Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Veiedag for 15 kg-gjengen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45854)

Conjurier 07-09-11 12:38

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen

20 juli: 95.7
27 juli: 95.3 (-0.4)
3 aug: 95 (-0.3)
10aug: 93.8 (-1.2)
17aug: 92.8 (-1)
24aug: 91.2 (-1.6)
31aug: 90.9 (-0.3)
07sep: 91.9 (+1kg)

ja der røyk den fine rekka mi :/ Har begynt å bli mindre restriktiv på karbene som er en litt ond sirkel (skulle bare ha et par druer etc) men fortsetter litt med dette og ser hvor det går :) Er hvertfall frisk igjen nå :)

Bee 07-09-11 14:02

For en nedgang!! Den er sensasjonell altså. Eksepsjonelt vil jeg nesten si.
Denne uka har jeg gått ned hele....

.....100 gram! Wow! :lol:

Jaja, all nedgang er nedgang, så jeg må jo bare være fornøyd. :lol:

Lindemor 07-09-11 22:03

Takk for et godt smil om munnen, Bee! :D

Du har helt rett i at nedgang er nedgang. Lykke til med kommende uke! Stå på! : heia:

Ønsker deg en god lavkarbo uke, Conjurier! Stå på!

Lindemor 07-09-11 22:04

Jeg noterer et tap på 700gram den siste uken og er svært godt fornøyd! :D

runnmensunn 07-09-11 22:20

Bra du er frisk conjurier, vi får jobbe hardt sammen denne uken for å hente oss inn :klem:

Lindemor og Bee grattis med nedgang :D:D

Bee 08-09-11 11:36

Jeg snikveide igjen i dag jeg, og nå veide jeg plutselig 60,5.

Tror jeg bruker den som minstenotering. Jeg hadde jo tross alt vært på DO i mellomtiden. :lol:

Bee 08-09-11 11:37

Får ikke oppdatert tickeren min dog. Flere som sliter med den?

Lindemor 08-09-11 11:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bee (Innlegg 1202223)
Får ikke oppdatert tickeren min dog. Flere som sliter med den?

Jeg sliter også. Kom ikke inn så jeg fikk til endringer i går og det er også umulig å lage en ny.... :(

Bee 08-09-11 13:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1202237)
Jeg sliter også. Kom ikke inn så jeg fikk til endringer i går og det er også umulig å lage en ny.... :(

Mhmm. Jeg bytta til Lily Slim, og det ser det jaggu ut som du gjorde også. *knis*

Bittemoren 08-09-11 17:29

Jeg har da vært i konfirmasjon i helgen og for å si det slik så ble det absolutt ikke lavkarbo :lol: ja ja jeg gikk på vekta når vi kom hjem og ikke overrasket så viste den +3 kg, ja ja tenkte jeg jeg har jo ikke spist mindre kaker og cocosan drakk jeg jo bare sånn dann og vann.

Men nå har jeg vært på lavkarbo kjøret siden onsdag og i dag etter at jeg hadde stått opp igjen gikk jeg på vekten og da viste den 100 gram under siste offentlige notering så det ser ut til at det er vann som har samla seg i kroppen i helgen og rett og slett tarmfyll :ja: :heia: men det kommer ikke offentlig måling her ifra før neste uke :D

:heia: alle dere andre med flott nedgang :heia:

runnmensunn 08-09-11 20:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bittemoren (Innlegg 1202418)
Jeg har da vært i konfirmasjon i helgen og for å si det slik så ble det absolutt ikke lavkarbo :lol: ja ja jeg gikk på vekta når vi kom hjem og ikke overrasket så viste den +3 kg, ja ja tenkte jeg jeg har jo ikke spist mindre kaker og cocosan drakk jeg jo bare sånn dann og vann.

Men nå har jeg vært på lavkarbo kjøret siden onsdag og i dag etter at jeg hadde stått opp igjen gikk jeg på vekten og da viste den 100 gram under siste offentlige notering så det ser ut til at det er vann som har samla seg i kroppen i helgen og rett og slett tarmfyll :ja: :heia: men det kommer ikke offentlig måling her ifra før neste uke :D

:heia: alle dere andre med flott nedgang :heia:

Jeg var og i konf i helgen :). Den har nok mye av skylden for min vektøkning. Koste meg ¨big time¨ med kakene for å si det sånn.............:rodme:

beate 10-09-11 12:45

Hei. Da er jeg klar for å begynne på igjen med mer restriktiv karbohydratredusering i kostholdet. Sommeren har vært full av mye dritt for å så det mildt, og den har jo vart ganske lenge også ;)

Meeeeen, jeg tror jeg må ha myyyyyeee drahjelp om jeg skal klare å holde meg der. Har prøvd flere ganger i sommer, men etter to-tre dager har jeg vært på kjøret igjen. Det er ikke brød, potet osv som er problemet mitt. MEN sjokolade, godteri og is i lange baner. Klarer jo bare ikke å la være!!!!! Æsj, kjenner jeg blir FRUSTRERT av å være så jævlig avhengig av slikt.

Kun en ting som har vært positivt med dette i sommer, og det er at jeg har funnet ut hvor mye jeg kommer til å gå opp i vekt når jeg skal stabilisere. 3-4 kilo for å være nøyaktig :p Så da må jeg faktisk i realiteten gå ned 15 kilo da for at jeg skal være "normalvektig". Men jeg må ha delmål så jeg vil i første omgang satse på 7.8 kilo for da vil jeg være 70 kilo og det er det leeeenge siden jeg har vært :o

Håper på oppbacking når jeg kjenner suget blir for stort :D

runnmensunn 12-09-11 19:51

Beate....

Skal backe deg opp som bare det. Vet akkurat hvordan du har det. Har vært en sukkerjunkie til de grader. Kunne fint levd på kaker,sjokolade og smågodt hadde det ikke vært for at jeg ble smellas. Har ennå sug etter noe godt, men det er ikke så ille som før. Må innrømme at jeg kanskje koser meg litt ofte. Gele med krem og Iset sin sjokoladekake med krem gjort på 2 minutter er noen av favorittene. Tror alltid jeg kommer til å være en søtmoms, men denne livstilen holder det i alle fall noenlunde i sjakk. Vektnedgangen får heller ta sin tid, koser meg på veien istedet for et hardkjør jeg blir sur av....

Stå på og masse lykke til.....:)

Conjurier 14-09-11 11:35

Skjønner ingenting...

14sep: 88.4 (-3.5kg)

Lindemor 14-09-11 12:26

Hehe, nei den var sannerlig ikke enkel å forstå Conjurier! :D

Gratulerer så mye! :heia:

Lindemor 14-09-11 12:26

Nok en uke med et tap på 700gram her. :)

Bee 14-09-11 12:37

Ååå, så flinke!! Gratulerer så masse til dere begge med et formadibelt vekttap. Fantastisk!

Jeg hoppa glatt over denne veiedagen jeg. Svigerfar hadde bursdag i går og jeg spiste jammen ta meg ikke en, men 3!!! mandelstenger og 2 hveteboller. SHAME ON ME!! :lol:

Jaja, jeg ble i alle fall ikke dårlig, og ikke har jeg dårlig samvittighet heller. Jeg fortjente noe så godt sånn som jeg har stått på de siste dagene. (Driver og pusser opp kjøkkenet, heeeelt på egenhånd. :D )

runnmensunn 14-09-11 19:21

Forrige uke 73,7
I dag 73

Altså ned 700 gram. Langehelgen for halvannen uke sitter nok litt igjen...sukk.
Har trent mye styrke den siste uken, så jeg sier til meg selv at noe er muskler :D

Conjurier: wow :)
Lindemor: Det går jevnt og trutt ned, så bra :snill:
Bee: Syns absolutt du fortjener en aldri så liten utskeielse :spisesnak

Lindemor 14-09-11 21:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av runnmensunn (Innlegg 1207381)
Forrige uke 73,7
I dag 73

Altså ned 700 gram. Langehelgen for halvannen uke sitter nok litt igjen...sukk.
Har trent mye styrke den siste uken, så jeg sier til meg selv at noe er muskler :D

Conjurier: wow :)
Lindemor: Det går jevnt og trutt ned, så bra :snill:
Bee: Syns absolutt du fortjener en aldri så liten utskeielse :spisesnak

Gratulerer med et tap av 700gram! Du snakker som om det ikke er så mye, men det er faktisk en god del synes jeg!

Lag deg fine dager! :heia:

runnmensunn 14-09-11 22:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1207484)
Gratulerer med et tap av 700gram! Du snakker som om det ikke er så mye, men det er faktisk en god del synes jeg!

Lag deg fine dager! :heia:

Det skulle stått: Jevnt og trutt mye ned....:o
700 g i uka ER mye

Snorkfrøken.... 18-09-11 12:56

Heisann alle sammen:)

Har lest gjennom oppteringene, så linke dere har vært:D

Jeg har ikke vært her inne på en stund, jeg har ikke vært så veldig flink og har ikke vært på vekten på mange uker:eek:. Nå begynner jeg for fullt igjen i morgen. Men jeg skal ikke veie meg før neste onsdag for motivasjonen sin skyld. Jeg kommer inn igjen på onsdag for å følge med dere:)

beate 19-09-11 11:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av runnmensunn (Innlegg 1205447)
Beate....

Skal backe deg opp som bare det. Vet akkurat hvordan du har det. Har vært en sukkerjunkie til de grader. Kunne fint levd på kaker,sjokolade og smågodt hadde det ikke vært for at jeg ble smellas. Har ennå sug etter noe godt, men det er ikke så ille som før. Må innrømme at jeg kanskje koser meg litt ofte. Gele med krem og Iset sin sjokoladekake med krem gjort på 2 minutter er noen av favorittene. Tror alltid jeg kommer til å være en søtmoms, men denne livstilen holder det i alle fall noenlunde i sjakk. Vektnedgangen får heller ta sin tid, koser meg på veien istedet for et hardkjør jeg blir sur av....

Stå på og masse lykke til.....:)

Ja det er ikke enkelt dette med sukkeret!! Jeg gikk ned 2 kg første uka så vann og ekstra tarmfyll ble borte. Nå er jeg imidlertid syk så det blir litt tull, full av feber så kroppen har vel mer enn nok med å lege seg selv. Jeg har ikke vært så streng på det jeg har spist i helga, men det har vært et veldig lite inntak av mat så noe må jeg jo klare å få i meg også :( Til tider kjempesulten, men mat frister ikke. Så da har det blitt ulovlige ting,men har ikke tatt av nei ;) Håper ikke feberen varer altfor lenge for da er det større sjanse for å skli ut for mye også.

runnmensunn 19-09-11 20:05

Sv: Veiedag for 15 kg-gjengen

Masse god bedring Beate, konsentrer deg om å bli frisk så får du kjøre på igjen når kroppen er i lage......

Snorfrøken....godt du er tilbake :)

Roma ble ikke bygd på en dag ;)

Conjurier 21-09-11 09:02

14sep: 88.4 (-3.5kg)
21sep: 89.6 (+1.2kg)

Skulle bare mangle etter den sære vekta forrige uke :)

runnmensunn 21-09-11 09:08

Forrige uke: 73
Denne uke: 72.3
Ned 700 gram

:) :) :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.