![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Jeg hadde forsåvidt en omron walking style II før som jeg var veldig fornøyd med bortsett fra at displayet ble ødelagt etter et par måneder (tallene forsvant gradvis). Men den var i hvert fall ganske nøyaktig. Fikk ikke bytta den fordi de var tomme på lager (fikk bare igjen pengene), og har ikke kjøpt samne igjen fordi jeg tenkte displayet kunne være en svakhet ... Men kanskje det bare var jeg som fikk et mandagsprodukt :o
|
Sitat:
|
Har bestilt III nå :) Var jo så fornøyd med den forrige inntil displayet røyk.
|
Sitat:
http://www.skritteller.no/products/s...ller-3d-sensor og bortsett fra at memoryfunksjonen sluttet å virke etter en tid så er jeg fornøyd med den - den teller i alle fall alle skrittene jeg tar! |
Hm, så rart. Den II'ern kom ut best i test som den mest nøyaktige (riktignok i 2006, så er jo en stund siden). Jeg kontrolltelte også skritt og den var veldig nøyaktig. Har hatt to andre også tidligere (ikke omron) og den ene telte for mange og den andre for få. Kanskje du også fikk et mandagsprodukt, eller kanskje følsomheten var feil innstilt. Får i hvert fall håpe jeg blir fornøyd :)
|
Kan man fjerne eller blokkere uønskede følgere på Instagram?
Jeg var for sen med å sette bildene privat.. :( |
Hei, da stiller jeg samme spørsmålet her som jeg stilte hos Camomilla. Tenkte det kunne være greit å få litt flere meninger:
"Jeg spør etter ren synsing. Jeg har vært røykfri i over ett år, men har i det siste blitt fristet mer og mer. Jeg kan ikke bare røyke av og til. Røyker jeg så røyker jeg, og da røyker jeg mye. Men, det jeg lurte på er om det kanskje kunne være en ide å prøve en slik elektrisk dings med bare damp. Uten nikotin. Kanksje de å ha noe i hendene kunne hjelpe litt med småspisingen... Eller kan det bare vekke demonene igjen...?" |
Sitat:
|
Du kan kanskje "røyke" på et halvt sugerør? Det gjorde jeg og funka på det psykiske suget som bare det selv om jeg sikkert så ut som en idiot :p
|
Sitat:
|
Sitat:
Du går inn på brukeren, trykker på de tre prikkene som står til høyre for brukernavnet og kan både blokkere og rapportere for spam. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Såvidt jeg kan forstå ligger tvilen på om tilsetningene er bedre, like dårlige eller verre enn ordinær tobakk. http://www.guardian.co.uk/commentisf...haling-unknown Men... jeg har aldri røyket nok til å la det blil en vane, så for meg er det lett å si at jeg ikke hadde ønsket å ta denne risikoen... |
Sitat:
For dem som søker informasjon har forumet http://www.norsk-dampselskap.no/Nors...orum/index.php mye å dele :) |
Hvor lang tid tar det før man føler seg hjemme etter å ha flyttet inn til noen?
Ungene og jeg flyttet jo inn til sambo for fire år siden. Jeg hadde så og si ingenting med meg siden jeg forlot omtrent alt jeg eide da jeg flyktet fra faren til mine søte "små". Mange har sikkert tusen ting i heimen sin, sambo har titusenvis! Jeg føler ofte at jeg er i et museum eller en slags utstilling. Jeg kan ikke noe for det, men jeg savner å sette mitt preg, men det er ikke plass til det. Huset er jo på ca 400 kvm i boligflate, men han har altså fyllt opp alt fra topp til tå. Kan liksom ikke kaste ut hans ting heller. Så, når blir hans ting også mine slik at jeg trives med dem? |
Sitat:
Etter at vi flyttet, er jo huset vårt og de aller fleste ting er byttet ut med noe som nå er vårt! Jeg tenker at dette er noe du må snakke med han om, rett og slett! At du ønsker å gjøre noe med huset slik at du føler at det er ditt hjem også, at du ikke bare er på besøk, liksom! Dere er jo så glade i huset, så det blir nok du som må ta kampen om å sette ditt preg på deres felles hjem!:klem: |
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Hvilke butikker selger kunstige blomster ? Vet om europris. Gjerne billig. Skal snart fylle opp noen utepotter og tenkte å kjøpe noe kunstig som tåler sterk sol uten vanning
|
Sitat:
|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Men milena har jo vært røykfri i et år, og da er det jo dumt å begynne med sånne syns jeg. Stefaren min kan fortsatt få lyst på en røyk i visse situasjoner selv om han sluttet for 15 år siden. Jeg får også lyst på røyk inniblant selv om jeg har vært helt røykfri i et par år nå. Men det er jo ikke den fysiske avhengigheten som taler da. Det beste er vel å lære seg å leve med at man kan få jævlig lyst på en røyk i blant.
|
Sitat:
|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12. |