og det var gøy. Typen måtte holde hunden, ellers sprang han i bena mine, og sønn skulle ta tiden, men det var for kort stykke å løpe på :p Nå får vi se hvordan beina føles imorgen :rolleyes: Etter hva jeg forstår, trenger man ikke løpe, men få opp puls og tempo, dvs, man kan "løpe" i trapp opp og ned, hvis man tør, hvertfall løpe opp og hvile på toppen, og mens man går ned igjen, og holde på til man blir trøtt eller noe sånn.. (?) Eller hoppe tau, ... |
Jeg har et lite forslag da :p
Dersom dere velger gerilja kardio som utfordring, kan dere da ha et alternativ for de som ikke liker /ikke greier geriljaen? feks månedsutfordringen kan være gerilja annenhver dag hele mnd eller å gå samme distanse som nå siste mnd? slik at man kan velge en av disse og gjennomføre? |
Lurt forslag! Bare at jeg vil ha en annen enn den som var :p
Hva synes dere om ukesutfordringer, da? |
Synes ukesutfordringer blir for kort... Noe av poenget er jo at man får resultater av det man gjør, og det går jo ikke på en uke..
Har du forslag til en utfordring til, Mofe?? |
hva med å lære seg å bruke rockering?
det prøver jeg på hvertfall hehe |
[quote=mofe;507887]Lurt forslag! Bare at jeg vil ha en annen enn den som var :p [quote]
Det er jo bare å finne alternativer det :D Må jo ikke være samme hver mnd :) kan jo ha delutfordringer også... feks 2,5 km pr uke = 1 mil pr mnd eller noe sånt... så kan de som vil ha ukesutfordring ta den og de som vil ha mnd velge det... summen blir jo den samme på en måte... |
Noen som liker og sykle? Enten på trimsykkel eller vanlig en. Kan jo ha en utfordring på det,en mil om dagen?:D Det blir sabla langt på en måned det..:eek:
|
Jeg er i mål med situps'ene :heia: Det hadde jeg aldri trodd når jeg sleit meg gjennom de første i begynnelsen av måneden... :lol:
|
:heia: Lisbeth!
Etter løpingen igår, er bena faktisk til å leve med! så kanskje jeg prøver igjen en dag... Moro! |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37. |