![]() |
Sv: Hva hører du på nå? Musikktips
St Thomas!!! :love: RIP! :hylgrine:
|
|
Jeg hører på Equilibrium, blant annet Blut im Auge. Og Korpiklaani. :)
|
Moneybrother :love:
|
|
Mom is home! A-Moe
|
30 seconds to mars!!!
|
James Blunt
Damien Rice The Script Lifehouse The Fray |
Hører på denne David Francey – Morning Train akkurat nå. Nettopp oppdaget denne fyren. Liker godt.
|
Denne er bare rålekkervakker! MÅ nytes!!!!!!
|
fancy footwork - chromeo...Digg. Får løst til dans:P har vel sett step up 3d for mange ganger;)
|
Hører mye på Michael Jackson for tiden, da spesseilt Man in the mirror og smooth criminal, elsker de :)
Ellers er vel favorittene mine Tool ,derav brukernavnet mitt etter Maynard James Keenan som er vokalisten (jeg er forøvrig dame :p), Elvis :love: ingen over, ingen ved siden av!!! Er veldig glad i oldies også:) A perfect circle, Metallica, Marliyn Manson, Disturbed, AC/DC, Thomas Dybdahl, Norah Jones, litt Lady Gaga, Deftones +++ Også et par bra trondheimsband, Atrox og Manes. Anbefalles for de som liker rock/metal ;) Fikk også en dille på a-ha etter å ha sett de live i høst. De er utrolig mye bedre og rocka live enn på plate altså! |
Temmelig eklektisk musikksmak, Maynard! Det får man si :). Åhmmmm, Tool! :love:. En av mine beste konsertopplevelser ever.
Her går det som vanlig i masse indie fra sent åttitall; Jesus and Mary Chain, Joy Division, Stone Roses, Bauhaus etc. Men de siste dagene har jeg blitt skikkelig gira på gammel Guns'n! Mine store helter fra prepubertaltida :D. Prøver å late som at dagens versjon av Axl og skiver som Chinese Democracy aldri har eksistert :p. |
Haha, jeg vet :)
Er litt slitsomt til tider da jeg ikke vet hvilken retning jeg skal ta:p For jeg er slik på alle måter, ikke bare musikken. Hører liksom ikke hjemme noenplass :) Tool, du din heldiggris! Jeg har aldri fått sett de live desverre. Ville så veldig da de spillte på øya sist, men måtte jobbe:( Håper virkelig de legger ut på verdensturne, og innom Norge, når de er ferdige med det nye albumet sitt!! |
Sitat:
Jeg så Tool på Roskilde i 2001. Helt utrolig fantastisk! Jeg har nærmest slitt ut Ænima-skiva som var en voldsom åpenbaring for meg i sin tid, og har nok dessverre ikke fulgt så mye med på hva de har gjort siden jeg var tidlig i tjueåra. (Noe jeg kanskje burde gjøre noe med?!). |
Jeg hører på musikk alt ettersom humøret og tinnitusen..
Akkurat nå hører jeg på Paul Van Dyk - Nothing But You :D |
Hører på ganske variert musikk, jeg også, men for tiden er det Monster Magnet (Mastermind, som kom ut i fjor) som opptar mesteparten av musikktiden min. Tror det må være det beste albumet jeg noensinne har hørt! :)
|
Jeg er SÅ listepop om dagen.. Nå er det Pink m "Fucking Perfect" som går for full maskin.. Hun er så flink, og videoen er jo helt fantastisk
|
Og jeg er på Prince-kjøret igjen :love:
|
Sitat:
|
Sitat:
Fy! |
Sitat: