![]() |
Sv: Jukseloff
Spiste mine siste stykker i dag . Smaker utrolig godt når de er ristet og med masse ost på . Ny porsjon lages i dag :)
|
Her er så Utrolig mange gode forslag. Tror jeg skal lage disse i morgen. Problemet blir Hvilken variant :D Kreative folk her. Det liker Vi :stortsmil
|
Har laget dobbel porsjon i dag og tenkte jeg skulle fryse ned litt . Oppbevarer dere dem i kjøleskapet ?
|
Guttungen foretrakk dem med ost og salt på toppen... Han spiste alt før jeg fikk gjemt unna. Han sa det smakte ostesuffle light av dem! :sikle:
Jeg hadde noen biter såtende i ovnen med varmluft for å tørke dem ytterligere.. Det ble godt! Skal lage en tynnere versjon som jeg skal tørke for å ha til ostekjeks. |
4 Vedlegg
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Oppvarte de i en isboks i kjøleskapet.. de blei litt blautere på en måte, men smakte fortsatt like godt :) Skal prøve å få bakt en ny runde idag;) Vurderer å prøve med fiberhusk, siden det er mer økonomisk... men er litt rett for at det ikke skal bli like bra ? |
Nå ser jeg bildene dine :D Nam, nam :)
|
Jeg legger dem i en pose og har i brødskuffen.
Når dere dobler, hvor lenge steker dere den da? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Denne skal jeg nok prøve
|
Lagde den som pizza nå og hadde i 4 ts fiberhusk i stedet for JBKM, fungerte aldeles utmerket, ble velsig godt. Byttet ut søtning med oregano:p.
Nå blir det vanskelig å holde seg unna gitt:p.... |
Sitat:
|
i dag skal jeg teste ut denne .. igjen :P og denne gangen skal jeg få det til!! :p
|
Sitat:
|
da har jeg spist jukseloff, hehe :P tok litt fiberhusk, kuttet ut sukrin og tok i splenda.. bakte rett på silikonmatten min..
Ikke smaker den egg, og den glei rett av matten :D Jippi, endelig fikk jeg også det til, hehe :P |
Så bra, senorita :D
|
Sitat:
Stekten den ca fem min før jeg hadde på fyllet;)! Lagde den som bløtkake i går, med jordbær, det var bare så inni h.... digg, ha, ha! Hurra for lettvin bløtkakebunn! De som ikke spiser lavkarbo kjente ikke forskjell. Dynket forresten bunnen i litt fun light saft med bringebær, da ble bunnen herlig saftig! Nam! Og nå er kaka borte..lyst på mer jeg! |
Jeg har kake stående i kjøleskapet etter i går :D
|
Åh!!! Din helidiggris:p:p!
|
Ville bare si tusen takk for oppskriften!
Det er helt fantastisk å kunne ta med seg dette i matpakka når jeg forsøker å unngå frø/nøtte/mel-blandinger som alle brøderstatningene består av. Forresten lagde jeg jukseloff uten å skille eggene igår, og det fungerer helt fint det også:) Ikke at det er noen stor sak å skille egg altså ;) |
Sitat:
|
Japp, den ble absolutt gulere - men er ikke så opptatt av at det trenger å ligne så mye på loff jeg da:cool: Hvis en skal servere andre er nok den opprinnelige versjonen best. Skal straks igang med ny porsjon :)
|
I går laget jeg denne med oregano istedetfor splenda, stekte i 5 min, tok ut, la på salsasaus, kylling og ost. Så tok jeg pizzakrydder på.
Nydelig :D |
Etter at jeg lagde denne på lørdagen ble porsjon nummer 2 lagd ikke lenge etterpå ;) Så på søndag kveld ble det nytt prosjekt med en porsjon i muffinsformer med litt sukrin og kokosmel uten salt og en posrjon til med salt, oliven og cherrytomater som en slags foccaccia. Alle varianter har slått ann bra. Supergod oppskrift! Takk igjen! :D I love it!
|
Prøvde denne igjen nå. Bytte ut JBK med fiberhusk. Funke like bra. Droppet søtning og tok i litt oregano i stede. Hadde på tomatpure, salami, ost og grillkrydder. Tok en bit i microen noen sec til osten smelta. SINNSYKT godt. Blir lunsjen min i morra. Nam Nam
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47. |