![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
|
Sitat:
Jeg skal ikke skeie ut jeg heller, men rart å kjenne på det igjen - måneder siden sist! |
Velkommen Monika:)
|
Velkommen Monica31 :)
|
Søtsuget gikk tilslutt over, var nok sulten ja :p
Dessuten hadde jeg i går vært en tur inn til Bergen for å finne meg vinterjakke, og det ble en 2-timers gå tur :D Så det kan jo også være en del av grunnen.... Fant meg både jakke og ullundertøy, nå mangler bare støvletter før jeg er helt klar for vinteren. |
Gikk du helt fra askøy til sentrum?? Supersprekt!!:) Grattis med nytt vintertøy, nå er du kledd for vinteren.
|
Ehhhh nei da, tok buss fram og tilbake - men gikk to timer rundtomkring inne i sentrum, opp på høyden og bort til Nordnes.
Tror nok jeg ville brukt mer enn 2 timer skulle jeg gått hjemmefra til byen gitt :eek::D Edit: I følge Google Map så tar det 4 timer og 48 minutter fra meg til busstasjonen (en vei) :D |
Ja, velkommen hit Monica. Jeg tror kanskje det der med bikini kan være innen rekkevidde neste sommer. :)
|
Sitat:
Nesten 5 timer èn vei :eek: Hehe .. DET er lite aktuelt ja! |
Hei alle som har ønsket meg velkommen!
Det var godt. Idag har jeg trent på Elixia og deretter gått hjem fra Hafrsfjord til Sola...brukte en time hjem! Herlig! Ikke så sulten heller idag. Gleder meg til å veie meg imorgen. Har ikke veid meg siden fredag! Da var det jo tante rød:( Jeg syntes vi er heldig som går kjapt ned, uten å være kjempe sultne og ha mye variert å spise...favoritt er råkost salat med olivenolje og krydder. Deler alt i små biter og det smaker fantastisk- at ikke jeg gjorde dette mer før.... |
Hei Pearl!
Du er jo snart i mål....hvordan føles det...jeg drømmer om å være der du er!!!!!! :D:goodluck: |
Det er helt fantastisk. Gled deg. Det går fortere ned enn du tror. Denne dietten er utrolig effektiv. Ikke akkurat gourmetmat, men spiselig. I allefall etterhvert når en blir vant til smaken. :)
|
Nå har det gåtgt helt bra en stund før jeg i dag har vært syykt sulten. Har hatt fri(trent hardt i 45 min), bare gjort husarbeid i tillegg til trening. Spist MYE grønnsaker og 6 ED måltider:o Ikke noe skikkelig m,ett nå heller, men nå KAN jeg ikke spise mer:o
|
Sitat:
Det kan bli for tøft for kroppen med hard diett og hard trening på èn gang. Og det er bedre å spise ett - to ekstra ed måltid enn å sprekke med annen mat. Spis om du er sulten:) |
Tuddelu-tusen takk for tilbakemelding!Så bra, kanskje ikke det er så ille likevel da.:) Og bare så det er sagt- jeg har IKKE dyseleksi-bare skriver litt fort noen ganger:o:p
|
Da er jeg på uke tre i fase 1, de to første uka unnagjort og halvveis i fase1 :D
Vekta vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om, den varierte noe voldsomt i morges, tror kanskje det er litt for ujevnt underlag på badet (fliser), første gang viste den en kilo og ned og neste gang var det en halv kilo ned og så siste gangen viste den to kilo opp...hmmm. Valgte å flytte tickeren ned en halv kilo, så tar jeg ikke i for mye hvertfall. Dessuten har det jo lite å si den vekta, for jeg kjenner det på olabuksa mi nå. Og i går hadde jeg på meg samme kjole/tunika som første gang på Hexenberg-klinikken og nå var den mye løsere rundt livet og satt ikke sånn etter..:heia: Håper alle får en super mandag og en strålende ny uke. :D |
Ang. trening, jeg fikk også beskjed om å ikke trene hardt før fase 2, bare gå turer og sånn. Kjenner at jeg ikke hadde hatt overskudd til så mye mer enn det heller....
|
Jeg føler jeg er akkurat som vanlig i formen, bortsett fra når jeg trener:)
|
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne trene kondisjon i alle faser, men måtte vente med styrketrening til fase 3. Dette fordi en ikke skal bygge muskler når en går på så lite kalorier til dagen som vi gjør i fase 1 og 2.
|
Ble upraktisk med veiedag i morgen så det ble i dag istedet, 2 uker(13 dager)= 3,5 kg ned http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203FB.gif
http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Grattis:heia:
|
Dette skulle egentlig vært min siste dag i fase 1, men pga tidligere nevnte hendelse så skal jeg altså ha en uke til.
Og det kan trengs, siden tante rød var så vennlig å etterlate seg 2kg vann da hun dro :mad: Hadde egentlig veiiedag i går, men glemte hele veiingen da jeg måtte sprinte til bussen. Var derimot innom vekta i dag, og den viser altså nesten 2kg opp fra minstenoteringen :eek: Bare vann selvfølgelig, men kjipt uansett - så 1 uke til med fase 1 kan gjøre susen :D |
ugh! SÅ frustrerende! Håper en uke fase 1 retter litt opp i det:):)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |