![]() |
Sv: Hva har du spist i dag?
Frokost: 2 stekte egg med 40 gr meierismør
Lunch: 1 hjemmelaget karbonade Mellom: 1 kopp kaffe m fløte og 1 liten sjokoladebit Middag: Laksefilet med grønnsaker og hjemmelaget hvit ostesaus m reker Kvelds: Noen IFA pastiller Drukket 3-4 liter væske |
Frokost: 2 speilegg, 2 karbonader.
Lunsj: et multigrain knekkebrød med ost, pølse og majones, 1 atkinsbar Middag: grillet entrecotè med stekte grønnsaker, litt basmatiris, bernaisesaus. Kveldskos: litt mørk sjokolade, paranøtter, rødvin, pepsi max |
Nå har jeg vært sløv med å skrive her, men det er jo fordi jeg har vært litt løssluppen med maten i det siste:p
Burde jo skrive på dårlige matdager også, men jeg blir i dårlig humør av å se svart på hvitt hvor lite flink jeg har vært, så det lar jeg være... Ikke så verst i dag, så her kommer det: Frokost: 2 speilegg, 1/2 pk bacon - alt stekt i meierismør. Lunsj: 2 karbonader med smeltet ost, blandet salat med olje som dressing. Mellom: en skyr, noen osteskiver og eplebåter. Middag: ovnsbakt ørret med diverse grønnsaker og hollandaisesaus. Kvelds: en skål jordbær med vaniljekesam. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45. |