![]() |
Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd
Jeg selger endel ED produkter:
11 poser hot chocolate 140, 14 poser sjoko frokost 160,- 4 sjoko praline bar 40,- 5 poser potet løk suppe 60,- Tror det koster ca 60,- i frakt Hvis noen er intr. så gi beskjed:) |
Hei sunroad! :)
Kunne tenkt meg praline og sjokofrokost jeg! :D |
Hei!
Jeg kan gjerne kjøpe alt du skal selge, dersom du ikke har solgt det allerede? Dersom andre har noe tilsalgs kontakt meg gjerne. Mvh Trinelise |
Har igjen hot chocolate og suppa........;)
|
Trinelise, har du fått legeerklæring på ed ennå? Vet du snakket noe om det, men det er veldig viktig at vi alle sammen kun selger/bytter til de som har en legeerklæring på dette... Det er en grunn til at det er legeerklæring på det :)
|
Jeg selger:
5 poser ertepurre med baconsmak 3 poser omelett med skinke 5 poser couscous 4 poser kyllingsuppe 5 poser grønnsakssuppe 4 poser kakao 5 poser kremet potetsuppe (eller hva den heter..) Buy much, and i give you good price! :D |
Sitat:
|
Åja, glemte å si at jeg gjerne bytter mot:
*sjokoladebar, vaniljebar, muslibar (med røde bær?) *Sjokolade frokostblanding, brownie, pannekake og sjokoladekjeks! :) Har ikke fått smakt sååå mange produkter enda, men gir rett og slett opp på mangen av de middagsrettene. Gleder meg til å smake pasta og paella! :heia: |
oooh sunroad jeg vil smake litt cappuchino!!
|
hehe ja vil du ha dem?:)
|
Sitat:
Joda legeerklæringen er grei så noe har jeg bestilt rett fra ED, men jeg synes produktene rett og slett er grisedyre så derfor så ivrig her!:) Jeg begynner på dietten nå mandag som kommer. Mvh Trinelise |
Sitat:
Sitat:
Fryktelig stressa nå, så jeg rekker neten ikke tenke, men jeg kan kjøpe det du har for 10 kr posen! Mvh Trinelise :) PS. Er ikke på nett igjen før på søndag. |
Hei Trinelise!
Kontakt meg når du er tilbake du, så ser vi hva jeg har igjen.. Samtidig, 10 kr pakka var kanskje liiiitt lite, med tanke på at jeg har betalt min. 25 kr per stk.. |
Jeg selger:
8 poser cappuchino 11 poser hot chocolate 5 poser potet og løksuppe |
Hei!
Selger div. produkter. Noen av dem går snart ut på dato. 4 stk Paellamix holdbarhetsdato 09/2009 11 stk Omelett med ostesmak, holdbarhetsdato 10/2009 6 stk Kyllingsuppe, holdbarhetsdato 08/2009 15 stk skinkeomelett med holdbarhetsdato 08/2009 Peallamix, Skinkeomelett og kyllingsuppen selges for kr 10,- pr pose. Omelett med ostesmak selges for kr. 15,- pr pose. |
Javel, da takker jeg for meg innen ED. Orker ikke mer pulver :( Men fikk en god kick start med -8 kg, nå vil jeg finne veien selv :)
Så jeg har masse mat til salgs: * 9 sjokoladebar * 5 vaniljebar * 3 røde frukter musli bar * 9 sjokoladekjeks (6 kjeks stk pr pakke) * 5 soyanøtter * 7 pannekaker * 5 omelett med ostesmak * 11 brownie * 12 sjokolade frokostblanding (cereals) Tenkte 15 kr pakka, fikser good price om du kjøper mye :) + frakt! |
Heisann.
Jeg kjøper gjerne soyanøtter, røde frukter bar, sjokoladekjeks og sjokolade frokostblanding av deg. Sender du meg en PM med prisen du vil ha for disse? Takker :) |
Produkter, til salg eller bytte :
Heisann. Jeg er ny her, har noen produkter som jeg kjøpte i starten som jeg ikke likte så veldig godt og gjerne vil bytte eller selge. Jeg har ca 20 poser omelett med sopp Har også noen sjokoladebarer (kommer tilbare med antall asap.) 1 pose paella mix 8 poser Green pea bacon puree 3 poser peach apricot cream dessert. Jeg selger disse for ca 15 kr posen, men kjøper du mye :)så skal du få en bra pris:) Send meg gjerne en PM om du er interessert Jeg bytter gjerne i følgende produkter: - soyanøtter - sjokolade frokost - sjokolade kjeks - røde frukter muslibar |
Jeg må rette litt på meg selv etter en titt blant produktene mine :)
Sitat:
|
Alt har blitt solgt..
Sitat:
|
Hei!
Jeg er ny her, og ble glad da jeg kom over denne tråden! Jeg er student, går på Eurodiet, og er interessert i å kjøpe produkter hvis noen har noe til overs. :) |
Hei.
Alle produktene mine er også solgt nå. Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hei igjen, glemte helt og si at jeg har tatt alle posene ut av eskene for og spare plass og prisen er kr. 15,- pr pose. Har massevis av det meste, f.eks. en del soyanøtter, choco-chereal, div dessert-poser, cappocino osv. Bare send meg en melding. |
Sitat:
Jeg vil sikkert gjerne ha det meste - eller alt sammen. Har sendt deg en PM. Svar gjerne på mailadressen jeg ga deg der. Den sjekker jeg ofte. :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |