![]() |
Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)
jaaaaaa!!! etter flere uker med stillstand har jeg endelig gått ned 400gram!! :heia:kjempefornøyd er jeg!!!! veier nå 77,6kg!!!
|
grattis:D godt jobbet.
|
Etter mange ukers slurv i matveien, tok jeg meg selv i nakken forrige mandag. Har være i ketose hele uken og spist så fornuftig og bra atte. Så når vekten bare viser 400 gram ned ble jeg litt sur!
|
Slenger meg på her,jeg også!Begynte på ketolyse tirsdag,og idag var vekten som i går. 84.4kg ned totalt 2.1 kg siden tirsdag.Er godt fornøyd!
|
Veier :81,7, altså ingen vektnedgang. :sukk:
|
Jippi.. så gøy med mandagsveieklubben :O)
Jeg veide meg idag... startvekt 101 (3 uker siden) nå: 97,6 =3,4 kg lettere (idag) Stolt :D |
Jeg slenger meg selvsagt med her, jenter!!!
Hadde min første tur på vekta idag - siden slutten av mars. Huff, det var skikklig trist å se, gitt. Så heretter er det full skjerpings, altså. Så jeg er klar for neste mandag, ja! Det blir spennende å se! |
Hei igjen! klokka rakke såvidt å runde midnatt, men for meg er det enda mandag!
Ser at det har vært mange flinke folk denne uka, men også at det er endel med ujevne resultater. Jeg hører definitivt med i sistnevnte kategori... hrmpf :mad::(!! Jeg synes liksom jeg har vært så flink hele tiden, men det monner liksom ikke. Sist uke klarte jeg å skrive at jeg skulle kutte ut Lollipopbrødet og heller vende tilbake til kokte egg og brie... sånn ble det ikke, nei. Havna på noen turer her og der hos venner, på camping m.m hvor det var praktisk å ha med brødet for å ha på pålegg. I tillegg ble det noe lavkarbo øl flere dager(maks tre den ene dagen, ikke så galt, da :o?) + to tre glass hvitvin og et par øl den andre dagen osv. Men - ikke noe særlig for mye karbo i mat, den var jeg flink med. Uansett - jeg gikk 0.7 kg opp siste uka :eek::eek:. Ok - så forventet jeg ikke å gå ned, men jeg kan ikke fatte at dette skulle være nok til å legge på seg av!! Nå sliter jeg med motivasjonen i grunn, synes liksom ikke at noe monner skikkelig, det blir bare opp, ned, opp. I morges var jeg ikke i ketose engang, og det skjønte jeg på forhånd, for jeg har vært skikkelig fsulten og fysen noen dager! Men her kommer dagens lyspunkt - da jeg veide meg kl 23.30, så var jeg igjen i ketose :D. Så står det igjen å se om jeg forbrenner fett for det da... Følte meg forresten dårlig noen dager forrige uke også, var veldig kvalm i perioder, og onsdag trodde jeg jeg skulle kollapse på jobben. Etter å ha roet det ned en lang stund, drakk jeg to glass juice og spiste en krokanrull etter råd fra lavkarbovenninne, og etter 15-20 min. var jeg rimelig i farta igjen... Hva var det!? Lavt blodsukker? Skal starte en tråd på dette om jeg ikke finner noe som passer... Sånn - da var jeg ferdig med sutringa for i dag :o |
Hjemkomst fra toukers ferie i går kveld - første veiing i dag tidlig... Minus to kilo :lol:
Har lett rivieraen rundt etter ren mat og omeletter med stor suksess og laget mye mat i leiligheten. Det gikk kjempefint. Men på kjøreturen ned og opp igjen var det en utfordring av de store å leve lavkarbo - det finnes ikke noen verdens ting å spise noe sted på veien... Men - jeg var bevæpnet med eurodiettmåltider i tilfelle det skulle bli vanskelig, så det gikk da på et vis likevel. Til og med i Eurodisney - og der sukrer de _alt_. Vekttapet kunne kankjse vært større, men jeg er kjempefornøyd uansett jeg. For omsider sitter ketosen slik den skal. Jeg må bare holde meg under femten g karb i døgnet viser det seg. Så jeg spiser kun grønnsaker og noe rømme / fløte med karb - ehm... Og rødvin... Hadde det ikke vært for lange deilige kvelder med kjempeutsikt og rødvin hver dag, så hadde jeg kanskje tatt en kilo til, men det spiller ingen rolle. To kilo med ferieinnstillingen på maks og kos, kos kos er toppers, og jeg har det superdupert! |
Sitat:
WOW! Det er jo knallbra! Så flink du har vært! :_punk: Jeg må bare få si at jeg tror virkelig at det har løsna for meg nå. Hadde en liten snikveiing i dag og da viste vekta 1,3 kilo mindre enn i går - og så lavt har den aldri vært. Jeg noterer den ikke som offisiell men håper at det er et tegn på at jeg nå er over platået mitt. |
Jeg veide meg i går jeg også - etter 1 uke ketolyseferie ... så jeg skal nå trappe ned på karb'ene fram mot helga, og regner med å være i ketose neste mandag igjen. Kommer sterkere tilbake da! ;)
|
Rakk ikke å skrive her i går, så jeg gjør det nå :) Vekten viser det samme som for to uker siden. Er ute av ketose, uten at jeg helt skjønner hvorfor, men jeg fortsetter og ser om jeg kanskje kommer inn igjen i ketosen. Veldig mange flotte resultater hos dere andre, klapper for dere :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Får ikke til å flytte på tickeren, men det kan jeg da offisielt gjøre. Nå er jeg på 70 tallet, om ikke noe annet!! 79 kilo på meg:nøgd:
|
Gtatulerer med 70 tallet.
:klem: |
Så glad. :heia: -1.6 kg på meg.
Ha en flott dag allesammen |
mornings.
ja, dette går jo som på skinner det, er 70.3 idag.:D forrige mandag var jeg 71.7 god mandag folkens |
Hurra hurra, det ble minus 1,4 på meg denne uken..
Trappa veldig opp på treningen forrige uke, og på slutten av uken begynte resultatene å vise seg.. Håper den gode trenden fortsetter og siden jeg trapper enda litt opp på treningen denne uken, at fettforbrenningen blir enda høyere! :) |
-200 gram på 15 dager her http://forum.nybaktmamma.com/images/smilies/roll.gif Menmen, kan ikke være misfornøyd. Det ER jo ned. Og jeg har begynt å trene. Kan håpe at det er litt muskler, hehe.
|
Jeg vet ikke hva som skjer jeg.... Var helt sikker på at nå hadde ting løsna - har snikveid meg hele uka og det har sett riktig så lovende ut....
Men i dag... Nei i dag er jeg tilbake der all driten begynte for 7 uker siden. Nå mister jeg motet! |
da har jeg veid meg på morgenen å vekten er på 67,7 kg:)
sist mandag veide jeg 69kg så jeg har gått ned litt bare i løpet av en uke:D er fornøyd jeg. |
Ja, da er jeg i gang igjen etter 2 uker med ketolyseferie. Jeg får melde om vektnedgang neste uke jeg da! ;)
Flotte resulater dere har her nå! :heia: :heia: :heia: |
Jeg veide det samme i dag som sist tirsdag og det er jeg helt fornøyd med. HAr eksperimentert med sukkerfri sjokolade denne uka, og sett vekten gå to kilo opp og deretter to kilo ned igjen når jeg kuttet dem ut, så eksperimentet var verdt det :smile:
Sist tirsdag hadde jeg nedgang siden sist da. |
synes disse tickerene er vanskelig å lage jeg, når det er på engelsk
noen som har lyst til å lage en for meg hehe, :D har ikke helt kjønt hvordan jeg skal lage den. |
Opp,til 85 kg,nå blir jeg veldig frustrert...:mad:
|
Sitat:
|
Min første rapport her på mandagsveie-klubben!
Har gått ned 1,2 kg siden forrige mandag - og er vel strålende fornøyd med det!:D (Bortsett fra at det var opp 0,4 fra igår, da... Den ødela bittelitt for meg, altså!) :mad: |
Minus 600 g denne uken :D
|
Tusen takk for oppmuntrende ord bolleboll! Slikt gjør godt når en føler at det ikke går rette veien :)
|
Dere er så flinke! :heia:
MsPlum; ikke gi opp, prøv heller å finne årsaken til dette! :klem: |
Msplum - for meg er det ofte sånn at jeg går en kilo eller to ned, så går den litt opp igjen, så ned, opp, ned og opp osv. Men summa summarum går "snittverdien" på målingene jevnt nedover. En dag veier jeg 104,5 så kan den være på 107 et par dager, og etterhvert ender den gjerne på å ofte ligge på feks 105,5. Neste gang jeg tar av får jeg gjerne en måling eller to på 103, så 106 et par dager, så stabiliserer det seg på 104.
Og sånn tusler det sakte ned :smile: Kanskje det er sånn for deg også? Opp med hodet - hadde du ikke levd så riktig som du vet du har gjort, ville du nok sett høyere tall enn du gjorde nå uansett :klem: |
Sitat:
|
minus 200g
|
Juhu, denne opptrappingen av trening har virkelig hjulpet altså.. :) -2 kg denne uken!
Håper på gode resultater fra alle andre også.. :) |
Det var 100 gram opp denne gangen gitt... noe jeg i den store sammenhengen anser som stillstans egentlig - så det går greit :)
|
Hm. Stillstand i en hel uke nå - da justerer jeg litt på maten.
Men er fornøyd likevel. Jeg har jo spist jordbær...... Og det var verdt det ja... Men nå - fullt fokus uka som kommer. Trening og kun riktig mat. |
Endelig ferie. Nå skal jeg bruke litt tid på meg selv og legge en slagplan framover.
Det har gått sent, men det har skjedd litt forandring i alle fall. God sommer alle sammen. |
Litt opp og ned i hele sommer i grunnen.. Noget som skyldes at jeg koser meg altfor mye.. Men vekta var gått litt ned fra forrige uke, og var nå på 74.9. m.a.o under 75 og det er deilig! og Inspirerende:D Nå skal jeg være FLINK uka som kommer!!
|
Etter drøye to uker på ketolyse"ferie" og 4,4 kilo i pluss :eek: - så startet jeg på kur forrige mandag igjen. En uke etter kan jeg melde om at akkurat 3 kilo er borte! Så nå er det "bare" 1,4 kilo igjen før jeg er tilbake på laveste vekt. Ganske fornøyd med å ha vært så flink! :heia:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40. |