![]() |
Sv: August-startere 2011
jauda-gauda! 1 uke på ketolysekuren og minus 2.5kg og minus 2,5cm rundt bildekket på magen! vet at det meste er pga vann, men allikevel gir litt go'følelse for videre arbeid.
|
Så flinke dere er her inne! Fantastisk motiverende og inspirerende å lese :D
Er kun på dag 3 selv, og det går overraskende greit. Har hatt en bitteliten sprekk, men med tanke på at den kunne blitt helt enorm så velger jeg å ikke være misfornøyd. Syntes ellers at det går helt greit å takke nei til "forbudt" mat foreløpig. Kan jo være det blir noen sprekker etterhvert, men jeg skal iallefall gjøre mitt beste :D Lykke til videre alle sammen :) |
Her går det også greit :)
Snikveier meg innimellom, og der står det stille, men det er torsdag som gjelder. Da får vi se :) Og jeg er fremdeles spent på hvilken iphoneapp dere bruker! |
Har prøvd å pøse på med cocosa siste uka. I dag er jeg kjempevarm! Håper fettforbrenningen er i gang!
|
Sitat:
Jeg er også siiiinnsykt tørst, det er litt rart, det var jeg ikke første uka. |
Sitat:
|
Sitat:
Dog kan det komme nye perioder etter to-tre nye uker, men de blir sjeldnere og sjeldnere disse pesiodene. Lykke til, alle her inne! :D |
Hei! Bukker og neier, fra den ene til den andre siden......
Melder meg inn her, ser dette er ketolyse klubben, men ser også at det er andre her som ikke er direkte ketolyse - slankere (heller tar jeg fryktelig feil??) Vel jeg starter nå i August som ser ut til å bli min neste livsstil...... Så da joiner jeg med jeg også.... Hvis ingen har noen innvendinger da..... |
Sitat:
Jeg er i ketose og går sakte men sikkert ned i vekt, men kjenner ikke noen av de (visstnok) typiske fettforbrennings-symptomene som varme i kroppen, forhøyet energinivå, dårlig ånde (eller kanskje jeg har det, bare at ingen har sagt noe??) En ting som jeg virkelig merker er at jeg ikke er så oppblåst som jeg pleide å være, og DET er deilig. Er ikke så stinn i kroppen selv om jeg egentlig spiser samme mengdene som før - bare litt annen mat. |
Sitat:
Om jeg er på "ketolysenivå" ift. karbohydratene vet jeg ikke. Teller ikke karbo. Men føler meg litt svimmel, veldig varm og " sliten" i beina under aktivitet - noe jeg har forstått kan være tegn på at jeg er i ketose?!?:confused: Jeg spiser lavkarbobrød/knekkebrød hver dag og bruker også noe søtningsstoffer til f.eks yogurt naturell og bær. Har veldig lyst til å fortsette med frukt, men har ikke spist dette på to dager.....;) Vet ikke om jeg kan komme i ketose når jeg spiser lavkarbobrød og søtningstoffer (ca. 2 ts per dag maks)? Noen som kan svare meg på dette? |
Sitat:
Varmen kommer sikkert etter hvert. Jeg frøs så jeg hakket tenner i begynnelsen, men nå renner jeg nesten vekk. :p Det kan ta flere uker før fettbålet brenner jevnt og trutt, men man går ned lell. Og når det først brenne, sørg for å holde det ved like... Nok fett, nok vann er stikkordene. Lykke til videre! :heia: |
Vektnedgang på nøyaktig 3 kilo siden forrige uke:):):)
Men jeg lurer på en ting, jeg er alltid frysen av meg og nå svetter jeg for den minste tingen, er det normalt???? |
Tuusen takk for svar :) Ja, regnet nesten med at d kommer slike dager av å til... For nå føler jeg meg helt fin igjen å at kroppen går rett vei, altså innåver ;) Lykke til alle sammen. Flinke, d er vi :D
|
Sitat:
|
Jabbadabbaduuu! Da er jeg også i ketose! :D Trodde jeg hadde et for høyt karbohydratinntak for å klare dette, men ble jo litt nysgjerrig, så måtte kjøpe meg stix i dag. Og jada, ketose her også! Nå er jeg motivert nå! Og mett og tilfreds på toppen av det hele! :p
|
Sitat:
Ingen som vet om det er unormalt å svette??? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sorry, at eg har somla sånn med å svare!! :eek:
Det er "Weightbot" som er appen eg òg brukar. Digga den!! :D Den har altså ikkje noko med lavkorbo å gjere. Ein tastar inn vekt kvar morgon, kan sjå korleis ein ligg an ifht mål, sjå kurve, gjennomsnitt nedgang osv. Veldig enkel og fin app, syns eg :) |
Darn, jeg har skeiet ut. Så irriterende!!!!
Var på en minnestund i dag og det ble servert snitter, syntes ikke det var helt på sin plass å si neitakk, så jeg spiste en. Og så en til, og i ettermiddag spiste jeg gulrøtter til middagen og deretter spiser jeg opp barnets smurfepastiller. Hvor irriterende!!!! Oh well, i morgen er det nok en dag. Jeg er nok ute av ketose, men ... sammenlignet med hvordan jeg ville skeiet ut før (ostepop, brus, sjokolade og seigmenn) så er det kanskje en middelmådig utskeielse. None the less - nå er det ikke rom for flere utskeielser før jeg veier... 70 kg. Altså når jeg har gått ned 8 kg til. Skuffet over meg selv, for nå har det jo gått såpass bra så lenge. |
Hei! Fortsatt august, og jeg har akkurat startet :)
Total nybegynner og leser alt jeg kommer over! Legger om til lavkarbo for helsens skyld, og gleder meg til å føle effekten! Har på følelsen av at det virker allerede etter en liten uke med nedtrapping av karbohydratene :) I morgen skal jeg kjøpe badevekt og målebånd, så får vi se om det merkes på kiloene også, etterhvert :) Håper dere har plass til enda en lavkarbo-starter i tråden? |
Veie dag:) Har gått ned 0,5kg. Syns ikke det var kjeeeempemye, men alt ned er bra:) Gikk jo ned så mye forrige uke, så kan ikke klage:)
Ha en flott lavkarbo dag alle sammen:) |
Sitat:
Tja. Jeg tar en teskje ca. 4 ganger om dagen av cocosaen. Og nå går det iallefall nedover!! Håper det fortsetter :D |
Og velkommen enghaven! Koselig med flere :)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08. |