![]() |
Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Det har gått bra her også. Ble løvstek og blomkålstappe (med meierismør) til middag. Til kvelds spiste jeg ett kokt egg og ett par baconstrimler. Har drukket mye vann også.
|
Kjekt å lese dere klarer dere så fint!
Går bra med meg og, men ble litt fløte og gr.saker til middag. Dagens inntak: 150 g kjøttdeig med 30 g smør til frokost en medisterkake og 300 g kyllingvinger til lunsj Middag ble pga ubudene gjester:rolleyes: gryte med, kylling, bacon, sopp, litt blomkål og fløte. Ellers har det gått i vann... sikkert 3-4 liter til nå Da fikk jeg en liten minus for en dl fløte i dag:( |
Hodepinen vil ikke slippe taket, så jeg tok en ibux til. Vil virkelig ikke bli kvalm igjen.
Det ble monix-vaffel til frokost/lunsj. Middag: stekt svinekjøtt med saus av cream fraisch med masse indisk krydder;curry, garam-masala og koriander. Stekte squash, paprika, løk og sopp.. knall godt altså.. Nå sitter jeg å "snavler" rester fra middagen.. |
Skriver ned hva jeg har spist i dag jeg...:
Frukost: grønn salat med egg og laks pluss litt rømme/majonesdressing Middag: kyllingfilet med brokkoli stekt i litt fløte Kvelds: en lakseskive pluss litt grønn salat Drikke: vann pluss ett glass rødvin(må jo kose meg litt siden jeg har høstferie) pluss 2-3 liter vann Vekta viser alt -1 kg...men skal ikke hoppe for høyt i taket..sikkert mye vann.. |
Noen som kan forstå det her. Jeg har nå vært kjempeflink og streng i 2 dager, men jeg har gått opp i vekt, kjenner kroppen holder på vann og ikke vil slippe og magen er oppblåst som en ballong.
Vet det er tidlig, men jeg begynner og bli så frustrert da jeg de siste ukene bare har gått opp i vekt, trodde jo det her var det som skulle få det til og gå rett vei. Noen som har noen tips? |
Sitat:
I dag er 3. dag på nilling. Jeg føler at jeg går litt ned, men har problemer med å komme opp i 15 g kbh pr dag. Må bare "maule" litt grønnsaker innimellom tror jeg. I dag ble det to kokte egg + 4 strimler bacon til frokost. |
Tusen takk lillerosin!!
Nå har jeg lagt inn maten jeg har spist på mandag og tirsdag inn på vektklubb både for og se prosentfordeling av fett, protein og karbo og kalorier. Første dagen spiste jeg litt for mye proteiner og litt for lite karbo, andre dagen var riktig. Kalorier er ca 1350. Og jeg spiser meg mett, så jeg klarer ikke og spise mer. Og få i meg nok karbo skal jeg bli flinkere til og det er ikke vanskelig da jeg er veldig glad i grønnsaker. Men problemet mitt er vel kanskje at jeg spiser så mye rent kjøtt og det er det mye proteiner i. Noen som har tips til kjøtt med mindre proteiner i. For skal jeg spise mindre kjøtt enn jeg gjør nå, så vil jeg bli sulten. Egg er jeg allergisk mot, derfor blir det mye kjøtt, fisk og kylling. |
Sitat:
|
Hallå! 3 dag... Vi er flinke!!! Skaldmanns kjøttkaker i dag også med masse vann!! -og sikkert 4 kopper grønnte.. Kanskje du Tussi jenta skal prøve 3 kopper grønn te (den som du får kjøpt hos kinasjappa)... da kan det hende du kommer på do. Jeg blir treg i magen når jeg ikke får min daglige kaffe, men gikk over til masse grønn te og det hjalp!
|
Takk for svar!
Drikker noe grønn te hver dag, men ikke fra kina sjappa, har ikke det her jeg bor. Men selv om jeg er oppblåst og sånn så bæsjer jeg faktisk hver dag. Skal prøve og bli mer nøye på proteiner og se om det hjelper. Så kom jeg på en ting til, starta jo med coocsa på mandag, tok det tirsdag og. Men jeg bør kanskje ikke ta det da jeg er allergisk mot nøtter, for da er jeg plutselig allergik mot kokos fett og, det er jo en nøtt. Så prøve og kutte ut det. Aner ikke om jeg tåler det eller ikke for jeg spiser aldri kokos. Har dere flere tips så bare kom med det, tar imot alt med glede. For jeg skal klare det! |
Hvor lenge skal jeg ha hodepine da?
Føler meg helt fyllesyk? Er i ketose, sjekket i går kveld. Har ikke ett snev av lyst på mat. Må vente litt, drikker vann imens. |
Sitat:
|
Ny dag. Og for en fantasisk dag! Kvalmen har lagt seg. Jeg spratt opp kl. 0645. Har spist to winerpølser til frokost. Det er jo ikke helt helt rens, men jeg syns det uansett er flere hakk bedre enn på lenge. Good times. Har laget meg en flott omelett som jeg skal spise på ett tidspunkt. Om ikke vekten har gått ned, så passer ALLE klærne mine bedre. Og blir ikke trang etter jeg har spist lunsj, noe de har tidliger, noe jeg tror jeg kan skylde på vann og luft. Herlig herlig. Går i kjole i dag med god samvittighet og selvbilde på topp!
Det er så deilig å slippe å tenke over magen sin. Jeg har ikke problematisk luft i magen. Nå kan jeg bare slippe en prump også er det over. Før var det som en slags evig oppblåsthet, kanskje gassballong med tank. Jeg tror jeg legger til at lavkarbo er dagsaktuell levesett ettersom jeg ser at det er mye mer miljøvennlig pga mindre utslipp. LAVKARBO for Miljøet! |
Wienerpølse? Er det lov på Ketolyse? Noe jeg har gått glipp av? :)
|
Nei, det er jo ikke det. Jeg skal endre kostholdsfilosofi. så ikke det blir forvirring
|
Sitat:
|
Sitat:
HERLIG å lese!!! Applaus for og til deg!! :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
Har vært ute og gått to turer i dag og må snart ut og gå litt til. |
Spiser mine skalde man slanke kaker .. og trives med det fortsatt :D.
Eneste jeg ikke er flink på er og få i meg nok vann.. sliter litt der :(. Men jeg lander nok ikke sååå langt unna 2 liter håper jeg.Som sagt så spiser jeg ikke grønnskaer, kan jeg spise for mye da ? når jeg bare lever på kjøtt og fett og litt krydder ? Stå på folkens :) |
Sitat:
|
Har funnet løsninga på hodepine/kvalmen. Det går "magasjuka" i nabolaget, flere av dem som vi var på tur sammen med på søndag, ligger rett ut. Ikke så rart at jeg har følt meg uggen. Krysser fingrene for at det går fort over.
Har fått i meg stekt kyllingfilet med stekte grønsaker til lunsj. Og mumser nå mandler.. Har greid å få i meg 1,5 l vann.. Ikke verst når en er kvalm det da.. Var en snart tur innom butikken og fikk hamstret grønsaker og kjøtt. Er så tragisk med salat for tiden, men det er vel den dårlige sommeren sørpå som har skylden??? Tenkte jeg skulle marinere koteletter for å steke opp å ha liggende på lur. Kom også på at jeg har jo 5 kg elgkjøttdeig i fryser'n. Ville-kjøttboller har vært noe å mumse på det. |
Da er matinntaket for denne dagen også unnagjort. Da er det oppsumering:
Frokost: en slankekjøttkake 120 gr med to skiver smør på (ca 15g) Lunsj : samme som frokost måtte ha no mens jeg venta på ribba:D 9 kyllingvinger Middag: to ribbebiter... 300 g:eek: oi... kanskje litt mye det? Så drikker jeg jo VANN da... hauger med vann... nam:( |
Sitat:
Kan du slippe en promp? :eek: er helt tomt for promp her:) |
Sitat:
En i morges. Har kjent den siden i går ettermiddag. Den kom i morges :rolleyes: he he. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16. |