![]() |
Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker
HAH!! Disse var gode. jeg kuttet litt ned på splendaen, men tok en dæsj ekstra med kardemomme. Brukte ikke soyaprotein, men kun bakemiks..
Men jeg lurer på en ting: i vanlig pizzadeig (som jeg lager) pleier jeg å bruke vann, hvetemel, salt og bakepulver.. Kan jeg da erstatte hvetemelet med bakemiks og JBKM? Syns Atkins bakemiks luktet som vanlig hvetemel :P |
Åhh! Denne oppskriften skal prøves! Gleder meg! :D
|
disse var SNADDERFARLIG!
kuttet ut CC og brukte fløte isteden (nesten hele lille boksen) Men fløffie og smakte som boller! Mangler bare rosinene jeg. takk for oppskriiiift! |
Bakte disse i helga. Hadde ikke bakemiks da damen i helsekosten ikke visste hva det var. Brukte mer proteinpulver istedet. Ble gode:)
Skal lage en dobbel porsjon i morgen uten kardemomme.. Gleder meg alt:D |
Iiiih, gleder meg til å prøve meg på denne oppskriften :D Men vaniljekrem :) Mmm.. *Gleder meg til jeg kan forlate kontoret* Jeg vil hjem og eksperimentere! ;D
|
har ikke splenda, jeg. Kan jeg bruke sukrin/ sukrin-melis i stedet?
|
Sitat:
I disse bollene bruker du det du har. |
Abonnerer :)
|
Sitat:
Foreløpig foretrekker jeg ikke det ene foran det andre, det handler mer om hva jeg har :) Jeg er så fersk i dette at jeg kjøpte inn sukrin bare pga at det var det jeg hadde hørt om :p tenker erfaringene kommer etter hvert! |
1 Vedlegg
Eg har baka desse i dag, mmmmmmmmmm kjempegode.
Forandra bittelitt på oppskrifta fordi eg ikkje hadde bakemix og soyaprotein. Brukte Bakepro i staden for, og øka litt med kruskskli. 18 stk, i silikonmuffinsformer. 5 ss kruskakli 7 ss Bakepro 4 ts JBK 2 ts bakepulver 1 lita ts tagatesse 1/2 ts seltinsalt 5 ss creme fraiche 4 egg 3 ss rapsolje 100 g kremost, Landlord naturell Har nettopp spist en bolle med heimelaga jordbærsyltetøy (søta med tagatesse) :sikle: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55. |