![]() |
Påskeutfordringen ...
Ny veiedag... Ned 1 kg forrige uke.
Hadde et lite håp om å komme ned under 110, men det blir neste gang. Lykke til videre alle sammen! :D 06.12.10: 124,6kg 03.01.11: 115,2kg (- 9,4) 10.01.11: 112,9kg (-11,7) 17.01.11: 111,2kg (-13,4) 24.01.11: 110,2kg (-14.4) |
Sv: Påskeutfordringen ...
Sitat:
Det er bare å stå på.. Hvor mye trimmer du? |
Sitat:
|
Minus 2,5kg på meg etter første uka!
|
Sitat:
Jeg trimmer ikke enda. Har planer om å begynne på treningsstudio igjen, men vet ikke helt når. Jobber veldig mye - må nok prøve å prioritere annerledes... Nå blir det bare noen turer med hunden... Lykke til videre :D |
Uke1: 103,1kg
Uke2: 101,6kg Uke3: 101,6kg:mad: Uke4: 100.8 Uke5: Nå nærmer jeg meg et TOSIFFRET tall. Håper jeg klarer det til neste veiedag. |
Sitat:
men nå er det nede i 12,2 :D |
Sitat:
|
Nesten så jeg håper omgangssyke-kiloene ikke kommer på igjen, gitt, for da er jeg straks halvveis til målet :lol: Vet at omgangssyke-kiloene sikkert kommer på igjen, da, men det hadde jo være fint om de bare ble borte. Uansett har jeg jo gått ned 2,5 før jeg ble dårlig da.
|
Hei alle sammen:)
Jeg vil også være med:D Målet mitt er 8 kg til påske. Kanskje litt vel optimistisk med tanke på at jeg normalt ikke går så raskt ned (har prøvd lavkarbo tidligere), men man må jo ha noe å strekke seg etter. Og nå har jeg jo kommi meg godt igang med trening også:) Mye flinke folk her inne. Gir meg skikkelig inspirasjon! |
skal veie meg på lørdag. bli spennende. vil se 7 tallet snart, men er klar over at jeg må nok vente par uker til... begynte 3.1 2011:) men er på påskeutfordringen siden forrige uka
|
Har begynt å kaste gammle klær som ikke passer, her er det ingen vei tilbake. Det blir spennende på lørdag å se hva vekta stopper på....
|
Sitat:
|
Endelig 1,8 kg ned denne uka :) Gla og lykkelig ja :)
|
Jeg er med :)
|
Sitat:
|
Uke 1 : 117,8 kg (-1,8)
Uke 2 : 117,7 kg (-0,1) Uke 3 : 115,8 kg (-1,9) Uke 4 : 115,1 kg (-0,7) Uke 5 : .... Totalt : 4,5 kg av 8 - 3,5 igjen! .... Uke 16 : MINST under 111,6 kg!! |
Slenger meg på jeg også, selv om de fleste her har begynt for lenge siden! ;)
Har nettopp begynt, så håper å gå ned mye mer enn 8 kg, men gjør jeg ikke det skal jeg vel alltids klare å gå ned 8 :D |
Gårt fortsatt opp.. murr
|
Sitat:
"Murr" høres nemlig glad ut, som en katt som maler :D |
Sitat:
Kanskje et lite tips? |
Sitat:
|
Det er i stunder som dét at eg ønsker at eg faktisk hadde hatt ei bukse da eg var som mest omfangsrik. Hadde berre eit par skjørt som eg faktisk kan bruke enda, kunne antagelig gått opp enda ein 10-20 kilo med same skjørtet, og eg kan sikkert bruke dei i enda nokre kilo ned... 30-40-50 kilos elastisitet, det syns ikkje så godt på bilde. Kor får dei andre tjukkasane buksene sine frå, lurer no eg på. Stormotekolleksjonane går vanlegvis ikkje over str 56 (dame) og det var da altfor lite.
|
Hei!
I dag er min veiedag og ned 0,8kg...tror jeg må justere det målet på 10 kg gitt;) Men det er jo en god stund til påske enda, så time will show! Kjenner det er litt frustrerende å gå ned "bare" 800gr. når jeg følger dietten til punkt og prikke ( og jeg bare er i uke 3), men sånn er livet:p Masse lykke til alle dere andre!! |
Gleder meg til å kunne gå inn i en butikk å finne klær som passer. Bor i en by med 45000 innbyggere, man finner jo nesten ikke klær i store størrelse i butikkene. Dermed har det blitt at man har kjøpt klær på nette.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24. |