Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   X antall kilo til påske (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=56557)

Butterfly83 13-01-16 17:31

Sv: X antall kilo til påske

Ned 500 g fra i går, 200 gram fra dagen før der :)

silje2nd 13-01-16 20:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80 (Innlegg 1518288)
Åå jeg er så skuffa !!! Veide meg idag og var fornøyd men så flyttet jeg litt på vekta . Nytt resultat. Så flytter den over hele huset her og det viser seg at der den sto på badet var det ujevnt så jeg veier 1 kg mer enn hva vekta viste der :-( så da hadde jeg nok lagt på meg mer i jula enn jeg har trodd .. Møkk nedtur ! Så da er vekta 79 kg ..grr

Slik skuffelse og noen ganger også optimisme har jeg også opplevd, men for mitt hode er det best at utgangspunktet for veiing r det samme så jeg ikke svartmaler noen timer unødvendig. Vekta står alltid på samme sted, jeg veier alltid samme tid på dagen ( det kan være enorm forskjell på tidlig og sent), og veier med samme antall klær.

Photobscura 14-01-16 11:09

Jeg noterer meg at kroppen er i midtsyklus-modus, gjør ellers så godt jeg kan, og kommer forhåpentligvis sterkere tilbake. :cool:

Momse 14-01-16 13:08

Heier fremdeles på alle sammen :heia:

Her har jeg gått ned 2.4 kg siden start for 10 dager siden!
Og det inkluderer en del pepperkaker og noe "snacks" ifbm med tante Rød, så jeg er fornøyd ;)
71.1 kg i dag.

barfor 14-01-16 13:31

89.7 i dag, men har plutselig blitt så dritt lei at jeg nedjusterer målet til 85kg istedenfor 80kg, og går over til generall lavkarbo i uka og litt mer variert i helga.

Butterfly83 14-01-16 15:00

Ned 500 g til i dag :) Veldig fornøyd med det :)

Yodette 15-01-16 07:59

Trente styrke i går og hadde veiedag i dag. Vekta står på stedet hvil akkurat nå. Jeg merker ganske godt på kroppen at den er fastere og mindre og at jeg har mer tonus i musklene, så jeg er ved veldig godt mot tross stillstand på vekta.

Akkuratpasse 15-01-16 09:19

Veiedag i dag, og totalt ned 3.9kg siden 04.01.16. :D
Vet jo at mye er vann, men morsomt er det uansett at det går nedover.
Kanskje jeg faktisk klarer målet mitt på 10.1 kg til påske. :cool:

Photobscura 15-01-16 10:08

Endelig slipper kroppen opp litt! :) 300 gram ned, nå 70,1, og totalt 2,3 kilo ned siden 4. januar.

Anne 15-01-16 14:47

Venter med å veie meg. Var på Pinnekjøttmiddag i går....med tilbehør:cool:

Butterfly83 15-01-16 15:32

Og jeg spiste nok en litt for stor ribbemiddag i går. Var sprekkmett!! Herlighet. Ingen utskeielser da bortsett fra litt surkål, men mengden av det andre var ganske så stor. Og opp 300 gram :p

Festina lente 15-01-16 16:53

Nå har jeg endelig fått veid meg og iiiiiiiiiik - resultatet var skuffende :eek:. 105, 3 kg!!!:eek: Opprettholder likevel målet på 99 kg. til påske, så får vi se om det er for hårete eller ikke...

Vet ikke om jeg har gått opp, ned eller stått stille pga. manglende batteri i vekta, men har vært litt flinkere med kostholdet i det siste og fått spinnet og svømt litt så jeg føler med i alle fall litt freshere både i kropp og sinn. Skal på årets første (forsinkede) julebord i kveld, men så er det forhåpentligvis jamt slutt på alle utskeielsene og jeg kommer meg i rutine både med mat og trim.

God helg til dere alle! :)

scnuppa80 15-01-16 18:22

Nei, ser ut som jeg går opp i vekt !! Argh ! Skjønner ikke kroppen for tia. Men skal kjøpe meg ny vekt først som sist, den måler jo 5-6 forskjellige resultat !

Spinnerette 15-01-16 18:52

Ned 700g, så du hadde nok helt rett, Photo!:cool:

Photobscura 15-01-16 19:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette (Innlegg 1518435)
Ned 700g, så du hadde nok helt rett, Photo!:cool:

:heia:!

annex 15-01-16 20:07

Vekta mi har svingt litt den siste uka, litt depp når det går opp, selv om det går ned dagen etter, så nå venter jeg med neste veiedag til det har gått en måned. Et par kilo vannvekt er borte, så jeg er i gang.

Kosthold og matlagning går finfint, og min irritable mage er bedre og ikke så stinn.
Jeg har en tendens til å begynne å slurve med maten når magen krangler og matlysta er laber, da blir det ofte lettvindte, usunne løsninger, som ikke gir kroppen nok nødvendige næringsstoffer. Men nå som jeg spiser ordentlige måltider, er kropp og mage bedre, og jeg har ikke sug etter noe, så jeg gleder meg til å fortsette.

Butterfly83 15-01-16 23:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80 (Innlegg 1518434)
Nei, ser ut som jeg går opp i vekt !! Argh ! Skjønner ikke kroppen for tia. Men skal kjøpe meg ny vekt først som sist, den måler jo 5-6 forskjellige resultat !

Lenge siden du har byttet batteri? De kan ofte vise mye forskjellig når batteriet begynner å bli dårlig.

Yodette 16-01-16 10:09

Det går nedover her også. Saktere enn de første ti kiloene slapp, men helt tydelig nedover.

nellie 16-01-16 14:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1517598)
Har ikke planer om å veie meg på en stund, men ønsker å veie rundt 92 kg på den tiden. Blir ca 13 kg, tror jeg.

Ned 1.6 kg denne uka. 1.7 forrige uke.
Men startvekta var høyere enn jeg trodde, så 12.3 kg igjen. :)

Butterfly83 16-01-16 19:52

Stillstand i dag. Spiste bra til måltidene, men lagde peanøttkonfekt i går kveld og spiste vel noen for mange :o

Butterfly83 17-01-16 16:43

Huffda.. Opp 600 g. Klarte å dra med meg noe smågodt fra butikken :( Skjønner ikke vitsen for jeg var jo god og mett etter middag. Men alle rester er kastet så har ikke tilgang på mer sukker nå :) Det er bare å fortsette videre!

Men nå etter snart to uker kjenner jeg at jeg må bli flinkere til å sette opp en matplan. For jeg kjenner at jeg begynner å bli matlei igjen. Ikke lyst på noe egentlig, og da er det utrolig lett å ta snarveier om ingenting er planlagt.

scnuppa80 17-01-16 18:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83 (Innlegg 1518451)
Lenge siden du har byttet batteri? De kan ofte vise mye forskjellig når batteriet begynner å bli dårlig.

Haha ja det kan du si ! Veide meg idag og var plutselig 176 kg :p bytta batteri og veide meg etterpå og var plutselig 78,3 kg . Så da er jeg på rett vei :-D

Butterfly83 17-01-16 18:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80 (Innlegg 1518520)
Haha ja det kan du si ! Veide meg idag og var plutselig 176 kg :p bytta batteri og veide meg etterpå og var plutselig 78,3 kg . Så da er jeg på rett vei :-D

Så bra :D

Nillemortil1 17-01-16 21:20

Wow. Kommet meg i ketose alt. Superfornøyd med det etter omgangssyke og spist kjeks og juice.. Bare siden i går. Kommet veldig raskt i ketose denne gangen.. Hmm. :)

grotingeling 18-01-16 07:17

Da er den tøffe uke 2 over, og jeg må kunne si meg fornøyd med resultatet; -0.8 kg denne uken og -3.2 kg totalt :heia:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.