![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Jeg lager ofte pesto Oppskrift: Renplukk en basilikum Rist et par ss pinjekjerner og ha i 1 dl olivenolje 4 fedd hvitløk ( slå de flate og fjern en event spire) Salt og pepper Kjøres med stavmikser Ha i 50 gr reven Parmesan (ikke ferdigrevet i pose. Riv selv)og bland. Du kan også ha i ureven Parmesan før du bruker stavmikser, men jeg syns den blir bedre når det bare blandes i tilslutt. Lykke til! |
Sitat:
Alltid spennende å høre hva folk synes om nye produkter. Tar gjerne en tilbakemelding på hvordan det blir i brød også ;) Jeg tenker å teste i pai etterhvert :) Edit: Hvilket forhold brukte du av de forskjellige meltypene i muffinsene ? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Du skjønner, jeg har det med å bake sånn litt på måfå av og til - uten oppskrift, bare prøve meg fram, så når folk spør etter oppskrift, så kan jeg bare si: jeg gjorde ca. sånn... |
Kan noen forklare meg det som menes her?
Sitat:
Eller motsatt, når blir en karbohydrat en grønnsak? Er det fargen som avgjør? Smaken? Karbene, og i såfall hvor går grensen? Jeg går utifra at hun mener karbohydrater er ris eller pasta eller brød. |
Sitat:
Man regner at en middagsrett skal bestå av protein (kjøtt/fisk/fugl/etc), grønnsaker og STIVELSE (ikke karbohydrater, men "stivelse" som i "potet/ris/pasta/brød/kanskje potenlta" - eventuelt under tvil bønner). |
Ok. Har klart å fikse dette før, men ikke denne gang... :p
Facebook og mobilen min har ett koselig samarbeid. Mobilen kvitrer eller buzzer hver gang noen skriver på in "vegg", deler ett bilde med meg, eller kommenterer på samme innlegg som meg. Kjekt nok, men ikke så kjekt når man har mange venner i USA, som er aktive når jeg skal sove. :o Jeg har funnet "varsler" og huket av alt, men den fortsetter å pipe. Dette kom nå etter at jeg la inn en kode, for hindre andre i å logge seg inn på min konto osv. Klarer ikke, husker ikke, velg selv, men får det ikke bort. Har noen gode råd å gi? Kan ikke dra på el-butikk for hjelp før neste uke pga jeg har besøk |
Sitat:
Åpne facebook-applikasjonen din på mobilen. - Klikk oppe til venstre på de tre strekene - I den kolonnen til venstre, skroll ned til bunnen og velg "brukerkonto" og klikk så "brukerinnstillinger" - Gå til "varsler" og huk bort alle valgene. Ikke helt sikkert det er slik på din mobil, men sånn var det på min mobil i alle fall. |
Sitat:
Som jeg skrev i innlegget mitt, jeg har alt gjort det du foreslår. |
Dett har jeg sikkert lest om 100 ganger, men nå lurer jeg igjen.
Jeg holder på med kostholdsprogram sammen med ca 400 andre jenter og flere klager på at de har mistet mensen etter at de la om kosten. Jeg derimot. Jeg tar pillene mine som jeg skal og får mensen, selv om jeg ikke skal ha. Why? Jeg har aldri hatt noen problemer med hormonene, sånn sett. Regelmessig mensen osv. |
Sitat:
|
Sitat:
Og dette er absolutt ikke expert sitt problem. Produktet de solgte funker akkurat som det skal. At du har installert et program og forandret på noen settinger og sånt er ikke deres problem... Det blir som å kontakte bilselgeren fordi du trenger nye kjørebriller. Dette er ikke et mobilproblem men facebookproblem. Du kan jo kontakte facebooks hjelpesenter? |
Kan noen forklare meg hva ritalin rebound effekt er?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sånne hold inn "drakter" som Trinny og Susanna selger (og tar på alle deltakerne i programmene nå om kveldene), må hele de av hver gang man skal på toalettet ??
|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Kan man "rense" et saueskinn i snøen? Hundene ligger på det i stuen, men det er blitt litt skittent, tror jeg har maskinvasket det en gang men husker ikke. Nå er det jo snø ute, så da måtte jo det være greit å kunne bruke snøen
|
Sitat:
|
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Hadde på meg en sånn tubelignende sak i et bryllupp, og endte opp med at hele greien rullet oppunder armene på meg ! Hehe, gjett om jeg var rød, bustet og forkavet da jeg kom ut av toalettet langt om lenge, etter å ha tvunget den nedover igjen over valker og hele meg :o |
Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Men for å være litt seriøs, jeg har ikke prøvd T&S sin hold-in men sverger til Spanx og de skal jo være ganske like. Det er en slags fransk åpning i skrittet, det et "klaffesystem" som legger seg over hverandre og lukker seg, så det ikke blir full gjennomtrekk i "kjøkkenet hennar mor" :D. Når du setter deg ned vil disse gli fra hverandre og dess mer du setter beina til siden dess mer åpning får du. Kan være en fordel og hjelpe til litt når man er på do, slik at man ikke "søler". Dette fordrer jo at du ikke har truse under og jeg vet mange som synes dette er et ekkelt system. Men jeg har brukt Spanx i mange år og er superfornøyd :) |
Hehe Lillemy, ja de tenkte vel sitt. :D Huffameg.
jaja, jeg får ta og sjekke ut ulike varianter av hold inn. Må jo være ok å ta av og på, og man må kunne gå på toalettet uten å slite seg helt ut hehe. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55. |