![]() |
Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?
Sitat:
Men hva skal de erstatte sukkeret med da? Sjokolade uten søtt er ikke akkurat noe som selger, naturlig nok. Stevia er forbudt i dette moldbolandet, så det utgår også. Jeg skjønner godt at det produseres sukkerfritt, og jeg er glad for det. Så kan man heller begrense seg eller holde seg unna. :) |
Sitat:
Den første inneholdt de berømte barene, den andre lefser og annen mat, ingen skumle barer. Kanskje det gjør forskjellen? Håper den bare er forsinket i tollen... |
Jeg fikk min bestilling etter 2 uker - en eske full av barer. Det som hadde hendt meg, var at jeg ikke hadde fått hentelapp, til tross for at pakken min hadde ligget i flere dager på posten og vente på meg. Det kan være lurt å ta en telefon til postkontoret
|
Sitat:
|
nå begynner det å drøye her synes jeg... bestilte for snart en mnd siden... men har ikke sett snurten av de.... hmm....
|
Uff, dette begynner å bli skummelt, syns jeg. Lurer på hva som tar så lang tid, det skal jo ikke ta mer enn 1 til 2 uker.
|
Jeg fikk et par pakker i forrige uke som var bestilt henholdsvis 19. og 23. mai. Begge pakkene var blitt lagt inn i noen blå strisekker siden merkelappene tydeligvis nesten hadde ramlet av :eek:. MEn innholdet var i orden, heldigvis! :)
|
Anbefaler å kontakte posten - jeg har flere ganger opplevt å ikke få hentelapp slik at pakker er blitt returnert til avsender. Sløvt postkontor her...
|
Fikk pakkelapp i posten i dag, bestilte for litt over 2 uker siden:):):)
Min forrige pakke var det også en blå striesekk rundt. |
Sitat:
|
Nå er det 14 dager siden jeg bestilte :rolleyes: Gleder meg til å spise taco med tortillas :sikle:
|
Venter spent på pakke nå. Håper alle dere som bestilte for lenge siden, har fått pakkene deres!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
lønner seg å prøve å ligge rundt 35 dollar, tror jeg..
|
Jeg fikk min pakke på fredag, så da ble det taco på meg i helgen. Godt var det, men må innrømme at tortillasene var ikke like gode som de vanlige :o Ellers så har jeg kjøpt en del barer som jeg trolig ikke får spist siden jeg blir så uvel av de :( Uff, ikke meningen å være gledesdreper... :o
|
Søster: hvilke barer bestilte du, og har du mye tortillas? Kanskje noen er interresserte i å kjøpe de av deg
|
Sitat:
Tortillasene kommer jeg til å beholde, for de er helt greie :) "Kom å kjøp"! |
Sitat:
|
jeg venter på 3 pakken min :) gleder meg til å få kokosbarer igjen.. spiste en sånn vanlig chocolate bar i dag.. æsj.. nei.. KOKOS... mmm
|
har du tenkt å selge kokosbarene dine så bare send meg pm!!!!! jeg er AVHENGIG av de :P
|
bestillte masse barer på netrition for Subtotal $30.41 :) Endelig har jeg en plass der jeg kan bestille barene. Er litt vanskelig å få tak i og er veldig dyr på kostholdbutikkene. koster ca 30 kr per stk:/ med frakt blir det 3 dollar pr bar jeg bestillte:D det er jo kjempebillig:))
|
Sitat:
Sikkert bedre at noen andre som liker barene svarer deg ;) |
Sitat:
Neida, det var bare tull, seller de gjerne jeg :) Lurer litt på hvilken bygd utenfor Ålesund du bor i jeg. Skal nemlig hjem til en av bygdene utenfor Ålesund neste helg ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50. |