![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Dag 8 unnagjort. Øvelsene går greiere, og jeg tar i mer.... Og blir like sliten :lol:
|
Sitat:
Jeg for min del har litt vondt i knærene. Kjenner det når jeg går i trappen min. Det er ikke så veldig bra..... Gjorde noe første dagen som ikke var så bra for knærene. Har endret på det siden, og det har gått bra under selve treningen, men har vondt i begge knærene i trappen altså.... :( |
Sitat:
Ta det litt roligere i øvelsene der knea belastes :ja: :klem: |
Na-na, na-na, na-na, nineteen, nineteen!!
Dag 19 unnagjort, mao! Presset meg litt mer i dag, men jeg kjenner at jeg kommer nok ikke heeeeelt på Natalie-nivå til i morgen, nei... Gjennomført er det i alle fall, og det er jo det som teller :) "Gleder" meg til å prøve meg på nivå tre på tirsdag :o |
En annen sak er at jeg ikke merker så mye til denne "shreddingen". Er det fordi jeg er normalvektig nå?? (BMI på 22) Og har vært uregelmessig regelmessig på Pilates/styrketrening/cardio de siste årene?
Hadde håpet at det skulle "ta" litt i mage/rumpe/lår-området... Armene mine er kjempefine fra før av, synes jeg, men det skader jo ikke med mer "definering" |
Sitat:
Vel, det kan jo hende det har skjedd mer enn du ser selv. Har du målt deg med målebånd? |
Sitat:
Har dessverre ikke målt meg, men jeg har ei bukse jeg skal prøve om elleve dager, da vil jeg se om det har skjedd noe :D |
Sitat:
Blir spennende å se om elleve dager da :spent: Regner med det kommer en tilbakemelding når den tid kommer :) |
Jepp! Dag 4 er gjennomført. Svetten siler, eller hagler.... Litt slapp i formen i dag, men brukte litt tyngre vekter på noen av øvelsene. Var litt forsiktig med hopping på gulvet for det var tungt for knærene. Usj, jeg som aldri har vært plaget med knærene på den måten før... :liker ikke:
I tillegg har jeg meldt meg på denne utfordringen for å gi meg selv ytterligere litt mer press: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39827 Men jeg må da også sørge for at noen vil ta noen 'fæle' før-bilder av meg :D Det blir nok ikke vanskelig å få de bildene til å se fæle ut. Kunsten blir å få fine bilder om 10 uker. |
Blir dere med en runde i mai da? :p
Er snart høygravid, så passer ikke så godt å hive seg på nå :D |
Sitat:
|
Da er min 9. trening unnagjort. jeg svetter fortsatt masse.. Da er det bare én dag igjen med level 1..gruuuuer meg til level 2:D
|
Føler meg dårlig i forhold til dere :o Jeg klarte to økter denne uken. Riktignok var jeg syk tors/fre da, men likevel... Men satser på at dag 3 blir gjennomført i morgen :heia: Er innstilt på å klare 30 dager, men blir nok å bruke litt tid på det.
|
Sitat:
Vi skal klare level 2 også :heia: Og blir det or tøft, så kan vi gå tilbake til level 1 igjen. UTEN skam :) |
Sitat:
:heia: |
Sitat:
|
Ferdig med dag 4 ,litt enklere i dag kanskje...:D
|
Dag 6 gjennomført, dette går jo bra!
|
Har også bestilt denne men ikke fått den enda. Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er meningen å trene dette hver eneste dag. Strider i mot alt jeg har lært om trening av styrke. Musklene bør faktisk hvile i 48 timer før du trener de samme musklene igjen. Under trening blir muskelfibre revet over og det må bygges nye muskelceller. Jeg vet med sikkerhet også at jeg kommer til å synes det er et vanvittig pes å gjennomføre noe slik hver eneste dag, og for den som har ryggproblemer, nakke, skulder osv kommer dette til å virke mot sin hensikt. Ser frem til å få dvd og sette i gang, men for meg vil det bli annenhver dag.
Må legge til at det er utrolig mange flinke, inspirerende mennesker her med mye pågangsmot. Lykke til videre alle sammen:) |
Sitat:
|
Hei
Ja i The biggest looser kjører de et helt sinnsykt opplegg.Har tenkt mye på hvordan dette i det hele tatt er mulig, etter å ha ligget på sofan og spist i årevis. Uten å bli helt ødelagt og få belastningsskader. Enig med deg at dette er i begrenset tid og at de fleste sikkert tåler det. Jeg personlig vet at jeg ikke har godt av et slik opplegg. Er så godt som utrent nå, og regner med å overbelaste mer enn det gagner kroppen min. Tror det er bedre med et langtidsprosjekt jeg da. Det må sikkert bli individuelt, alle kjenner hva sin egen kropp tåler. Lykke til videre LanoGakkGakk:) Jeg drømmer om at 2011 skal bli året jeg ble sprek:D |
Oooog dag 9 gjennomført :heia:
I dag gikk det greit :D Vil ikke kalle det lett, for det er det ikke :lol: |
:heia:
|
Sitat:
MEN 2011 er faktisk funnet opp for oss som vil bli sprek og slank, og vi kan klare mye i løpet av ett år, jahhh!!! :) |
Dag 20 gjennomført med ståkarakter antar jeg.
Først 40 min zumba og så 20 min snømåking etterpå. Det siste var ikke så frivillig :mad:, synes VIRKELIG at vi har fått NOK snø nå. Og vinteren er knapt begynt, sukk. Men da er det level 3 i morgen, ny dag, nye muligheter :D Synes vi er flinke hele gjengen!!!!:_punk: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17. |