![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Sitat:
Sist jeg sjekket maten jeg spiste lå jeg på ca 20karber om dagen, men går ut ifra at det varierer litt fra dag til dag (mellom 20-40karber kanskje). Uansett, godt jobbet :) |
Sitat:
Takk for det :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Tok frem målebåndet igjen i dag, jeg er jo så nysgjerrig og det ser ut til at jeg har gått ned enda 1 cm. Det er helt utrolig, 2.5cm på 2 uker på magen!!!!
Jeg må måle magen og midjen min, men midjen min er "smal" i forhold til restene av gravidmagen som stikker ut:p (midjen min er på 84.5 per i dag). Men uansett, dette er spennende. Jeg tar 2ss udos choice olje morgen og kveld, gjør dere det også? |
Sitat:
Jeg er også veldig smal i midjen i forhold til resten, Ser veldig rart ut til meg da :p Jeg er 99 cm rundt magen nå (var 109 når jeg startet) og 75 cm rundt midjen (var 81 når jeg starten) Håper magen min kommer seg ned på nesten midjemål snart :) |
Endelig fredag! :)
Da har jaggu en uke til gått og helgen står utenfor og venter på meg :D Har hatt en flott uke, matmessig, og har gått ned enda en kilo! Er veldig overrasket over hvor fort det har gått egentlig.. spiser nok ikke nok, så skal være forsiktig med å stappe i meg helgematen :) Har hatt en uke med virkelig minimalt med karbo, og kanskje det er endel vann som har forlatt kroppen? :o Uansett, jeg må si meg fornøyd :) Hva spiser dere når dere koser dere i helgene? og hvordan er det med vin? Jeg er en sucker for rødvin, men føler jeg er så på gli at jeg ikke vil ødelegge noe..? Har dere hatt en fin uke? Hva er det cocosa eller hva dere skriver om? :rolleyes: Ha en flott fredag! |
god morgen!
Så bra at du går ned da! Jeg begynte på søndag og jeg kjenner det faktisk på buksa (mulig det er psykisk).... Samboeren min har gått ned to kilo allerede enda han spiser brød til frokost. Må nok se og få bakt noen knekkebrød snart så han "slipper" brødet. Vi skal på dansefestival i helga og der blir det nok et glass vin eller tre.. Vet du, jeg må bare unne meg litt sånn innimellom. Men jeg vet at når jeg begynner å danse så går jeg mer over til vann, skal bare sørge for at jeg har rikelig med godt vann med meg! Og så er jo dansinga god trim. To kvelder med dans fra 20 - 02... det må vel gå greit det ja :-) Men jeg har iallefall tenkt å kose meg, men jeg skal tenke resten av helgen på at jeg har lagt om kostholdet, så da skal jeg være flink. |
Sitat:
I helgene spiser jeg nesten det samma "kjedelige" som jeg gjør i ukene, men ofte kan jeg ha kylling "gryte".. NAM NAM :D Tja, masse rødvin er vell ikke bra, men vet ikke om 1 glass "skader" noe. (jeg har ikke så stor erfaring innen dette, så kan egentlig ikke svare på det.. hehe) Du kan lese litt om Cocosan HER :) Jeg bruker en skje eller noe oppi hver kopp jeg drikker med te eller kaffe, syns det smaker "godt" og lukter enda bedre. På dager jeg får i meg litt for lite fett gjennom mat, så tar jeg ekstra cocosa :) |
Sitat:
Dere får ha en fin helg i hvertfall. Uka har vært preget av jobb, jobb og atter jobb. Hadde håpet på en fin helg men det kommer jo nesten bare til å regne :( Naxos70: Så gøy med en slik dansehelg!!! Masse trening og gøy er det også. Hva slags dans er det? |
Åhh dansekveld hørtes veldig gøy ut :) Må jo bare være perfekt eller ER perfekt trim :)
Jeg pleier å lukke alle gardine, låse døra og vrenge på med min favorittmusikk og rett og slett danse hjemme i stua. Bare slippe meg helt løs og bevege meg etter musikk :) Føles rart og "dumt" i begynnelsen, men for en deilig følelse etterpå! Er som å være 15 år igjen og føler meg fnisete og glad underveis :) Da får jeg opp pulsen og får et lite energikick etterpå :) :_punk: Det er faktisk min oppfordring til dere i dag :) Få på musikken og dans! Takk for lenke! |
Sitat:
|
Sitat:
Ha en fin helg du også, her blir vel helgen tillbragt INNE siden det er så dritt vær ute :O Blir vell bare ute slik at hundene får luftet seg. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
koster mye mindre på iherb enn i norge, men jeg kjøpte 1.flasken på helsekost. http://www.buyhelse.no/Media/Cache/I...956418678.Jpeg |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hallo damer og jenter,
hvordan har deres helg vært? Jeg er fortsatt nummen etter hva som skjedde på fredag, men jeg prøver å få dagen til å gå i dag også. jeg håper dere har det bra! |
Sitat:
Joda, helgen har vert grei det. Rolig bare! Ja, det er forferdelig det som har skjedd:( Ingen jeg kjenner som ble rammet i denne forferdelige tragedien, men jeg tar det innover meg alikevell.. Kan ikke fatte at en persjon kan ha så masse hat i seg :mad: Ja, man må prøve å få dagene til å gå, selv om det ikke er så enkelt.. Finner ikke noen ord som er store nok til å forklare hvor tragisk dette er.. |
Sitat:
Jeg har vært nummen, kvalm, sint, fortvilet og fullstendig apatisk igjennom helgen. Hatt behov for å få med meg alle nyheter. Jeg har grått mye. Vi har ingen i vår bekjentskapskrets som er rammet, men to av klassekameratene til eldstejenta var på øya. De er i god behold. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24. |