Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   1001-tråden (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3385)

mofe 21-12-05 19:45

Sv: 1001-tråden

Nå har jeg vært våken i 31 timer jeg! JOHOOOOO!! Har vært på jobb i 6 timer og allting. Det prikker i bena, men er ikke trøtt enda, så venter litt til før jeg legger meg. Overtrøtt, kalles det vel kanskje ja.

Så det så. Jadda.

Det var noe anna lurt jeg skulle si. Husker ikke hva.

Pip pip.

Mila 21-12-05 20:44

huppetiheeysann... Jeg ser på tv2... Fasader bak fadesen... nej, feil.. faderser bak fasaden:p haha:p jeg er trøtt.. ja... :ja:

Nå snakker jeg litt på msn, så ser jeg litt på det der cæsar tabbe greiene.. åsså er jeg trøtt, og har *hviske* feber smerter... men men,

Nemi ER bortskjemt... *konstatere* for hun er det, og det er MAMMA OG PAPPA sin feil.. så det så...:p

Helene 22-12-05 12:04

Nå er tøflene ferdig og til toving i vaskemaskinen :D nå skal jeg ut en liten tur før jeg skal hjem igjen :p

har rydda litt i dag og så baker jeg boller.. og skriver jeg mer nå mister jeg bussen *løpe*
50 ord nå?

det var ikke det nei.. men nå..

Albertine 22-12-05 12:10

Hva gjør man egentlig med sånne smågaver? Sånt dill og dall man får av venninner og svigerinner og som bare ligger og samler støv? Hva trenger jeg vel en adressebok til? En adressebok med navnet mitt på? Jeg har jo mobiltelefon og e-post og internett lett tilgjengelig, så hva skal jeg med en adressebok? Jeg kan vel ikke akkurat kaste den heller, kan jeg det? Selv om det er det jeg har mest lyst til ....

Helene 22-12-05 13:58

hmm.. stort problem det der.. og så er det så personlig men like vel så utrolig lite personlig.. jeg har slutta å gi presang til de som er så langt ute i vennekretsen at jeg ikke kommer på noe smart å kjøpe.. eller hvor jeg spanderer så lite penger på de at det ikke blir noe fornuftig ut av det uansett.

jeg heiv alt sånt når jeg flytta hjemmeifra.. så jeg synet at vist du ikke vil samle på det.. kommer ikke til å bruke det hiv det.. eller gi det bort.. til noen som trenger en Albertine adressebok :p

jeg kjente før ingen som het Albertine, synest det var et merkelig navn, noe jeg gjør med alle navn første 10 gangene jeg hører om det.. men i barnehagen jeg var i praksis i var det en liten nydelig jente på 1 år som heter Albertine. nå synest jeg det er et like nydelig navn som denne nydelige jentungen, og sefølgelig deg Albertine.. du er god å ha!

mofe 22-12-05 18:26

Men Albertine heter ikke Albertine da :) Hvis ikke det er noe mellomnavn ellernoe sånt?

NÅ er jeg ferdig med alle julegavene! Så deilig :ja:

Pynta meg til jobben idag, og gikk med heler.. Har jeg litt vondt i føttene nå? Ja, jeg har litt vondt i føttene nå.

Også fire ord til.

Helene 22-12-05 18:54

om hun heter det i RL eller ikke har ikke noe å si ;) hun heter det her..

huff, høye heler en helt dag kan ikke være noe godt nei.. skjønner meg ikke på de som klarer å gå med det hele tiden jeg.. er jo mange som gjør det..

men når man jobber på andre butikker enn europris så må man jo pynte seg litt :p

Mila 23-12-05 00:04

Er sjuuuuk:( På jobb med feber.. funka det? Njaa..:p Det gikk da, men gruer meg til 10-19 i mårra altså.. ser jeg LITE frem til..:(

Nå ligger Nemi og halvsover på siden her..:D Og jeg skal sove.. snart hvertfall.. *trøtt* så var de det om jeg FÅR sove da..:rolleyes:

femti ord nå? nå kanskje? nåå er det vertfall over femti ord... :ja:

mofe 23-12-05 00:11

Må ikke jobbe når du er syk da Mila :nei: Hva jobber du med, forresten?

VoiceTV er forresten en innmari tøff kanal! Og spesielt programmet som heter Planet Voice. Mannlige programlederen er jo så innmari kjekk og likandes at man blir jo helt mo i knærne :o

Ellers så har jeg ikke så mye å si, men tror jeg har skrevet femti ord nå altså.

Mila 23-12-05 00:35

Jobber i matbutikk...

nå er humøret veldig dalende... :( så jeg tror jeg bare går å legger meg... tror ikke jeg orker så mye mer enn det nå.. Så får jeg se i mårra om jeg orker å gå på jobb eller ikke... Syk ++ er ikke så gøy kombinert med jobben... :nei:

Natta da folkens...dette må vel være over femti ord? *telle* joda sikkert...

*småfortvila*

mofe 23-12-05 00:42

Menne Milavennen, ikke gå på jobb imorra da.. Da blir du kanskje enda dårligere til julaften, og det vil man jo ikke :nei:

Gå og legg deg du vennen, og få deg en god natts søvn.

Jeg har forresten stripa håret mitt igjen jeg! Denne gangen i sånn honningaktig farge. Synes jeg rett og slett ble ganske så fin altså! :ja:

Tricky 23-12-05 00:46

Åh puh. Der gikk det en dag til og julaften var enda nærmere! Og har jeg kjøpt en eneste presang, å nei du! Angst.
Nå skal jeg kjøre en tur inn til byen for å hilse på mine utested-jobbende venninner og andre mennesker man kunne komme til å møte på. Men kan ikke bli lenge, i morgen er det tidlig opp å gjøre unna ALLE julegavekjøpene i løpet av formiddagen. *Håpe håpe!*
Jips. Dere får ha en fin natt, så snakkes vi nok i morgen:)

mofe 23-12-05 00:51

Jeg ble heldigvis ferdig med alle julegavene i dag - eller det sa jeg kanskje det? Eller forresten, jeg har jo igjen å kjøpe de tøflene til farmor. Det må jeg huske :ja: Eller kanskje jeg skal kjøpe vanter istedetfor? Hm... Nei, hun har vel mere bruk for tøflene, tror jeg.

Ja, tror det blir tøfler jeg.

Hører dere?

TØFLER, sa jeg!

Mila 23-12-05 01:04

Får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove... *gi opp alt sammen* får fremdels ikke sove... er varm.. vondt.. hmm..

atte... kommer ikke på noe å skrive... åsså må det jo være over 50 ord..

lalala

tralala

*hyle*

mofe 23-12-05 01:07

Miiiila - har du slått av pcen, slått av lyset, lagt deg under dyna - og ligget der stille i minst 15 minutter?

*sende sovevibber til sjuklingen Mila*

Ser på David Letterman jeg, synes det er så tøft program :ja: Han er så ufattelig skarp at det er helt skjønt å se på. :ja: Så på da Oprah var der for første gang på 16 år, det var artig.

Artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig, artig.

Tricky 29-12-05 03:17

Det ser skummelt ut dette her!! Tre dager igjen og kun en fjerdedel av det vi trenger! Nå reiser jeg på nyttårstur og kommer til å tenke på denne trådens endelikt og om forumet virkelig kommer til å greie det målet det har satt?!

Dam daradam!! (Spenningsmusikk)

OG nå må små overspiste Tricky'er hoppe til køys.

Natt natt :p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.