![]() |
Takk
Ja, Takk birk, det kan kanskje forklare endel. Kmmer vel over kneika snart. :)
|
Sv: Hei! Start 20. april
Jipppppppiiiiiiiiiiiiiiii:D. I dag var det måle- og veiedag. Gått ned 1,5 kg denne uka og tatt inn 7 cm spredt rundt. Dette var helt topp :). Er så glad så glad. :D:D.
|
Gratulerer Hapylady:) 1,5kg er kjempebra!!
Selv gikk jeg ned 100gram .. hehe.. så det blir en total på 2,4kg på to uker, som igrunn er bra! Men.. 100gram på en uke? Jaja.. jeg hadde en megasprekk på tirsdag - og har ikke beveget meg fra pcen grunnet masteroppgaveskriving.. så hva kunne jeg egentlig forvente? Er så utålmodig så utålmodig... :o) Håper på litt mere bevegelse neste uke, og litt mer fett i maten så får vi se hvordan det går.. Ellers skal jeg måle meg på søndag - så blir spennende å se om jeg har mistet noen cm rundt på kroppen :) God helg alle sammen!! |
Gratulere HapyLady :heia: Det er jo kjempe bra!!
Tingeling2009 - ned 2,4 kg på 2 uker med en megasprekk syns jeg er veldig bra! :) Jeg gikk ned 1,8 kg denne uken og er såååå fornøyd med det!!! :D Denne uken har jeg spist/drukket mere fett enn tidligere så jeg håper det er noe av grunnen til at jeg har gått så mye ned! Skal fortsette med det!! :) |
Tusen takk :).
Gratulerer du også s@nne - det er jo knallbra.:) 100 gram Tingeling er nedover. Ikke mist motet. Ned er ned. Jeg gikk ned 500 gram uke 2 - men fikk igjen denne uka. Så neste uke er det din tur:). Synes vi er flinke jeg:D. |
FLINKE???........:confused:
Vist er vi vel det, vi er vel ganske fantastiske alle sammen:) Stå på, jeg har vært inne og hentet litt motivasjon fra disse superslankerene som har gåt ned MANGE kilo, så da er det nok håp for oss også.:p Ps. Stå på mossa, dette skal vi klare...... |
Hei, jeg fant oppskriftene her inne under en frokost link,
Lapper: 0,5 box cottage cheese 1,5-2 dl revet ost 3 egg S& P Stiv pisk hvitene Bland cc ,plommer,s&p med stavmixer Bland de to 20 min 180 C Jeg smurte hele røra utover plata, delte den i 6 og fikk da sandwich! 4 karb på hele røra, en bit 0,66 karb eller dere kan legge klatter og få porsjons stk Pølse og oste muffins. 115 gr kalkunpølse(2,5stk) 0,5 gr paprika 0,4 løk 4-5 champinjonger 5 store egg 50 gr revet ost Fres pølse og gr.saker, avkjøl pisk sammen eggene og bland fordeles på 6 muffinsformer dryss på ost 20 min 180 G 0, 66 karb pr stk :D DETTE REDDET MEG !!!! :D |
Takker
Takk til Egg & Bacon for oppskriftene, ideene blir få når man skal unngå kaber! Dette skal jeg prøve i dag!!!:hungry: Prøvde eggemelk med litt kakao og en annen variant med kaffe :hjelp:Det var IKKE noe for meg!
Takk til alle som forsøker å holde sitt eget og andres mot oppe. Lag ånd og litt konkuranse hjelper!!!:D Har ikke målt meg og angres sykt, for jeg merker jo på klær at jeg har gått inn, selv om speilet sier noe annet. Et "hakk" på beltet er ca 2 cm og den kan jeg dra lengere opp nå. ;) Nå skal jeg holde ut, målet er å gå ned myyyye mnd 1, for motivasjonen sin del. Har ikke noen spessielle savn etter søtt, men kunne tenkt meg pasta og ris til middag av og til, men det får vente noen mnd ;) |
Sitter og drikker eggemelk kaffe nå, synes det er litt kvalmt:eek:, men men... funker det så...:D
Har veie dag på mandag, har tyv titta litt på vekta :).. Har målt meg, ser jeg har minsket litt men jeg ser det ikke selv heller ,har bare fått komentarer på at annsiktet er blitt mindre... Håper det kan synes litt... |
Hei
Jeg gidd ikke veie meg i dag, spiset HAUGER av spekemat i dag og samler vann som en kamel:o så vi venter en uke til tenker jeg, gifteringen som alltid sitter meget løst får jeg ikke av*sur* så jaja.. Tror faktisk jeg må øke den fett mengden min litt jeg også,blir ganske lite av det gitt:( |
Hvis man skal på jentefest - hva drikker man da? For ikke å gå ut av ketose. Eller ødelegge hele slankingen? Det beste er jo selvfølgelig å ikke ta noe, men lurer litt på dette:).
|
lavkarboøl skal jo gå bra. står i boka ka du kan bør velge av drikkevarer. kan jo drikke sprit (60%) og blande me sukkerfri brus...
|
Er ikke noe ølmenneske. Får lete litt rundt og se om det er noen anbefalinger når man først skal skeie litt ut:). Er ikke noe ølmenneske, så kanskje en drink med lightbrus er tingen.
Noen som vet om det er noe i whiskey? Tenkte på irish coffee- det er jo krem og kaffe :). Eller rom??? |
Jeg var på fest forrige helg og da drakk jeg sprit (40%) blandet med wild berries saft (fun light) og jeg datt ikke ut av ketose. :p Problemet mitt var dagen derpå. Jeg hadde så lyst på junk food.. Spesielt pommes frites. :eek: Men jeg klarte heldigvis å holde meg unna det. :o
|
Tusen takk for tipset. Det er en god ide. Hørtes ut som en ok drink.
Hmmm. Dagen derpå ja - får holde meg laaaaaaangt unna sånne butikker:D. |
Mer fett?
i dag har jeg spist 10,5 kabohydrater og stiksen min er lys rosa, mindre enn 5 på boksen :confused: Kan det være for lite fett? Noen som har erfaringer å dele??
ideer på hvordan jeg kan få i meg mer fett mottas med stoor takk. (Egge melk er IKKE noe for meg!) |
Hei alle sammen! Fikk et tips av ei veninne, jeg lastet ned ""Mat på Data" -søkte på det og fant det lett. Der kan man skrive inn matretten din, og programet regner ut alt for deg! :) Kjempe smart!
I moegen er det veie dag...spent.. |
Sv: Mer fett?
Sitat:
Vet ikek jeg, men ville spiset litt karbs jeg, 10.5 er jo for lite! ang fett, kok to egg, del de opp og spis med majones |
Hei!
Har kikket litt på dette med eggemelk, og tenkte jeg skulle prøve det. Er det noen som har prøvd det med kakaopulver??? Og er det best å drikke det varmt eller kaldt? |
Hallo allesammen, hvordan går det????
Har akkurat avsluttet bursdagsfeiring for minstemann i huset (ble 9 år på torsdag), har spist og kost meg, men holdt meg "unna" mat med karbohydrater.... Spiste en ferdig karbonade (fy) og salat, også hadde jeg laget "sjokoladeboller" med mørk (80%) sjokolade, som jeg spiste et par av med god samvittighet. Mmmm godt var det.....:p Det ble nok i overkant med karbohydrater i dag, men ikke så ille alikevel :) |
Eggemelk
Prøvd eggemelk med både en ts ferdigkakao og en kopp kaffe :wacko: Ingen av delene falt meg i smak! Men du kan jo prøve det å se om det er noe for deg. Flere her inne som synes det er godt. Jeg var kvalm resten av dagen..... Desverre. Hadde jo vært greit å kunne drikke fettet :rolleyes:
|
Sitat:
Drikker den varm med likk kaffe og kanel:D |
Hadde veie dag i dag, gått en mnd, gått ned 6,5 kg på 4 uker. Hadde en sprekk forrige helg, gikk da opp en kg , men den forsvant da jeg skjerpåt meg!. Ser cm på målebåndet har minsket litt, men magen var faktisk 7 cm større! ????? Hmm...
Prøver nå et grovbrød jeg fant her inne, står i ovnen nå, spent! |
jeg har vært så flink å holdt meg unna alt godt på hyttetur i helgen....vært omringet av sjokolade, brus potetgull og is osv.... men når jeg kommer hjem og skal lage ferskt rundstk, da sprekker jeg!.... var riktignok bare ett halvt rundstk, men den satte igang karbosuget og da klarte jeg ikke å motstå sjokoladen som lå på pauserommet i dag heller... men, men, var bare en minimal sprekk da, så slipper vel forhåpentligvis unna med litt hodepine i morgen.....
|
Jeg begynner å bli litt fortvilet... Jeg begynte på ketolyse kuren for 3 uker siden. De første dagene gikk jeg ned 2,7, men etter det står det bom still:confused: Er det flere som har det sånn eller raser alle ned i vekt?
|
Sitat:
Står rimelig stille her og, ned 100 gram på en uke nå, skal prøve meg uten søtning.rømme og fløte en uke, men ikek før etter 17 mai;) fortvilende altså! |
Sitat:
Men, så fikk jeg beskjed om at jeg måtte spise nok mat, og nok fett. Vet ikke hvordan det passer inn hos deg? Håper det løsner for deg snart!:) |
jeg går også alltid ned mye i begynnelsen, også stopper det litt opp... men jeg spiser mye god mat og går da ihvertfall ikke opp:) jeg pleier å stoppe opp ved bruk av enkelte melkeprodukter og søtningstoffer, men pleier av og til å unne meg det alikevel, i visshet om at jeg spiser godt og går ned så snart jeg holder meg unna mine "stoppere" men etter de første ukene går det uansett aldri sånn kjempefort, kanskje en kg i uka maks, men det er jeg da også godt fornøyd med:)
|
Sitat:
|
Jeg har tenkt litt på det med meieriprodukter og søtningstoffer jeg også. Lurer på hva dere som kutter ut rømme og fløte spiser for å få i dere nok fett? Jeg tar det meste av fettet derfra iallefall(rømme/fløtesauser og hjemmelagde rømmedressinger) + spiser endel bacon da :)
|
Til April
Sitat:
Jeg svetter og har hetetokter, som jeg virkelig håper kommer fra denne kuren,:D så kanskje vi som står stille er i en en fettforbrenningsprosses og pluttselig går ned? Leste her for en stund siden at man kunen få kjøpt en olje man kunne drikke for å få nok fett, men jeg ser den ikke på ketolyse.no. Noen som vet noe om den oljen??? |
Sitat:
|
Salt & Pepper, kanskje?:confused:
|
Ahaaaaa:D Såpass ja. Sikkert riktig! Tusen takk, da får jeg sove inatt!!!
|
Heheh,,, det er riktig det, det er salt og pepper ja. Det er et kokke utrykk når vi ikke gidder og skrive alt..:rolleyes::D
|
Sitat:
Får du hodepine og blir slapp (utover de par første dagene, da er det normalt) spiser du for lite fett. Øk på med fett. Og til dere som stopper etter den første uken: Den første tiden tømmes glykogenlagrene i kroppen. Glykogen lagres i kroppen med 1 del glykogen og 2 deler vann, dermed forsvinner et par kilo som kommer tilbake igjen så fort man legger om kosten igjen. Hvis vekten stopper opp etter det kan det være bittesmå justeringer som må til i kosten for å forbrenne optimalt. |
Denne uka hadde jeg bare gått ned 200 gram. Det var lite det. Bare 1 cm også. Men man får kanskje litt stillstand til tider. Vet jeg har drukket litt lite vann og ant fått i meg litt for lite fett - så nå skal jeg prøve eggemelk. Og selvfølgelig være flinkere med vannet.
|
Da har jeg holdt på i 3 uker og gått ned 7,2 kg til tross for 3 store kakestykker og eliaspotetgull i konfirmasjonen sist helg. Jeg er veldig fornøyd. Håper på å komme under 100 om 14 dager :-)
God helg alle sammen |
JEg går ikke ned:( faktisk opp 300 gram denne uken!
Jaja, kroppen har jo godt av detet kostholdet,men kunne tenke meg å komme ned til ønsket mål |
Denne uke ble det 1,2 kg ned, men det ble kun 4,5 cm.
Men men... Jeg er blitt lettere og litt mindre på en uke så jeg klager ikke. :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08. |