![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
sukk. JAVELDA!!! gledesdrepere :p jeg hadde sett fram til kjøtt med masse hvitløk i nemlig :rolleyes: men da får jeg finne på noe med rosmarin. og kanskje sennep! tyttebær har jeg ikke.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
God middag :) |
Eller server bakt hvitløk ved siden av: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=3588
Nyyyydelig :D |
Takk, men nei takk. Jeg synes ikke det er godt med hvitløk lagd på den måten :o
|
Har laget knekkebrød to ganger, men bakepapiret sitter så fast! Bruker jo hundre år på å pille av papiret. Og knekkebrødet er så godt!!
Denne oppskrifta bruker jeg (husker ikke hvem sin det er): 50 gram linfrø 50 gram solsikkefrø 1,5 dl vann 2-3 ss fiberhusk salt Ett brett, 150grader i 30-40 minutter. Forsøkt å la det stå etter stekingen, forsøkt dra det så fort som mulig av. På kantene, der det er veeeeeldig godt stekt går det av lett. Men der er det nesten brent, er ikke så flink å fordele røra jevnt.... Tips?? |
Stikk innom Claes Ohlson (eller finn noen andre som fører) og kjøp de tynne teflonbakearkene. INGENTING henger fast på dem. Og de er billige og kan brukes massevis av ganger. Det eneste minuset jeg har funnet er at de genererer(?) litt mer varmerefleks(?) en vanlig papir, så man må følge med at bunnen ikke blir brent på kjeks. Det er alt.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvordan finne rman hvilke fysioterapeuter som har driftstilskudd? Er det noen liste noe sted?
Kan man få time hos kommunale fysioterapeuter med henvisning fra legen? Phuh... Ikke "musearm", men tennisalbu OG golfarm...:mad: På begge sider. :mad::mad: |
Sitat:
Absolutt ingen problem. |
Sitat:
Slik det er i min kommune så kan man ikke få time hos den kommunale fysioterapeuten, den er kun for barn og eldre. Alle andre må finne en fysio med driftstilskudd. Jeg vet hvilke de er i min kommune, men det hjelper nok ikke deg noe særlig. Tror ikke du finner de på nett, har iallfall ikke funnet det før. |
Måtte sjekke bakepapiret, men ER bakepapir, med såkalt non-stick belegg...
Rart det hender med noen og andre ikke! Får teste sånn teflonpapir greier.... |
Noen som har veldig gode råd mot kroniske spenningshodepine?
Jeg vet det finnes medisin for det, men vil helst ha lindring uten. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en dag uten hodepine... |
Klem til deg, Kanutten!
Eg har hatt det litt travelt i svingane for tida og begått den kardinalsynda det er å lagre for mykje på minnepinne utan å sørge for at filene var like oppdaterte på fast stasjon. Og i dag da eg kom fram til jobben så.... gulp.... var minnepinnen død :hylgrine: Skulle åpne fila og alt eg fikk beskjed om var at disken måtte formaterast før den kunne brukast... Er det noko som helst eg kan gjere eller må eg godta at 2/3 av arbeidet mitt er tapt for alltid? |
Sitat:
Håper virkelig at du snart finner noe som hjelper og kommer deg igjennom det :klem: |
Uff da, Zillah! :klem: Ikke noe gøy det der... :(
Og det er grunnen til at jeg har droppet minnepinne, og heller lagrer via Dropbox. Da slipper jeg å ta med minnepinnen frem og tilbake, og har alltid filene mine tilgjengelig i en mappe på pc hjemme, jobb og på mobilen. Samt at jeg kan bruke webversjonen på all verdens pc'er for å hente de frem der også. |
Sitat:
|
Sitat:
Akupunktur er mitt andre forslag. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24. |