![]() |
Sv: Fettfestivalen
Kan nok være det ja, men har ikke tenkt å gi meg, formen er blitt bedre, energien er på topp og ikke minst har jeg ikke MIGRENE lengre. Ting tar tid, å mine kg komm inne på over natta heller. men takk for en tilbakemelding Cyan. :)
|
Sitat:
når du skriver 75-120 gr protein i forhold til din kropsvekt, betyr det at det kjøttet du spiser i løpet av en dag ikke skal veie mer enn 120 gr??? |
Sitat:
|
Jeg ser at tråden er gammel, men jeg lurer på om man kan spise avocado på Fakirdietten..
|
Etter desperasjon, depping og tilløp til panikk over manglende resultater går jeg hardt til verks. Nå blir det festivaltid!
Btw, kan man spise frø? |
Sitat:
Lykke til! :heia: |
Jeg spiste heller ikke frø, og av grønnsaker spiste jeg bare litt asparges og agurk.
LYkke til :heia: |
Om ikke annet kom jeg iketose etter 1 dag :eek: har slitt med å komme meg i ketose siden fødselen.
|
Noen som har lyst til å joine en festivalrunde?
Jeg har veid det samme, mer eller mindre, siden september og nå trenger jeg en seriøs kickstart. Jeg går på en i første gang toukers festival, så får jeg se etter det på hvordan jeg vil gjøre det videre. |
Mine festivalregler, fritt etter Photo sine:
Fettprosent 75 eller over Karbohydratinntak på maks 10 gram Protein 60-120 pr dag Ingen meieriprodukter bortsett fra smør og begrenset mengde hvitost Kunstig søtning er greit i nøden, i form av FunLight og Cola Light Ingen belgefrukt, nøtter eller sjokolade Rødvin er lov Kaffe er lov, men jeg forsøker å begrense mengden Grønnsakskvota er litt champignon, agurk og asparges Vanninntak er null problem, jeg drikker mye vann uansett. Ser for meg å leve på ribbe, nakkekoteletter, entrecôte, sei, egg, bacon og kanskje noe kylling. Tilbehør for å lette opp litt er grønnsakskvotene. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32. |