![]() |
Sv: Togtråden!
Har ikke lest meg opp i tråden, men rapporterer likevel. Vært på hyttetur i helgen - og det ble noen flere karber enn vanlig. Det ble litt vin og mørk sjokolade. Hadde håpet å holde meg unna, men det ble rett og slett for fristende. Starter med ny frisk i morgen :)
Nå er det Criminal Minds på tv :) |
Og jeg har tilbrakt helgen på et ANNET tog ! Et svensketog ! Men det var neeesten like fint som dette toget,- bortsett fra at det var veldig mange vogner med alkoholservering! jeg hadde veldig tenkt at jeg bare skulle stikke innom et par av dem,-men så ble jeg jaggu sittende litt for lenge. I flere av bar-vognene.
Men det var verdt det ! Så ble det en bitteliten skål med pisket krem til dessert en av dagene.Og så var det vannmelombiter i salaten. men ellers, - en fin lavkarbotogtur! Hu hei hvor det går ! Og i morgen går det vel enda fortere dette toget, tenker jeg. Men vi holder oss fast, jah ! :heia: |
oioi er det meldt å gå raskere altså? :D Håper jeg merker noe av det! *holder seg fast, klar til fartsøkingen*
|
Kost meg i tv vogna i kveld og der ble det servert deilig lavkarbo pizza. Klarte ikke å motstå , tok 2 små stk og det smakte aldeles fortreffelig :D
Nå er det å tasse inn i sovevogna og håpe på at ole lukkøye titter innom om litt. Natta :sove: |
Nattinatt, da skal jeg tasse over til sovevogna jeg også.
Har havnet i ketose igjen, har ikke blitt mange måltidene i dag... Frokost: 2 egg og 2 skiver bacon Mellom: en neve røstede og saltede nøtter (royal mix fra den lille nøttefabrikken.. nammis!) Middag: 1 kyllingfilet stekt i ovn med smør, hvitløk og krydder, + blomkål-og brokkolimos. Annet: 3 kopper kaffe med fløte... :o Tror jeg skal veie meg i morge, er så nysgjerring... selv om det ikke "teller" før på fredag.. hehe Ønsker alle en flotters ny uke på toget! :) |
Ok, da er vognene med sjokolade og annet ulovlig koplet av togsettet!
Her er kun gode og fine vogner igjen, og de som finner fristelser fra nå av, må stå over èn omgang :lol: |
Sitat:
|
Må si jeg liker disse sovekupeene altså - sov som en stein men vi duvet gjennom natta :sove:
Men nå er jeg alt over i jobbevogna, etter et kort opphold i frokostvogna hvor jeg hadde forhåndsbestilt stekt egg. Var også innom veie-vogna, og kan melde om en nedgang på 2.7kg siden jeg gikk på toget :heia: Er jo helt fantastisk!!!! Har mer enn halvert vektoppgangen fra påsken på 6 dager :D :visemuskl Nå går jeg for å bli kvitt de resterende 1.9kg denne uken, før jeg går løs på alle de andre :rolleyes: Ønsker alle med-passasjerer en herlig mai-dag :klem: |
Flott at sjokoladevogna er koblet fra....:)
Gårsdagens bursdagsfeiring gikk ganske greit men røyk på 4-5 sjokoladebiter og 2 ts is.... :( BLÆHHHHH I dag skal jeg en tur i kursvogna og har forberdet meg godt ved å ta med matpakke og vannflaske, men nå må jeg stikke for jeg vet ikke helt om kursvogna er forover eller bakover......:cool: Ha en fin mandag! |
Mårnings. :)
Etter 1 uke på toget (selv om det kanskje ikke startet opp før tirsdag.. jeg hadde reservert plass:p) har jeg gått ned 2,5 kg! :D Sååå fornøyd. Enda 4,5 kg til jeg er nede på minstenotering, og drømmen er å få det til til 1 juni... så får vi se da. (tickeren min viser minstenoteringa på vekta.. vekta nå er 81,6...) |
Etter og ha vært av og på toget en uke nå så går jeg på igjen i dag og satser alt på å bli her:)
Lykke til videre alle sammen. Og gratulere med nedgang til dere som har vært så flinke:heia: |
da gikk toget til oslo i går og roger waters var kjempebra- men jeg holdt på å dø av sult og det eneste å få kjøpt var pølse med lompe (kasta mesteparten av lompa,da) men er fortsatt i ketose :) formen er fin og jeg tror tilogmed at jeg har gått ned noen gram siden jeg kasta meg på toget :D
|
-1,3 på 6 dager (ble bare 6 dager denne første uka iom jeg vil rapportere på mandager) og er veldig fornøyd med togturen så langt.
Kommer tilbake senere i dag, for er i kontorvogna nå og har det litt travelt noen timer...:) Ha en flott da:klem: |
Togturen gikk fint i går, tross enormt,akutt søtsug på kvelden. Det døyvet jeg med stangselleri og norzoladip :D
Og i dag startet togturen i veievogna med 2 kilo ned :D :heia: |
Jeg har gått opp 600 gram i helgen :eek:
Litt flere glass vin enn beregnet, litt mye mørk sjokolade - og en "vanlig" hamburger gjorde sitt til at vekta gjorde et hopp. Det snek seg visst inn et par ispinner også :o Men nå er det slutt! Lavkarbo igjen fra idag - og håper å være i ketose om et par dager. |
Jeg liker dette toget! Får jeg være med?
Eller kanskje jeg burde løpe etter? ;) Begynte i går og har alt gått ned 1,6 kilo (:eek::eek::eek:), så jeg har mistet litt vann, i alle fall! Men det vil si at jeg har unnagjort 1,6 kilo av mitt første delmål (på 5,5 kilo) i løpet av et døgn. *Fornøyd* :D Tenkte jeg skulle finne den zumba-vognen etterhvert, men i disse dager blir det mest rusling frem og tilbake grunnet min nyopererte status. Kommer sterkere tilbake! Men hvor er frokostvogna? Det rumler i magen... |
Det er så utrolig kaldt i den kontorvogna jeg sitter i i dag, så lurer på om det er noe galt med varmeanlegget...Var like kaldt i lunsjvogna også:(
Tror jeg får gå en tur inn i trimvogna å løpe noen trapper.... |
jøss endelig kan jeg begynne telle ned igjen i det jeg gikk ned 200g i går! og dermed har jeg begynt 17.mai utfordringen :rolleyes: bedre sent enn aldri si, men 3kg til da er bare å gi opp.
Nå skal jeg straks i matvogna og få eggerøre og laks til frokost! |
Sitter fortsatt i frokostvogna og er ikke sulten:rolleyes:
Tror det beste er å bevege meg ut på vaskerommet så jeg får brukt litt energi - av den jeg ikke har:p, så er jeg ihvertfall i gang. http://123glitter.com/comments-graphics/file/6709.gif |
God dag fra solfylte Oslo.
Mor og sønn slapper av foran tvkupeen. Mor med en kopp te og lillebror med smokken. Dagen startet med allergi og hodepine. Tatt medisiner for det ene og det andre. Så ble det en tur på veievogna. Veldig fornøyd med nedgang på 2,1 kg. Da er jeg 1,1 kg unna tickeren og 1,9 kg unna minstenotering. Det lønner seg å være streng:) Tror nok denne uken blir tøff nå som tanta har kommet på besøk også. Nå blir det en liten matbit og trilletur før vi henter storesøster i barnehagen. |
2,6 ned på en uke her, mangler 200 gram så er vekten der den var før påske.:DPUH! Nå har jeg vært i trimvogna, skal i klesvaskevognen, så i dusjvognen, før jobbevognen kaller. "Sånn går no dagan"Her skinner sola på stoppestedet fosen:cool:
|
Sitat:
|
Så bra at mange har gått ned ordentlig denne uka! Jeg gikk ned 3,7 selv. Mye vann. Men herlig likevel! Det vil si at jeg er over halvveis til mitt første stoppested, som egentlig ikke "må" nås før 4. juni. Kanskje jeg må legge litt andre mål etterhvert. Men vet jo at det ikke kommer til å gå like fort de neste ukene, så det er kanskje like greit å ha det samme målet.
Nå sitter jeg i kontorvogna. Har rett og slett brukt så mye tid i veranda- og sovevogna i helga at det har vært utrolig lite skriving. Men nå blir det mer aktivitet på meg her inne. Må bare jobbe en del først. Tar dette nesten som en røykepause :) |
Sitat:
Etter at jeg spiste ostepølser fra grillen i skogsvogna til lunsj i går har jeg vært flink. Satt i restaurantvogna og ble servert nydelige saftige elgburgere av en kjekk kelner (mannen min):love: i går kveld, og jeg sa nei takk da jeg ble bydd ett glass vin :ja: I dag har jeg vært innom serveringsvogna ett par turer, egg og bacon til frokost, litt Blå Castello til lunsj( var ikke sulten), og det blir laks med noe godt tilbehør til middag. Vært innom vaskerivogna innimellom, ellers har jeg holdt til i hvilevogna mye av dagen:) |
Har for det meste holdt meg i sovevogna idag, eller sløvevogna den tiden jeg liksom har vært våken:D
Har mistet et av tre kilo som kom på i låpet av påsken. Er fornøyd med det, hadde jo en avsporing i helga:p. Trives godt på lavkarbotoget, og syns det er mange flinke mennesker her inne:D |
Har stort sett løpt mellom møteromsvogna kombinert med vannvogna og toalettvogna i dag, så forhåpentligvis har det forsvunnet enda mer vann :D
Føler meg tilfreds med dagens matinntak, og i alle fall med mengden vann. Sitter nå i planlegge-kjøretur-i-Europa-vogna, med håp om å finne fram til en morsom kjørerute for sommeren. |
Har vært i stillevogna og sovevogna i dag, men har nå klart å spise lavkarbo likevel.
Har ørlite vondt i hodet fortsatt, men kom på at jeg har glemt å drikke kaffe i dag - så det skal jeg gjøre nå. Ellers blir det gjort lite i dag. |
Har vært i terapivogna i dag, sykkelvogna og deretter sovevogna. Våknet halv 8 uten å skjkønne hvor ettermiddagen hadde forsvunnet... Matmessig har det gått bra, til tross for en tur i kantinevogna. Suppe på grønnsaker og salat er ikke ille, men merket at det ble litt lite protein og fett, at jeg ble fortere sulten igjen. Tok det igjen med egg og spekemat da jeg kom hjem da.
|
Guuuud, jeg har glemt vannvogna!! Jeg kopler på et par til slik at vi har nok.
Veldig bra at sjokoladevognene er koplet fra, Lava. Det er visst blitt et eget tog. Dit skal jeg IKKE ! Min togtur er finfin, men det går sakte nedover, syns jeg. Kanskje det er stress ? Æsj. Mai er som regel så travel, syns jeg. Salat til lønsj,- med majones. Og soppstuing til middag. Med fløte. Litt lite mat, ja. Jeg er i frøknekkebrødbakevogna nå og skal nok ha meg et ferskt et, - med smør. Mye smør ! Lite proteiner, - ja, jeg vet. Tar litt ribberull snart,tenker jeg. Har vært i Sverige, må vite. Fortsatt god tur ! |
Så bra at du koblet på noen flere vannvogner Antoinette6, var tilløp til kø tidligere i dag i den ene vi hadde fra før.
Jeg er i ferd med å tasse over i sovevogna allerede, kjenner at dagen har vært lang nok nå. Blir dermed en ledig plass i vannvogna hvis noen ligger på etterskudd :D Takk for en herlig dag på toget dere, sees i morgenhttp://www.tiptopglobe.com/skin/smile/s2884.gif |
Skjøner ikke hvem det er som har skruvd av varmen overalt :(
Hadde i hele går å i dag ullundertøy på meg, i natt frøs jeg sån at jeg tok på meg ullteppe, kaln si dyne å mi selv - enda så frøs jeg :( Bra kaln ikke e hjemme enda ;) Jeg er jo en varmblodig dame som aldri har ullundertøy på vinteren selv om det er -15 grader ute. Ellers så har vi vært ute mye i dag på jobb, fint vær alikevell om jeg fryser, Spist og drukket nok, men jeg strever litt med vitaminene. Husker ikke på de:confused: Har ikke merket noe på kroppen enda at jeg ikke husker tablettene ;) Ønsker alle en fin kveld å gratulere til alle som har gått ned i vekt. Vi som sliter kommer sterkere etter snart ;) |
Takk, grotingeling ! Jeg iler til plassen din i vannvogna NUH !!!
:klem: |
det har vært en fryktelig humpete tur for meg i dag.
var på nyåpninga av de nye treningslokalene til dattera mi i dag og det var så mye gode kaker der. jeg smakte tilogmed på et lite stykke:( ble svimmel og fikk vondt i mage, da. bare til pass for meg:snurt: |
Jeg skrur opp varmen, jeg, trollmor :ja:
Du går ned når du fryser, tror jeg :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Da har jeg kommet hjem etter 2 timer i ut-og-gå-tur-vogna :)
Sliten i bena, men samvittigheten er SÅ mye bedre, har spist altfor mye salte nøtter og sukkerfri sjokkis.. (smugla ombord i toget grunnet rasende, gnagende pms-monter). Så nå blir det en tur i dusjen, før jeg finner sovekupeen og boka. :D Natta! |
Sitat:
|
Sitat:
Ha en fin kveld tog venner. Nå skal jeg finne sovevogna som er godt oppvarmet :klem::hearts: |
haha ja best å ha den på lukket vogn med advarsler før man kan gå inn :p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39. |