![]() |
Sv: Hva leser du nå
I dag har jeg begynt på: Saras nøkkel av Tatiana De Rosnay:)
|
Dance with dragons er lest ut. På tide å finne noe annet. Lenge siden jeg har lest hitchiker's guide.
|
Bram Stokers Dracula. Gratis nedlastning til Kindle :D
|
Sitat:
|
snart tre bøker som er på veg til nærbiblioteket:
biografien om den hellige birgitta med hennes åpenbaringer, og to bøker av emanuel swedenborg:det nye jerusalems lære om herren + det nye jerusalem og dets himmelske lære. |
"Do Androids Dream of Electric Sheep?" av Philip K. Dick.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvordan kan man ikke like ham...
|
Sant, sant.
Ble akkurat ferdig, så har jeg startet på "Rivers of London" av Ben Aaronovitch. Urban fantasy, beskrevet som "what would happen if Harry Potter grew up and joined the Fuzz." Den virker ganske underholdende så langt. |
Sitat:
|
Will do! Tipper jeg leser den ut i kveld. :)
|
Jeg leser Nostradamus Testamente`- den nyeste til Tom Egeland.....
Kooooooser meg!!! :D |
Fanfiction, hehe
|
Ferdig med Egeland......nå er jeg i gang med "Den hellige løgnen" av Luis Miguel Rocha....
|
Vinterbarnet som jeg i farten ikke husker forfatteren på.
|
Har startet på en bok, Ildmannen, glemt den litt bort da jeg fikk fire bæreposer med KK og Camille..... som passet bedre i påsken enn bok plutselig. ;)
|
Plukket frem Ian M. Banks' Against a dark background igjen. Kanskje hans mørkeste Culture-roman.
|
Sitat:
* Akkurat ferdig med City of dragons av Robin Hobb på Kindle iPhone-versjon. Funker overraskende greit å lese på iPhonen! Litt irriterende at det bare er en halv bok! |
de hvite englene av julia gregson - akkurat begynt :p
|
Leser "I en skumringstund", en bok jeg fant i huset etter min avdøde grandonkel. Fin bok skrevet av en som vokste opp der jeg er fra, i starten av dette århundret, i trange kår, men med enkle og store gleder...lærer en å sette pris på det man har.
|
Vurderer og lese Hamsun om igjen:)(markens grøde)
|
I helgen har jeg lest Lærer`n av Frank McCourt. Leste Engelen på det syvende trinn og Ja så menn for mange år siden. Anbefales! Har ikke for vane å gråte så lett men da holdt det hardt.
|
Sitat:
Av alle ting leser jeg nå en biografi om Marcello Haugen. Var veldig fascinert av han som barn. Men han som har skrevet den burde virkelig revurdere forfatteryrket. Stivbeint og lidenskapsløst! |
Sitat:
|
Sitat:
Ja, jeg synes den var utrolig bra, helt til slutten der han, som jeg føler det, mister helt sporet og plutselig nærmest er tilbake i boka før det igjen ... (Kan ikke si for mye og spoile, i tilfelle noen som abbonerer på tråden vil lese den). Så jeg syntes den sånn sett bare ble hengende i lufta. Synd for alt fram til det, og til et visst punkt da han går i seg selv, er himla (pun ;)) bra og interessant! |
Sitat:
Noe av det han skrev, f.eks historien om Noah og hans familie var såpass bra at jeg vurderte å revurdere mitt syn på Knausgård. |
Sitat:
Jeg synes han kunne ha sluttet lenge før, for å si det sånn. Sånn ca om han først skulle dra inn seg selv på slutten (nå prøver jeg igjen å ikke spoile), der han er med faren og broren sin og lyser krabber. |
Sitat:
|
Sitat:
Hadde jeg vært forleggeren hans, hadde jeg nok vært temmelig streng på akkurat den avslutninga der, altså. (Morsomt nok er det jo det yrket jeg sikter mot også. :D Stakkars forfattere. :p) |
denne skal jeg begynne på snart
http://bokelskere.no/Thula/boksamling/1799236/ |
Zero History av min gamle helt William Gibson. Fy f..n for en bok!
|
The hunger games. Så filmen i går, fikk lyst til å lese boka!
|
Leser? Etter at jeg slutte å sitte på trappa å røyke ser jeg ingen anledning til å lese:(;)
|
Nå leser jeg "Mestring av depresjon" av Roger Hagen og Rolf W. Gråwe som en slags forberedelse til en mulig praktikantplass :) Veldig interessant bok, og godt å bruke hjernen litt igjen, siden den bare har smelta bort siden studieavslutninga i desember :o
|
Orkideens hemmelighet
|
Hevntørst av Sandra Brown:)
|
"Psykopatene blant oss" av Anne Brudevold.
-Må ta meg sammen her for å ikke skrive tittel og forfatter etc som referanseføring i en oppgave på skolen :p Har det liksom så i fingrene at fagbøker skal skrives på den måten :D |
Catching fire, bok 2 i The hunger games-triologien
|
1984 av George Orwell.
Fascinerende, deprimerende og uhyre dyp! Anbefales :) (Hører den forsåvidt på lydbok, har blitt heeeeelt avhengig av det!) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41. |