Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Augustskravletråd for 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35304)

Sanney 28-08-10 17:29

Sv: Augustskravletråd for 30+

har begynt å få kommentarer jeg og :) og idag har jeg kjøpt blomkål, skal lage jukseris.. og jeg liker ikke blomkål :p

vaskeklut 28-08-10 19:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanney (Innlegg 924040)
har begynt å få kommentarer jeg og :) og idag har jeg kjøpt blomkål, skal lage jukseris.. og jeg liker ikke blomkål :p

Ha i smør og krydder! :D

Popp: jaa, det er sånn når magen presses opp av buksa, sånn at man får en "fin" bul/bilring rett over linningen :D

Popp 28-08-10 19:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 924098)
Ha i smør og krydder! :D

Popp: jaa, det er sånn når magen presses opp av buksa, sånn at man får en "fin" bul/bilring rett over linningen :D

Kjenner til de, ja. Lovehandles, kaller en engelsk venninne av meg de. Morsomme navn for de ekstra kiloene. :D

sarasirene 28-08-10 19:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanney (Innlegg 924040)

vet du... Det har vi akkurat spist og det var jo kjempegodt :) men vi er glad i blomkål vi da ;) Lagde hjemmelaget soppsaus og grillet noe kjøttgreier til og nå er jeg STAPPMETT

Carisma 28-08-10 19:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Popp (Innlegg 924099)
Lovehandles, kaller en engelsk venninne av meg de. Morsomme navn for de ekstra kiloene. :D

Lovehandles er vel de som blir på ryggen liksom? Som man kan holde i når man danser... eller sånt. :rolleyes: Muffinstopp er nok mer over hele, eller hvertfall foran.

Sanney 28-08-10 19:22

jeg skal spise italiensk krydret laks idag, imorgen blir det kyllingnuggets, kanskje jeg prøver meg på "risen" da :p

Carisma 28-08-10 19:24

Jeg syns blomkålris er best med saus på. Bare for seg selv kan den bli litt tørr, eller i værste fal bitter om blomkålen ikke er blodfersk...

Sanney 28-08-10 19:41

wow, så mye bedre seterrømme er i forhold til vanlig rømme! syns rømme blir for surt, men seterrømme var jo ikke surt i det hele tatt! og nå er jeg stappmett... siste laksebiten får gå i kjøleskapet inntil videre :p

grotingeling 29-08-10 11:15

Etter en august med vanvittig mye stress og ingen endring av vekta, men heldigvis har de siste dagene med nedtrapping av stresset og myyyye søvn ført til at en del vann har forlatt meg.
Ligger fortsatt 1kg+ over minstenotering, men har et håp om at ting nå snur til min fordel.

Nå ser jeg fram til å gå over i september og høsten, for jeg er et skikkelig høst-menneske;
Sitte inne og fyre i peisen, tusle en tur i regnet, lukte på skogen, hente fram håndarbeid, lese, arrangere fårikål-slag http://www.pic4ever.com/images/4025mr7.gif.

Ikke det at jeg ikke liker sommeren altså, men den kan ofte bli stressende pga alt en skal gjøre når det er sol og varmt
Og ikke minst kan det bli mange skuffelser, fordi det som i sommer ikke har vært særlig mange "sommerdager".
Sånn sett så har årets sommer vært helt ok for min del, for jeg tåler ikke mye sol og varme.
Gleder meg http://www.pic4ever.com/images/greenstars.gif

Anarko 29-08-10 14:18

Jeg er så glad! Fikk også beskjed i går om at jeg har gått ned, av både mor og stefar :cool: Noe som gir meg ekstra motivasjon og ikke minst glede :D

I dag skal jeg bake osterundstykker og lage kjøttboller. Begynner i ny jobb i morgen og skal ha med meg god niste hele uka :) :heia:

Sanney 29-08-10 15:12

skjønner ikke dette jeg, er helt nede på 106.4, ned 600 gr på et par dager.. og jeg som har skeia ut med ostepopp i helga oO
skal ikke klage altså :p

sistegang 29-08-10 15:30

Det er så koselig å lese denne tråden.
Jeg er stortsett flink til å motstå fristelser, men nå har jeg putta i meg en hel pose med Läkerol xtreme (datterea har vondt i halsen) uten at jeg har fått det med meg (har sett på film). Så nå er det rydda klar bane til do - dit løper jeg titt og ofte nå. At jeg aldri lærer.

Anarko 29-08-10 17:42

Dette er min favorittråd også :)
Ombestemte meg angående kjøttbollene og lager kjøttbrød i stedet. Hadde i både fetaost, bacon, cherrytomater og 1 rødløk, pluss mye persille, fetaostolje og pepper. Det blir en god lunsj i flere dager fremover tipper jeg :)

Sanney 29-08-10 18:20

hjemmelagde kyllingnuggets var godt! men jeg hadde litt lite pannering, så de siste to ble uten :p jeg gadd bare ikke smashe mer bacongull...

sistegang 30-08-10 08:34

I dag er jeg halveis til der jeg ønsker å ende. Lurer på hvor lenge jeg kan fortsette å gå ned i det tempoet jeg nå har. Artig å se tickeren hvor det er tatt av mer enn det er igjen.;)

Popp 30-08-10 16:27

WoW, så flink du har vært "sistegang"! :heia:
Grotingeling: Stress ned!!!! Det høres mye hyggeligere ut med tur i skogen og strikking. Blir det får-i-kål lag på det nye spisebordet mitt tro?

Idag er det knallvær her hos meg, og jeg burde heller vært ute på sjøen enn å sitte på jobben - skal jobbe overtid i tillegg.. :(. Bare 2 dager igjen av August, og så er det ny skravlemnd. Kanskje jeg skal sette meg noen mål for neste mnd.? :rolleyes:

Sanney 30-08-10 16:35

der kom det vannet jeg burde hatt igår morges ja :p jaja, ny uke, nye fristelser å holde seg unna :D ellers må jeg støvsuge etter at alle møbler er dratt frem for å sette gulvlistene på plass, og imorgen skal gangen tapeseres. blir kanskje ferdig her før jeg har bodd her ett år? :p

Anarko 30-08-10 19:20

Første dag i ny jobb! Sunn lavkarboniste, kjekke folk og mye gøy!

Catalina79 30-08-10 21:14

Sistegang: Gratulerer med en kjempejobb!! :D :heia:

Anarko: Flott at det gikk bra på nyejobben. :) Hva slags jobb har du?

Har ikke fått tid til å være her på noen dager, men henger med enda og prøver å lese meg opp. Dere er jo en herlig gjeng alle sammen. :)

Anarko 31-08-10 19:33

Jeg jobber med presentasjon og salg av websider til bedrifter :) Er kjekt! Er faktisk pausene jeg syns er kjedeligst så langt, og det sier jo litt :P

Helt enig med Catalina79 i at dere er en herlig gjeng :D

Orkidee1 31-08-10 23:11

heia :-)
Håper det er greit at jeg hiver meg med her, i siste liten...

grotingeling 01-09-10 06:39

Hei og hopp, da har vi ny tråd for september - velkommen over i ny tråd http://www.pic4ever.com/images/greenstars.gif

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.