![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
oppdatering fra meg siden sist - håper jeg ikke er alene:eek:
Har blitt en runde med shed&shred på torsdagen (hardt som F!), og en No More Trouble Zones idag (gikk mye bedre:). Ellers fortsetter jeg ed litt gåturer og løping ute i det fine høstværet. Håper flere er med! -------------------------–— Jillian - Banish Fat, Boost your Metabolism - 1 Jillian - Extreme shed & Shred - 1 Jillian - No More Trouble Zones -1 |
Jeg er med :), men har besøk langveis fra (kjempekoselig), så det er ikke blitt tid til Jillian. Kommer tilbake :boxing:
Ha en flott dag alle sammen :D |
Jeg er her, har blitt skikkelig forkjølet så jeg tar det litt mer ro til jeg er på beina igjen.
|
Nå har besøket reist. :hylgrine:men jeg må komme meg i rute igjen, så
i dag ble det Jillian Michaels Killer Buns & Thighs. :boxing: |
Kort oppdatering :D
Tirsdag ble det overtid, så jeg orket ikke'no da jeg kom hjem. I går ble det Jillian Michaels Killer Buns & Thighs. :boxing: Nå står Nannahs knekkebrød for tur. Så får jeg se hva det blir til etterpå ;) |
Blir ikke så ofte JM her, men i dag sa formen stopp til å gå ut, så da ble det yoga.
24/6: trouble zones / hele / dag 5 (324kcal) 20/7: kickboxing / ub dag 3 2/8: Jungle adventure dag 11 / level 1,3,4 3/9: yoga / level 1 / dag 10 8/10: yoga / level 1 / dag 11 30 day Shred, ferdig 12/11-11 Six week, six pack, ferdig 24/1-12 Ripped in 30, ferdig 9/4 Banish fat boost metabolism, 12g/26.3 |
Extreme shed and shred, 2 levler, men måtte gi meg før siste circuit, da var det tomt for krefter...
24/6: trouble zones / hele / dag 5 (324kcal) 20/7: kickboxing / ub dag 3 2/8: Jungle adventure dag 11 / level 1,3,4 8/10: yoga / level 1 / dag 11 11/10: extreme / begge / dag 1 30 day Shred, ferdig 12/11-11 Six week, six pack, ferdig 24/1-12 Ripped in 30, ferdig 9/4 Banish fat boost metabolism, 12g/26.3 |
Så flink du er VSB :heia:
Er blitt mange turer i skog og mark i det siste, så Jillian er blitt noe nedprioritert. Må passe på å komme seg ut mens det er vær til det :D, men det ble likevel en runde Jillian Michaels Killer Buns & Thighs i går :visemuskl .....Blir nok mere trim med frk. Michaels når det blir kaldere ute :) |
Gjennomførte akkurat min første økt med 30 day shred, fy flate! Måtte ta flere pauser i kardioen, tror nesten 10 år som røyker har ødelagt sjansen for at jeg skal klare dette pausefritt i begynnelsen... :p Merker jeg kommer til å slite med motivasjon, for dette var virkelig slitsomt!
|
Sitat:
Rekonvalesens og treningsfri her, men virderer å starte med JM før jeg går løs på tyngre vekttrening når jeg kan starte igjen. Funderer på hvilket program... |
Satser på at det blir lettere når man ser resultater, men er tungt når man ikke har trent regelmessig *noensinne*. Er så støl i låra, at å gå ned trapper er helt krise.. Men da vet jeg i det minste at jeg må ha gjort noe riktig! :) Kjenner allerede at det går litt lettere, nå når jeg begynner å få dreisen på de forskjellige øvelsene.
|
Begynte på 30days shred igår gikk utrolig fort, men f og støl jeg var i dag så økten idag var litt verre men fullførte den :) Blir spennende og se resultatene
|
Prøver å bruke JM for å komme i gang med styrketrening. Hittil i år er det blitt:
1 / yoga lev. 1 1 / no more trouble zones |
Noen som henger på her? Yoga på meg i dag!
2 / yoga lev. 1 1 / no more trouble zones |
Jeg hadde tenkt å spørre om det samme;)
Jeg trener til en av dvdene hennes på hverdagene, helgene har jeg fri. Har holdt på i 2 uker nå. Body revolution wo 1: 3 Body revolution wo 2: 3 Body revolution Cardio 1: 1 30 days shred lvl 1: 1 |
Flott vi er to i hvert fall:) testet yoga level 2. Gikk overraskende bra, men syntes det var lite fokus på armer.
2013: 2 / yoga lev. 1 1 / yoga lev. 2 1 / no more trouble zones |
Jeg klarer ikke helt å motivere meg til Body revolution, synes det er litt kjedelig så da ble det 30 days shred i dag også. Kjenner det godt i kroppen, gleder meg til til ny runde i morgen :D
|
Hei er på min 15 dag med 30 days shred og merker att jeg har blitt en del strammere for og si det sånn, begynte ikke på level to før idag synes ikke den var så ille litt vansklige cardio øvelser bare synes jeg :)
Har også gått ned 3kg siden jeg begynte på den wiii !! Stå på , er så morro når man ser resultater så gleder meg til og sammenligne før og etter bildene hvertfall ! |
Så gøy at det er flere som holder på:)
Det ble lvl1 30 days shred i dag også, skal holde på med den over helgen og så tar jeg neste nivå! |
Det ble vist lvl 2 idag, det var tungt, ferdig for i dag:)
|
Jeg hiver meg på å! Merker jeg trenger litt motivasjon.
Er på lvl 2 av 30 days shred, har gjort dette i ni dager nå, merker TYDELIG forskjell. Har fått markerte magemuskler, ryggmuskler og biceps. Ikke all that, vi snakker ikke sixpack som møter deg i døra, men det er der. Skal holde på med lvl 2 til det blir lett. Begynte med lvl 1 mandag 7. Januar, men lvl 1 er ganske lett for meg. lvl 2 er hardt nok. Venter på pulsklokke nå! |
Det ble yoga level 2 på meg i går, avsluttet med noen armhevinger. Hun har lagt inn noe hun kaller reversed pushups og der har jeg ikke kjanngs...
2013: 2 / yoga lev. 1 2 / yoga lev. 2 1 / no more trouble zones |
Treningsfri dag. Trengte det.. Huff, Jillian, kjører meg alt for hardt!
|
Lurer på å prøve meg på Jillian igjen til uken.. Er visst blitt noen år siden sist. Har lyst til å begynne å spille fotball igjen, men føler jeg må begynne litte på hjemmebane først for å komme i bedre form.
|
Jeg har hatt helt fri i helgen. Jeg orker ikke å trene med 4 unger tilstede som kommenterer alt jeg gjør. Har desverre ikke noe mulighet til å bli kvitt dem for en halvtime heller.
Idag har jeg gjort 30 days shred lvl 2 og Brazil butt lift bumbum workout. Imorgen kan jeg garantert ikke gå:p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48. |