![]() |
Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?
Hurra! Min nyinnkjøpte bukse begynner å kjennes riktig! Kjøpte den i vanlig størrelse, selv om den kjentes litt trang rett etter julen :D
|
Sitat:
Jeg fikk den smellen jeg tenkte meg på mandag. opp 3 kilo. Forhåpentligvis mye vann, det vil vise seg på fredag (ny veiedag). Ble veldig inspirert av Puls på mandag. Berre gjer det. Tenker at 4 uker med lidelse kan gå an, og det bør jo hjelpe på vekten også, ikke bare cm. Hvorfor er vi så utrolig mye mer opphengt i vekt enn cm???? Vekten min har lagt stabilt på 73 et år På lavkarbo).Synes det er rart at jeg ikke har gått ned mer, men tror jeg er av dem som må ha et skarpt blikk på kaloriinntaket også, ikke bare karbohydratene. Som flere andre her inne er jeg glad i vin og tror at det kanskje kan være litt av forklaringen på manglende vektnedgang. Prøver å kutte noe der, øker veldig på med trimmen og er kjempespent på vekten på fredag.:p:p |
Sitat:
|
Juhu! To vellykkede dager med lchf og foreløpig ingen overgangsplager! Lykke!
|
Det går bra her også med full innskjerping og ingen plager. Evner full fart på trening også og det er jeg hoppende glad for! ;)
Skulle ha vært på vekta i dag da onsdager er min veiedag, men det glemte jeg på morgenen og jeg hadde ikke lyst til å tråkke på den etter lunsj. I morgen blir det status. Vet hva vekta lyste på det værste etter jula og jeg er spent. |
Så mange flinke folk her :) godt å se at dere er fornøyd.
Jeg er også fornøyd, selv om vekta listet seg litt oppover mot 69 i går. Håper at den kommer seg ned igjen en halvkilo i løpet av dagen. |
Jeg skal veie meg i morgen. Jeg har vært flink med alt i matveien.... bortsett ifra et stort glass melk i går kveld siden jeg var tørr i halsen. Melk er det eneste som gjør halsen "slimete" nok. Skal kjøpe inn fløte som jeg kan bruke i stedet eller kanskje tyrkisk yoghurt.
|
Første offisielle veiedag, og jeg kan ikke klage: -1,1 kg! Da er hvertfall julekiloen borte, og det etter bare to dager på "ordenltig" mat.
|
Jeg tror jeg driver og går igjennom lysveggen i dag. Humøret er på topp etter en drittadag i går!
|
Her går det også oppover igjen. Ikke vekta altså, tvertimot. Veier meg daglig, men skal ha lørdager som offisiell vektdag. Og det ser bra ut! Men viktigere (faktisk), er jo at jeg beynner å få kontroll på det rabiate mattrollet inni meg.
|
Jeg har fått dilla på osteknekkesmørbrød. Skjerpings!
Det overstiger ikke karbene mine, men det blir for ensidig. |
Har nettop bestilt min første pakke fra iHerb! Håper ikke det tar for lang tid!!!
|
Hei min vekt har gått litt ned fra mandag 91.9 til i dag torsdag 90,8 . kommet i ketose å er ikke så sugen på alt mulig lenger :) fremdeles litt tung i hodet .det kommer vel av at jeg ikke får i meg mer enn et eller to glass vann for dagen . jobber med den saken :)
|
Det er godt at jula er over, nå er den ute av huset også :)
Snikveier meg litt hver dag og har gått ned bittelitt mer enn gårsdagens "offisielle" veiedag... Frister til å gjøre som en annen her inne, veie meg hver dag og skrive den laveste vekta i tickeren ;) Mest for motivasjonen da, ikke for å lure meg selv :rolleyes: Men har vært så oppblåst i magen de siste dagene. Noen andre som har det sånn? Det er ikke den tida i måneden heller... |
Sitat:
Man spiser kanskje litt grovere mat? |
Sitat:
|
Noen som kan anbefale en god sportsbh??
Jeg bruker normalt 85 e så disse sportsbhene fra Rob... Pie.. (eller noe) tror jeg ikke passe selv de har 8xl. De virker så små! Sambo sier han kan stå bak meg på tredemølla og holde puppene i ro, men jeg tror ikke jeg er helt med på den.. :o |
Sitat:
"TESTVINNER" sports-bh fra Scock Absorber (Plunge) Prøvd den en gang og den satt som støpt, virket veldig bra. Du får sjekke opp på nettsida deres, de leverer raskt! 1-2 dager vanligvis! Ellers så var jo samboen din sitt forslag greit det ;) |
Sitat:
|
Shock absorber skal være bra!:)
|
Sitat:
|
Første veiing i 2012 - ned 1,2 kg siden før jul:D!!
Da hadde jeg stått stille i flere uker - men likevel! Var i ketose hele jula, men det ble, som for mange her, mye mat og vin :o... Litt igang med trening igjen etter en veldig energitomhet, det hjelper vel det og. |
Nede i 70,1 i dag! Siden mandag!
Elsker lavkarbo. Magen ser ut til å ha roa seg etter at jeg slutta med algeguffa. |
1. vejedag :) 800g på 5 dage :D så nu mangler jeg bare 6.8kg
|
Og jeg opp 0,3. :o
Dvs 0,8 opp siden snikveiinga for noen dager siden. Mistenker at knekkebrødene har skylda. :ja: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36. |