![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Ok, kan gjere det på laptopen min her heime då :) Takk!
|
Hvorfor kan ikke produsentene lage klær i noenlune samme størrelse? Nå har jeg klær i en stor spredning størrelser, alt fra small til large, til 40 og 44, og det er liksom ikke bare å raske med seg det man tror passer:p
|
Sitat:
|
Det er kjempeirriterende når man kjøpe klær på nett også! Vet jo aldri om det passer.
|
Trur EU har vore inne på tanken å ha reglar for ein mal for samme storleikar i alle EU-land, men tvilar på om Italia, Spania, Frankrike etc vil vere med på det. Tyskland har jo til dømes ofte større storleikar enn desse. Men det hadde vore praktisk ja!
|
Sitat:
|
Jeg har kuttet ut meieriprodukter og lurer på:
Kan jeg bruke snøfrisk (geit) i Nannahs vafler? (Lurer mest på om det er noen bismak på den) |
ehh... ene hvitløken min har begynt å spire i kjøleskapet.. :flau:
kan jeg bruke spirene i maten? |
Sitat:
Jeg elsker snøfrisk, men vet mange ikke syns noe om den! |
Sitat:
Men ser nå at den inneholder 20 % kufløte, *får lære seg å lese bedre i butikken* Men finnes det noen andre alternativ til ost, som smaker ok? |
Og, hvorfor får jeg ikke lagt inn bilde tatt med mobilen?
Har tatt bilder med mobilen før, og brukt som avatar, men dette går ikke.. og jeg lastet det opp/ned :p på photobucket, men da sier lavkarbo at det er for stort?? Har hele tiden bare lagret alle opplastede bilder fra mobilen på samme måte, så jeg skjønner ikke hvorfor dette ene ikke går gjennom. Og jeg som hadde lyst å ha meg selv som avatar uten å rekke tunge... :p |
Hvilken nettside er best å bruke til å legge inn det man spiser? Jeg registrerte meg på mylog, men likte ikke den siden så godt. Det var vanskelig å legge inn egne varer, og da blir det litt håpløst når man spise ketolysebrød, sauser man har laget selv osv..:confused:
|
jeg bruker mylog, syns det er den beste jeg har prøvd! hva er det du syns er vanskelig? Om du lager ketolysebrød feks legger du først inn alle tingene du har i brødet som et måltid, du får da opp totalinnhold i hele greia. Deretter går du på "legg til matvare" og legger inn det som sto av karbo, protein etc. og kaller det ketolysebrød. Deretter er det bare å finne det på lista hver gang du har spist det og skrive mengde ikke noe problem i det hele tatt?
|
Sitat:
|
Kan man fryse hjemmelaget kokosboller? Uten at de blir seige og slikt.
Laget igår, men er jo litt mange å spise opp på en dag. 16 stykker, halvparten vanlig sjokolade, halve med "min" sjokolade... |
Holder ikke kokosboller ganske lenge i skapet?
Jeg trenger tips om symaskinreparatør i oslo/bærum... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
utrolig fin tråd dette her gitt..!
har begynt med maisgrøt til lillemor på 6mnd for en uke siden, og nå lurer jeg på hvor lenge jeg må vente før jeg kan introdusere mer mat til henne. hva er lurt å fortsette med.. |
Kan høyt blodtrykk samt ødemer forårsake at man IKKE går noe særlig ned i vekt??
Jeg har nå begynt med kraftige vanndrivende medisiner og har gått ned endel kilo som seff er vann. Men det det jeg lurer på er: Kan hjertet bruke såpass mye energi på pumpe blod gjennom en kropp som er ganske så ødemøs at den ikke klarer nyttigjøre seg alle godene ved lavkarbo/ketose?? |
Denne tråden mener jeg sier endel bra om opphoping/utskillelse av vann: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30287
|
Kan jeg spise kålrot forresten? Jeg er nemlig litt sær ift grønnsaker og synes det er vanskelig å finne noen jeg liker, men kålrot synes jeg er veldig godt. Og om noen har forslag til grønnsaker så tar jeg gjerne i mot, for alle de grønnsakene jeg liker virker det som jeg ikke får spise, slik som mais og gulerøtter (sukk!). Og tomat og salatblader er utelukket, jeg får brekningsfornemmelser bare av tanken (liker dog tomater i f.eks hjemmelaget tomatsaus osv). Jeg går på Lindberg, bare sånn til informasjon.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49. |