![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Aldri hørt om noen som har mistet mensen på grunn av lavkarbo:) Bare sykluser som har stabilisert seg på den ene eller den andre måten. Det skal vel virke hormonstabiliserende og å miste mensen er ikke akkurat noe stabile hormoner jobber for å få til, med mindre man er i overgangsalderen.. Men da er de kanskje ikke stabile uanset..
Du har vel en fettprosent som ligger rundt der man mister mensen:) |
Ok. Da trenger jeg ikke forvente å få den tilbake heller da, antar jeg.Takk for svar.
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
http://www.lookfantastic.com/hair/ti...r-shampoo.html De "tynger" håret uten at det ser fett og klistret ut som andre shampoer gjør. Nå kan det til og med lufttørke uten å fly i alle retninger. Sitat:
Sitat:
|
Takk Carisma, skal sjekke ut om den finst her også! Har jo fått tak i frisk ingefær, og hatt i kopp i skiver, men kan jo vere greit å ha teposar i bakhand.
Det er vel ikkje alle verandaflagg som kan "senkast på halv" - så då meiner eg det er best å berre la vere. Men kvar sin smak ;) |
Jeg kjøper ingefærdrops i innvandrerbutikk for jeg blir noen ganger bilsyk på lange turer hvis jeg sitter i baksetet. Da er ingefærdropsene god å ha :)
|
Nå har jeg vært fraværende en stund og det har hopet seg helt villt opp med nye tråder. Kan vi ikke bare fjerne alle de med ting som det har blitt spurt om før, så blir det mindre å lese? *fnis* :lol:
|
Sitat:
Slapp av, vi har bare sørget for at du har noe å gjøre i regnværet!;) |
Jeg finner ikke tråden om ett brød som Ica Sverige har. Det skal være temmelig lavkarbo brød, som fås på ica.
Noen som vet?? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Merkelig å glemme navnet på det brødet da gitt, alzheimer-light?! ;) |
Hvor var det man bestilte disse vitaminene som ble anbefalt på lavkarbo-kosthold?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg lurer på hvorfor jeg plutselig ikke klarer å legge inn bilder fra andre steder etc lengre!:(
Eller det går bra av og til, men none ganger.....:mad: Skulle legge inn et bilde av en matpakke hentet fra Google, kom fint frem helt til jeg skulle Forhåndsvis, da var det borte. Her om dagen skulle jeg skrive en bursdagshilsen og legge inn bildet av en flott blomsterbukett. Bursdagshilsnen endte alltid opp i små bokstaver enda jeg så klart og tydelig at det var skrevet med Caps Locken på. Blomsterbuketten kunne jeg bare glemme, den ville bare ikke, uansett hvor mange forksjellige jeg prøvde! Noen??? Jeg elsker å bruke bilder etc og dette irriterer meg noe alldeles sinnsvakt!!!:(:(:( |
I går og i dag har alt jeg har spist hatt en vond bismak. Har aldri opplevd noe lignende. Smaker omtrent som såpe, og den smaken kommer litt etter matens egentlige smak. Noen som vet hva det kan komme av?
|
Sitat:
Eller i ferd med å bli forkjølet?:helsesjek Noe mineraler i drikkevannet der du bor?:eek: Forgiftet av en sjalu elsker?:p |
Sitat:
Been there... :o |
Sitat:
:lol: Fantastisk! |
Sitat:
Sitat:
|
I mangel av en bedre plass å spørre om dette, så tar jeg det her:
Jeg har ganske tjukke hender, og lurer på om dette vil forandre seg ettersom jeg går ned i vekt? Har granska hendene til folk på disse før-/etterbildene, men har ikke kommet over en eneste pølsehånd på førbildene. Ei heller på etterbildene selvsagt, men det er jo ikke så overraskende. Logisk sett så burde jo hendene krympe i takt med resten av kroppen, men jeg er usikker på om det faktisk er tilfelle. Synes å huske at jeg hadde likemye pølsehender da jeg veide 30 kilo mindre. Noen som har personlig erfaring? :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Kanskje alltid hatt for mye vann i kroppen? Så det kjennes som "normalt" for deg?
Jeg har forøvrig gått ned i størrelse både i føtter og hender. Så taper nok fett overalt ja. Sjekk litt symptomer på vann (for mye) i kroppen du! |
Jeg har lest at det er noen av oss som går ned lite i de "ytre" kroppsdelene, som ansikt og hender, i de første fasene av vektnedgang. Ser du har en del igjen å gå ned, så det kan hende (:D) du vil miste noe der etterhvert.
Jeg har også sånne babyhender. Grrr! Men det er gjerne vi som mister mageflesket først da - så noko for noko! :) |
Jeg lurer og på om det går an å kjøpe kun bakstykker på øredobber?
Datteren min fikk hull i ørene for ca 2 mnd siden. For to uker siden skifta vi ut til noen nye i sølv som vi hadde kjøpt på gullsmed. Nå kom det plutselig masse gøsj ut av begge, og det var hovent. Jeg skifta til gulløredobber og har smørt med noe bakteriedrepende og hun ble bra etter en dag. Er det noen som ikke tåler øredobber i sølv, eller var det tilfeldig at det kom gøsj 2 uker etter at vi satte de inn? |
Er det noen som vet hvorfor jeg har en SÅNN dag i dag? Alt går på tverke og i tillegg regner det. Nå oppdaga jeg akkurat at jeg er i riktig forelesningssal, til feil tid. JEg skal ikke hit før om to timer! AAAAAÆÆÆÆH.
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er ikke mange som ikke tåler sølv, men noen tåler rett og slett svært lite annet enn gull! Og plastikk, faktisk! Det finnes også noen som er laget av titan(får dem i tattoo- sjapper), som ingen blir allergisk mot! Også kirurgisk stål er det få som reagerer på! |
Sitat:
|
Sitat:
|
bakstykker i gull tenkte jeg?
|
Noen som vet hvordan man forebygger nyrestein?
|
Kanskje saltfattig mat, og mye væske.
|
Er det noen som har prøvd denne?
http://images.iherb.com/JRW-16033-m.jpg Mye billigere enn å kjøpe cocosa på helsekost ... |
Sitat:
|
MAYDAY, MAYDAY! Jeg strikker en kjole, men har prestert å kjøpe feil garn -det vil si riktig merke, kvalitet og farge, bare at det er en litt tykkere variant enn den i originaloppskrifta. Er det noen her som har en helt vanlig barnekjole, ca knelang og A-forma i str 1-2 år, som kan måle vidden nederst, bare sånn at jeg har et clue om jeg er noe i nærheten av å ha tenkt riktig i forhold til min utregning? (Jeg har kommet fram til 80 cm) Jeg har nemlig nettopp måttet ta opp mange timers arbeid, da jeg plutselig så at kjolen nesten var stor nok til meg ..! (Ok, liten overdrivelse der, men om jeg hadde dratt inn magen skikkelig hadde jeg nok klart å presse den på meg :p).
Edit: (Og dette er kanskje den enklere måten :p) Jeg har regnet på det, altså, men jeg er ganske trøtt og i litt dårlig form i dag, så den matematiske delen av hjernen min føles pr nå som grøt, og jeg er ikke sikker på noe som helst. Orignalkjolen har 216 masker med et garn i strikkefasthet 27=10 cm. (Jeg har regna 216/27x10=80). |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |