![]() |
I dag har jeg hatt roastbiff med rå løk og majones til frokost:p
|
Sv: Hva har du spist til frokost i dag ?
Kan denne spises i Introduksjons-fasen? og hvor mange karber er det i èn ?? SPENNENDE :))))))
|
Denne altså ;) Har tydeligvis ikke så peiling på hvordan man legger inn innlegg med vedlegg etc her, men håper dere forstår :))))
KOOOOOS Sitat:
|
Sitat:
Og ja, du kan spise den oppskriften i induskjonsfasen. (Velkommen forresten) :) |
Jeg har "spist" proteinshake - som jeg gjør hver ENESTE morgen...
Protein DeLITE fra www.proteinfabrikken. no + 3 dl soyamelk. Det er det eneste proteinpulveret som virkelig er GODT, synest jeg. Kjører i blender med 10-12 isbiter, blir som tykk McDonalds-shake. mmm. |
Sitat:
|
Jeg drakk smoothie til frokost, med banan og yoghurt... Litt for mange karber, men jeg har spist veldig lite karber utover dagen nå da. Så jeg er vel ikke oppi mer enn ca 40 gram totalt fordelt over hele dagen, og det er helt greit. :D
|
Ca 1 dl finskåret purre, vårløk og ruccola stekt i smør.
Litt salt,pepper og tørket urter. Når det var nesten ferdig stekt hadde jeg på 2 sammenpiskede egg og 2ss vann, -det ble en nydelig omelett!:) |
Eggerøre med krydder (masse indisk rød peppersaus), purre, bacon og fløte. :sikle:
|
Pletter laget av 1 egg, 100g cottage cheese, søtning, salt og 1 1/2 måleskje Atkins bake mix. Disse plettene laget med hvetemel er nydelige, smakte dritt med Atkins mix :(
|
Reker i salatblad med philadelphia, norzola, avokado, tomat i skiver, paprika og et par oliven. Og et nykokt egg. Samboerne mine klagde over tørt brød.. :D
|
må bare skrive inn min frokost !! den er fast følge for å si det sånn
speilegg med ost , stekt kalkun pølse , stekt tomat og løk legg dette over på en talerken ta på en klatt seterrømme og en klatt tacosaus , med et glass valfri drikke og valgrfrie kost tilskudd :p jeg sier bare oh yeh :cool: |
Og jeg har spist rester av "Nesten Meretes indiske simsalabim" med et par sherry tomater til....og det har jeg gjort til lunsj også....:p Nå er det tomt!:D
|
Sitat:
|
Mitt første skikkelige innlegg, jippi.
idag laga jeg smoothie som ganske mange andre. av ein håndfull valnøtter 2 strøkne ss Fos ( istedenfor sukker) følger candida diett må nesten. veit det er masse karbo i det. 2 mål cocoamocha protein pulver 4 ss havregryn for fiber et grønt eple i biter kanel og vanilje pulver og soyavanilje melk ( tåler ikke melk) ja udosen den tar jeg før jeg spiser, orker ikke udos smaken i maten. smakte nesten som ein litt tjukk caffe latte. nam nam :p |
Røkelaks og eggerøre med grønn grønnsakssalat og rømmedressing m/ sitron i.
Fase 1-2 frokost. |
Frokost er mitt brødmåltid..som regel dansk rugbrød, eller lindberg...og kaffe. måhadet..
|
Grøt!!
Er det noen som hjelpe meg å regne netto karbohydrater på denne oppskriften? 10 gr havregryn (1 stor spiseskje) 5 gr. (ca) kruskakli hvete (1 stor spiseskje) 5 gr (ca) linfrø (1 spiseskje) 5 gr (ca) sesamfrø (1 spiseskje) 5 gr (ca) solsikkekjerner (1 spiseskje) litt salt vann 40 gr kremost naturell (2 spiseskjeer) Kremosten smeltes i etter at resten har kokt i ca 5 minutter. Serveres med smørøye, splenda og kanel. Smaker veldig godt, og funker bra etter trening og til frokost. |
I dag ble det lun wooksalat med kylling og diverse lavkarbogrønnsaker. Surra kort i litt rapsolje.
|
Ett stekt egg m/gressløkstrø og en baconskive, samt to sherrytomater og alle omegaene mine. Samt 3 dl vann og en kopp kaffe
|
1 bøffel mozzarella (125 gr), 1 stor tomat, - skåret i skiver, lagt lagt lagvis, en liten neve frisk hakka basilikum + nykvernet pepper og maldonsalt + en god skvett avocado olje oppå...........
|
I dag ble det to fiberrik solsikke med masse kremost.
|
Sitat:
|
Jeg har faktisk kuttet ut frokosten.
|
Ett stekt egg m/gressløkstrø og to sherrytomater samt alle omegaene mine. 3 dl vann.
Same as last year...:p |
1 beger cottage cheese med 2 ss mct-olje, kanel og stevia!
|
Sitat:
|
3 ss kesam 1%, 3 ss yoghurt naturell, en neve mandler og bringebær :)
|
En avacado :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Masse oppskrifter i Atkins kokebok da.. Og i selve Atkinsboka..
Men det enkleste er faktisk å se på hva du kan spise og så komponere egne retter ut fra det.. Da får du mat som du i utgangspunktet burde like.. |
stekt egg, bacon og hjemmelagde tomatbønner (tomater, løk og ketchupo uten sukker surret i panne.) Med "hjemmelaget biola" (biola lettmelk og vanlig halvt om halvt, og frosne bær.)
|
Sitat:
|
I dag blei d en kvart kylling, kinakål med agurk og sæterrømme og masse vann og koffeinfri kaffe :)
|
Ett stekt egg, en og enhalv skive bacon, to hjemmeavla sherrytomater og en (innpakket)Lindberg rugskive 25 gr.
|
En fiberrik med 40 gram brie på :D
|
2 egg(speilegg) ,4skiver bacon, 4skiver dansk gradderost og en dasj sæterrømme,vann og koffeinfri kaffe......snadder..:p
|
1 speilegg med ost og agurk med en dæsj seter rømme og vann
|
Som vanlig, 2 rugsprø med ost....
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |