![]() |
Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Når du har middagsgjester og serverer kalvesteik med grønnsaker og saus og glemmer å koke poteter... :o
|
Sitat:
Hva sa gjestene? |
De syntes maten var god, og det gjorde ikke noe at de ikke fikk poteter. Det var litt stille i begynnelsen av måltidet... hehe. Jeg husket ikke potetene før vi var ferdige med å spise. Middag uten poteter liksom, hva er det? :rolleyes:
|
Sitat:
|
"Jeg husket ikke potetene før vi var ferdige med å spise."
Så herlig........... |
-Når du faktisk glemmer å spise fordi du enda klokka 17 er mett etter frokost!
-Og når buksa er like løs selv om du hadde DEN middagen med koteletter, fløtesaus, masse grønnsaker. Også har du likevel masse overskudd til å rydde litt etterpå istedet for å slenge deg på sofa'n... |
...når du tydelig ser hvilke taster på pcen som blir mest brukt :rolleyes:. Det skinner liksom så fint.
|
Og når jernstekepanna er så innsauset i smør at den i bunn og grunn fungerer som teflonpanne. Selv etter vask med varmt vann( pst, aldri såpe på jernpanner og gryter) er den like fet.
Og folk lurer på hvor du har fått alle kokekunnskapene fra, for plutselig kan man lage bearnaise saus rett i kjelen på minutter og steke biffen perfekt. |
. . . . og alle lurer på hvordan du har laget DEN gode sausen, - og så er det bare fløte som er kokt ut i stekepanne. :D
|
Sitat:
|
... du løper rundt i hele trondheim by for å finne julienneskreller, fordi de er tomt i hele 7 butikker!
|
...du titter i handlevogna til andre og blir trist når du ser knekkebrød, grovbrød, kalkunpålegg og skummet melk sammen med youghurt og masse frukt.
Og når du blir ekstra trist når du ser den samme handlevogna toppa med to 4pakninger cola, 3 poser potetgull og 4 store plater firkløver. |
...du må rengjøre kjøkkenventilatoren mye oftere enn før - fordi den er så full av fett ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Når samboer kommer hjem etter en uventet lang dag på jobb med en halv pakke pølser. Det var det han kjøpte med seg på vei hjem i stedet for boller :lol:
|
Supera: LItt offtopic men bor du på moi? I vestagder? Eller Rogaland blir det kanskje? :P
Midt imellom kr.sand og stavanger hvertfall! |
..når det lukter frsikt og godt på toalettet etter deg...... :)
|
...når den doble grønnsaksskuffen nederst i kjøleskapet er ALT for liten :cool: det er jo grønnsaker overalt...........
|
....når ungene kommer hjem på helgebesøk og ikke finner brød i brødskuffa.... "stakkars" :D
|
... når du drar på stor vennefest med to mini vinflasker (flystørrelse) for en helaften, og blir glafull selv uten å drikke alt
(før gikk det med ca 1,5 helflaske på denslags kvelder..) |
Sitat:
|
Sitat:
Bor i flekkefjord jeg! :D |
Sitat:
|
Sitat:
Er bare litt overrasket jeg, har sett deg flere ganger på forumet, men aldri sett hvor du kommer fra :P Går Flekkefjord VGS nå jeg ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |