Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Yndlingsskoa (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3875)

Aline 27-06-06 14:04

Sv: Yndlingsskoa

3 Vedlegg
Jeg har kjøpt skoooo :love:

Det var sånn 3 for 2 hos Eurosko (hihi, det rimte) forrige uke, og jeg klarte ikke holde meg unna...

Så da ble det disse :)

Helene 27-06-06 16:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
Jeg har kjøpt skoooo :love:

Det var sånn 3 for 2 hos Eurosko (hihi, det rimte) forrige uke, og jeg klarte ikke holde meg unna...

Så da ble det disse :)

De skoene var veldig deg alle sammen, gratulerer med nye sko!

har du eget rom til alle skoene eller?

Mint 01-07-06 18:21

Og denne tråden har jeg ikke sett før?! :besvimer:

Jeg jobber også i skobutikk som Mofe. Personalrabatt er fine greier! :p Dere som evt har problemer med å finne større størrelser enn 40/41, eller støvletter med vidt skaft - send meg pm om dere vil; vi har masse til dere! (vil ikke reklamere mer her på forum) ;)

Jeg skal få tatt skobilder i morgen. Jeg har ~noen~ par kan man si. :rolleyes:

Aline 01-07-06 20:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Helene
De skoene var veldig deg alle sammen, gratulerer med nye sko!

har du eget rom til alle skoene eller?

Takketakk :)

Jeg har jo pitteliten leilighet, og skoene er utenfor ytterdøren. I gangen jeg deler med naboen. Jeg har en sånn trippel skoskap ting fra ikea i plast og noen (mange) par på gulvet :o

Plass, hva er det???
:p

jeef-micro 01-07-06 21:04

kjempekupp Aline :D mojjo! De røde så jo såååååååååååååååååååååååååååååååååå kule ut... :misunnelig:

jeef-micro 01-07-06 23:26

3 Vedlegg
legger inn bilde av mine favoritter her også da...

de to første er joggesko. Jeg digger litt kule joggesko, begge er kjøpt i "barneavdelingen" da. de to andre er bare kule. Jeg har greier ikke gå med spisse sko, og heldigvis er balerinasko toppers i år. De hvite er kjøpt på eurosko (eller hva det heter) og de sorte er fra London

jeef-micro 01-07-06 23:31

http://www.aldoshoes.com/_static/web..._Juturna_2.jpgog så klart mine super-kule sko, som faktisk er tegnet av Jimmy Choo eller hva han heter... Men de passer best til vinterbruk

Siljevanilje 01-07-06 23:41

har nå tatt bilder av alle mine sko. men må vente litt til den stasjonære pcen har jobbet litt ifra seg. den er veldig treig. men jeg skal legge ut snart altså.

Siljevanilje 02-07-06 00:25

her er mine ynglingsko.

masse flate flip flopper. og damete relativt liten hæl. ( har ikke knær til noe stilætt hæler nei) og tøffe sorte joggiser med glitter stjerner på.
og sånne romerske knyte sko op langs leggen.

Mint 02-07-06 15:53

8 Vedlegg
Ok, here goes! I all letingen fant jeg flere par jeg hadde glemt at jeg hadde. :flau: De svarte i fløyel skal kastes, jeg prøvde dem nemlig på meg og husket plutselig hvorfor jeg aldri har brukt dem (for små, og nå for trange i leggen også :sur: ). Ikke liker jeg den type sko lenger heller.

De første, svarte støvlettene er halvhøye i skaftet og fra Roberto Rosso. Knallgode!
Nr 2 er disse fløyelsstøvlettene; grisetjukk såle og egentlig skikkelig nittitalls.
De spisse turkise er også fra Rosso, og faktisk svært behagelige til tross for stiletthælene.
De lysebrune har blitt skikkelig klemt på tærne ser jeg. :fnis: I mitt skoskap er det nemlig trangt om plassen! 10 cm hæl og kjøpt på DinSko.
De hvite er mine elskede Bronx, som dessverre fikk hard medfart i møtet med en trikkeskinne bare noen dager etter at jeg kjøpte dem. Dermed er den ene tuppen skikkelig herpet og det lar seg ikke fikses på. De må flikkes forresten. 1200 kr på Bello for 3 år siden.
De neste sorte er Gabor, med den moderne, runde tåen og skrådde skaft. Fikk dem for 1350,- minus personalrabatt og elsker dem!!

Så er det de lave skoene. Hvite/rosa Adidas GoodYear, 450 kr på salg i vår. Bruker dem hver dag.
Brune/lysebrune Dr Martens, kjøpt på salg for rundt 400 i Sandnessjøen av alle steder. Jævlige å få på pga min høye vrist, men det går. Vanvittig gode sko, og overraskende varme; kan godt brukes om vinteren.
Røde Puma. Har ikke blitt brukt på en stund og bærer preg av skoskuff og lite pussing. :flau:
Turkise Roberto Rosso´s, 105 kr på personalrabatt. :p

Deretter mine høyt elskede vintersko, som virkelig ikke ser ut i måneskinn..! Roots, kjøpt på DinSko for i hvert fall 3 år siden, og flittig brukt hver vintersesong siden. De er utrolig varme og det vises omtrent ikke på sålene at de er så gamle. Har sølt maling på dem men kan ikke kvitte meg med dem; kommer aldri til å finne like gode vintersko tror jeg.

Mint 02-07-06 16:03

2 Vedlegg
Jeg må jo vise frem sandalene og jåleskoene også!

Hvite flipfloppers, H&M. Disse hadde jeg helt glemt at jeg hadde!
Brune Ara, nye av året.
Vanlige, skitne flipfloppers, også H&M. Jeg kjøper et sånt par hvert år og sliter dem ut i løpet av sesongen.
Attitude kilesandaler, 10 cm og snodige i størrelsen. Jeg bruker vanligvis 39 men måtte ha 40 i disse da 39 ble altfor trangt. Men 40 er visst for stort ser jeg, tærne kommer utenfor kanten foran. Nu vel.

10 cm svarte jålesandaler, grusomme å gå i.
DinSko-sandaler, helt ok men man må liksom klipe seg fast med tærne i dem. :p
Spisse, lave heksesko, også de fra DinSko.

Alle sko jeg eier er forresten i skinn, utenom de fløyelsgreiene. Jeg klarer ikke plastsko/syntetiske...

jeef-micro 02-07-06 16:57

De siste av de første :p (vinterskoa dine) har jeg også... de er jeg sååååååååååååååååååååå glad i... kjøpte de for tre år siden eller no sånt ja, og jeg bruker dem masse :)

Aline 02-07-06 18:00

sånne brune har jeg også sikla på :D men jeg kom aldri så langt at jeg kjøpte de :(

Jeg overlevde såvidt ;) :p

jeef-micro 02-07-06 21:41

1 Vedlegg
nå skal dere virkelig få se yndlingssko her... disse kjøpte jeg i 95, da jeg begynte på videregående skole, og jeg greier ikke å kaste de, så derfor er de nå sponset av sykehuset (bruntape er en life-saver)

Fridolina 03-07-06 18:05

http://photoproxy.tickle.com/image/1...S630340334.jpgVa syns dere om mine nye sko da? jag elsker de..syns de er så fine!!! ( har ikke tatt sommer pedikyr på føtterne mine ennu:o FLAU)BEKLAGERhttp://photo-origin.tickle.com/image...L423413565.jpg

Aline 03-07-06 18:12

så fine!! :)

Jeg oppdaget idag at puma sko for barn (jr) kommer i min str :eek: det blir jo halv pris, det :eek: :D :sikle:

Siljevanilje 03-07-06 18:43

hvilken sko str bruker du a? siden du passer barnesko? 36?

Aline 03-07-06 18:44

38 og 38,5 :D

Siljevanilje 03-07-06 18:46

åh, finnes det i barne str. jaja. tøft. bruker 39 jeg.
farmora mi bruker 35,5. hu har sånne kjempe søte føtter.

Mint 03-07-06 19:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje
åh, finnes det i barne str. jaja. tøft. bruker 39 jeg.
farmora mi bruker 35,5. hu har sånne kjempe søte føtter.

Jeg må le litt av disse gamle damene med bittesmå føtter som kommer på butikken hos oss og som kommenterer "disse digre ubåtene av noen sko i trettiniiiiiiiiiiii! Iiiiiiik". 39 er da den str som blir mest brukt, deriblant av SiljeVanilje og meg. ;) Jeg husker forresten spesielt godt en dame som fortalte at hun skjemtes sånn over føttene sine da hun var ung på 40-tallet, for hun brukte 40 mens alle venninnene hadde 36 eller 37. :p

Trolljenta 03-07-06 19:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
nå skal dere virkelig få se yndlingssko her... disse kjøpte jeg i 95, da jeg begynte på videregående skole, og jeg greier ikke å kaste de, så derfor er de nå sponset av sykehuset (bruntape er en life-saver)

Kanskje på tide å bytte ut med noen nye Adidas slippers ja :p
Jeg hadde også sånne.

Anitra 04-07-06 00:10

2 Vedlegg
De røde skoa er mine sommerfavoritter, og de lysebrune adidas skoa kjøpte jeg på auksjon via ebay. De er knallgod å ha på.

jeef-micro 04-07-06 00:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta
Kanskje på tide å bytte ut med noen nye Adidas slippers ja :p
Jeg hadde også sånne.

jeg vet, men de lager jo ikke slike lengre :hylgrine:

Aline: jeg er sånn 36-37, så da kan jeg også få billige pumasko? har så lyst på, men har ikke hatt råd... hvor du fant de da?

Trolljenta 04-07-06 00:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
jeg vet, men de lager jo ikke slike lengre :hylgrine:

Aline: jeg er sånn 36-37, så da kan jeg også få billige pumasko? har så lyst på, men har ikke hatt råd... hvor du fant de da?

Hmm.. Trodde de solgte de enda. Jeg fikk to par for 2-3 år siden, så xn fikk det ene. Skulle kanskje beholdt de selv da :p

http://img149.imageshack.us/img149/9489/slippers9pc.jpg

jeef-micro 04-07-06 03:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta
Hmm.. Trodde de solgte de enda. Jeg fikk to par for 2-3 år siden, så xn fikk det ene. Skulle kanskje beholdt de selv da :p

http://img149.imageshack.us/img149/9489/slippers9pc.jpg

ja men det der er jo ikke "riktig sort" jeg har vært på utkikk

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.